.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

چشم در چشم آسمان

 

 

چشم در چشم آسمان   

ایستاده بودم و دل برکنده از کویر

همه تن چشم کردم و در چشم آسمان دوختم.

و همه جان نگاه کردم و در آن گوشه ی آسمان آویختم.

و دز اعماق این کبود

به لذت جان می سپردم

و در آبی این دریا

به عشق جان می گرفتم

و غرقه ی مستی و بی خویشی

با آسمان عشق می ورزیدم

و اشک امانم نمی داد

و می نگریستم و به نگریستن ادامه می دادم

و می شنیدم که سکوت آبی وحی

این سخن پیامبر را با دلم می گوید

و من در عمق همه ی ذرات وجودم

آن را به نیاز و حسرت زمزمه می کنم که

"اگر مامور نبودم که با مردم بیامیزم

و در میان خلق زندگی کنم

دو چشم را به این آسمان می دوختم

و چندان به نگاه کردن ادامه می دادم

تا خداوند جانم را بستاند."  

 

و خدا امتحان می کند....

با توام با تو خدا...

با توام با تو خدا...  
 
یک کمی معجزه کن
چند تا دوست برایم بفرست
پاکتی از کلمه
جعبه ای از لبخند
نامه ای هم بفرست
کوچه های دل من
باز خلوت شده است
قبل از اینکه برسم
دوستی را بردند
یک نفر گفت به من
باز دیر آمده ای
دوست قسمت شده است
با توام با تو خدا
یک دل قلابی
یک دل خیلی بد
چقدر می ارزد؟
من که هرجا رفتم
جار زدم:
شده این قلب حراج
بدوید
یک دل  مجانی
قیمتش یک لبخند
به همین ارزانی
هیچ وقت اما
هیچ کس قلب مرا قرض نکرد
هیچ کس دل نخرید
با توام با تو خدا
بیا این دل من مال خودت
خواهش می کنم ای خدا
ببر این دل را نزد خودت....  
 

و اولین پست....

و اولین پست....

بی بهانه سلام

امروز می خوام اولین پست رو بزارم....

راستش می خوام متنایی رو تو وب بنویسم که شاید بتونه دلی رو تکون بده....

از کسانی هم که لطف می کنن و میان می خوام اگه متنی داشتن بگن چون این یه وب کاملا آزاده و فقط یه پاتوقه واسه گفتن و شنیدن حرفای آدمای اهل دل....

پس هر کی اهله دله و می خواد حرف دل بخونه بیاد...

منتظرم....  

 

 و حرف آخر.... 

گفتی!
چشم ها را باید شست. شستم ولی...
گفتی!
طور دیگر باید دید. دیدم ولی ...
گفتی!
زیر باران باید رفت. رفتم ولی...
او نه چشم های خیس شسته ام را، نه نگاه دیگرم را، هیچکدام را ندید.
فقط با تنه ای خندید و گفت:


ای دیوونه ی بارون ندیده...