.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

هوای بارون ...

 

 

آه باران ! چه زیبا می باری...

چه زیبا می آیی...نرم نرمک می آیی ... چه با نجابت می آیی...

می آیی و نزدیکم می کنی...می آیی و مرا بالا می بری...

می آیی و با آمدنت تمام حس های خوب سراغم می آیند...

می آیی و با آمدنت تمام وجودم را به بازی می گیری...

عجب بازی لذت بخشی...

و با صدایت چه نرم تمام وجودم را نوازش می کنی... چه بی منت این همه زیبایی و حال خوب را نثارم می کنی... چه بی منت بر من می باری و مرا پر از حس پرواز می کنی...

چه بی منت می باری و یادم می اندازی که حواسم به بالای سرم هم باشد...چه خوب یادآوری می کنی که از کجا می آیی... آن قدر زیبا می باری که وقتی می باری دلم می خواهد سرم را رو به آسمان بگیرم و با قطراتت وجودم را تازه کنی...

می باری و مرا سر به هوا می کنی...

وقتی می باری هوای خانه ی دلم  بدجور تازه می شود... و این تازگی نشانه ی خوبی است....نشانه ی باران همین است...

نشانه ی این است که هنوزم یکی بالای سرم حواسش به من است...

خدای مهربانم... وقتی بارانت را نازل می کنی دلم پر از تو می شود... دلم پر از هوای تو می شود...

این همه حس خوب و این همه تازگی همه و همه به من می گویند که تو سفره ی رحمتت را گسترده ای... سفره ی رحمتت را گسترده ای تا به هر کس سهمش را بدهی... هر کس سهمی از رحمت تو دارد...

نمی خواهم دنبال سهمم بگردم... همین حس و حال خوب برایم کافی است... سهمی از دنیا از تو نمی خواهم... دلم می خواهد از رحمتت فقط همین حس و حال خوب را نصیبم کنی...

کافی است یک نفس عمیق بکشم و آن نفس پر از تو باشد.. همین برایم کافیست...

 

  

 

 

پ.ن 1: دلم یک نفس عمیق می خواهد...یک نفس عمیق که مرا پر از حس های خوب کند... پس تا می توانم نفس هایم را عمیق تر میکشم...

پ.ن2: سبز باشید...

 

 

* به منظور افزایش سرعت لود شدن وب آهنگ های وب کم تر شدند... فقط دو تا آهنگ وجود داره... اولین آهنگ پیدا کن مرا ...خواننده: بابک رهنما و دومی بخشی از یه آهنگ شهرام ناظری هستش...امیدوارم که خوشتون بیاد...