.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

نوشته ی بارونی...

 

  

دریای بی کرانم سلام...

همیشه وقتی بهت فکر می کنم یه دنیا حرف دارم...

اما نمی دونم چرا تا می خوام اونارو بنویسم دستام قدرت نوشتن پیدا نمی کنه.اما از یه چیز خوشحالم...

خیالم راحته که خودت اون حرفارو می دونی.

الان که دارم از تو می نویسم،قلبم داره تند تند می زنه...

چشمام صفحه ی کاغذو خیس کرده...

می دونی که چقدر دلم گرفته..

می دونی که چقدر بهت احتیاج دارم...

همه ی سلول های بدنم تو رو می خواد...

راستی داره بارون می یاد...

خودت که بهتر می دونی...

چقدر هم تند تند می یاد..

آسمون هم دلش گرفته اما خوش به حال آسمون وقتی دلش می گیره می باره و بعد دلش صاف و آبی میشه...

من وقتی دلم می گیره فقط تو رو دارم که باهاش حرف بزنم...

دل منم این جوری آروم میشه...

 

         

       

 

دلم بهانه ی نگاه توست....

دارم از دلم میگم که نگام کنی...

می دونی که عاشق نگاتم...

می دونی که همیشه بهش احتیاج دارم.

همون طور که ماهی بدون آب می میره..

منم بدون تو می میرم...

من فقط آدرسه تو رو می دونم.

بهترین جایی که واسه دلای خسته میشناسم..

دلایی که مثل ابرای بهاری می بارن

گاهی آروم..

گاهی تند...

فقط تو می تونی آرومشون کنی...

بهترین طبیب هستی...

همیشه ناجی قلب شکسته ی من بودی...

قلب شکسته ای که همیشه منتظر تو بوده...

می دونی که بی تو تنها ترینم...

وقتی آروم می شینم و به تو فکر میکنم...

دنیا واسه دلم خیلی کوچیک میشه...

حالا فقط  منم و تو...

پس...

خدایا شکرت...

 

 راستی سها رو که یادتون هست اگه خواستید می تونید به این آدرس برید.اونجا می تونید بیشتر نوشته هاشو بخونید... 

سبز باشید...

خدای مهربونم....

                                                         

سلام خدا جونم....

می دونم که دوست واقعیم فقط تویی،

بدون هیچ انتظاری

فقط تویی که همیشه

حوصله گوش کردن به حرفام و داری

فقط تو...

قسم به . . .

در مقابلت به کی قسم بخورم

قسم به قلب تاریک و پرگناهم...

با تمام وجود دوستت دارم.....

تو هم قلبم رو صاف کن....

ای خدای مهربون

از امروز هیچی رو برای خودم نمی خوام

باران بفرست...

نه بری رفع تشنگیم...

بلکه برای آبیاری گلها و پاک کردن گناهان... 

 

 

خدایا

من بلد نیستم با جملات، خوب و زیبا

ازت تشکر کنم..

خدا جون ممنونم....

ممنون که در تمامی اوقات زندگیم

یار و همراهم بودی

ممنون که جلوی خیلی از خطاهام رو گرفتی

و ممنون از اینکه دوستم داری

خدای عزیز

تو عادلی و من عدل شکن

من می دونم که بین بندگانت

فرقی نمی گذاری و نعمت رو

بین همه به عدالت تقسیم می کنی

به من نیرو بده تا این رو

بطور واقعی بفهمم....

تا برای بدست آوردن خواسته هام

تلاشم رو بیشتر کنم

ای خدای مهربون

یادم بده

یادم باشه

همیشه

یادت باشم

پروردگارا

ساده بگم خیلی می ترسم...

خودت می دونی از چی...

کمکم کن خدا جونم

به من یاد بده تا هر چی بهم میدی

و هر چی که ازم میگیری حکمتش رو بفهمم...

به خودت قسم که

عاشقت هستم

ای بزرگ طبیب هستی

بابت سلامتی که به من دادی

ازت ممنونم

بیماران بسیاری در بستر بیماری گرفتارند

اما هنوز شکر گزار،

و من سالم، نادان، نا شکر . . .

امروز از ته دل ازت می خوام که

تمامی بیماران را شفا بدهی

و به من نیز شکر گزاری را بیاموزی.....  

 

سبز باشید....