.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

دندان درد


هوالغریب...


این روزها در خیابان های پایتخت چه غریبانه راه میروم... این روزها در خیابان های شهرم راه که می روم خودم دلم به حال خودم میسوزد...

این روزها که هر لحظه اش در گوشه ای ازین شهرم دلم برای خودم میسوزد...ولی نمی گذارم کسی بفهمد و دلش برایم بسوزد!!!


انقدر سفت و محکم شده ام که هر کسی مرا ببیند با خودش می گوید: این مگه احساس هم داره؟!

و جالب اینحاست که احساس نداشته ام واسه بقیه صرف بچه های مرکز توانبخشی میشه که وقتایی که کم میارم میرم سراغشون...

مثل دیروز که وسط کارهایم رفتم تا به نوبت دندان پزشکی ام برسم... عصب کشی داشتم... و چقدر درد داشت... خیلی وقت بود باید میرفتم و هی نمیشد تا بروم... بالاخره رفتم... و یک ساعت و نیم داشت روی دندانم کار می کرد که من بازهم فشارم افتاد... و جالب اینجاست که بعدش قشنگ رفتم سر کار...


و امروز من مانده ام و دندان دردی که تا مغز استخوانم را می سوزاند... وسط کارهایم!

عوضش عب نداره... عصب هاش مردن دیگه... دیگه درد نمی گیره...


چقدر خوب می شد که آدم قلب و احساسش رو هم عصب کشی کنه... عصب هاش بمیرن تا نسبت به همه چیز بی حس بشه .... هر چند که این روزا من انقققدر درگیر کار شدم که خودم هم خودمو نمی شناسم...



خیلی حرفه  نه گرمای دستی رو حس کنی  نه گرمای حرف خوبی رو...

و خودت باشی و خودت...


من ی روز بالاخره قلبمو هم عصب کشی می کنم...


تا دیگه نه واسه کسی تنگ بشه و نه به کسی احساسی توش باشه...


قلب عصب کشی شده دیگه نمی شکنه...

عین همون پروفایل تلگرامم که واسه قلبم نوشتمش...  به فرانسه هم نوشتم که هیچ کس نفهمه...


نوشتم :

من به قلبم افتخار می کنم

شکست، زخمی شد، ویران شد، له شد ولی هنوز داره راه میره...




+ باز هم پست های وسط کار!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 10:47 http://www.payamgps.com

جالب بود

نسل این نظرا هنوز منقرض نشده؟

امیر یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 10:47 http://www.payamgps.com

آیا نگران گم شدن کودکان خود هستید؟ نمی توانید مدام از آنها مراقبت کنید کافیست با خرید ردیاب شخصی آنها را به صورت 24 ساعته زیر نظر داشته باشید و در صورت گم شدن سریعا آنها را پیدا کنید.
تصور اینکه ماشین شما دزدیده شود و اوراق شود خیلی سخت است حالا اگر به واقعیت برسد واقعا جای نگرانی دارد. برخی از ماشین خود بعنوان منبع درآمد استفاده می کنند و در تاکسیرانی کار می کنند برای جلوگیری از سرقت ماشین و ردیابی آنلاین ماشین کافیست ردیاب خودرو، ردیاب آهنربایی را از شرکت ما خریداری کنید.
ثبت مسیر حرکت ماشین، موقعیت یابی با پیامک، قابلیت شنود، قابلیت دیدن نواحی حرکت ماشین، محاسبه میزان مصرف سوخت و حتی خاموش کردن خود با پیامک از ویژگی های بارز دستگاه های ردیاب شرکت ما می باشد.
پیام جی چی اس فروشنده انواع دستگاه های ردیاب با قیمت مناسب و کیفیت خوب با نرم افزار فارسی رایگان
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره پیش از خرید با ما تماس حاصل فرماید.
شماره تماس: 02188563259 - 09211439053 محمد فرهانی
شماره تماس: 02126760023 -09307465151 خانم گرجی
شماره تماس: 02126760447 و 09304779728 خانم مرادی
شماره تماس: 02126760035-09195575351 علی فرهانی
www.payamgps.com
تلگرام: payamgroup@
اینستاگرام: payam.gps@

نگین زمزمه جمعه 16 تیر 1396 ساعت 01:31

از من میشنوی به فکر عصب کشی قلبت نباش...
قلب بی پدر تر از این حرفاست!
بخدا ..
سلاااام

بی پدر رو خوب اومدی...
آره... هر چی می کشم از همین بی پدره!!!

به به ... سلام به روی ماهت خاااانم...

مرسی که قابل دونستی و به من سر زدی بعد مددددت ها...
حالا درسته من جز دوستای صمیمی گروهتون نبودم ولی خوشحال میشم که بیای پیشم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.