.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

دلتنگی دارد مرا می کشد!


هوالغریب...


اگر سوگوار دلم نبودم برایت می گفتم که چقذ دلتنگ تو شدن برایم سخت است... و تا چه حد غمگین تر و خسته ترم کرده است... و حتی پیرتر...

آخ که کاش می دانستی دلتنگ تو شدن برایم چقدر سخت و جانکاه است...

امانم را بریده است این گریه ها...

امانم را بریده است این خواب ها...


تمام شدم...

نظرات 4 + ارسال نظر
فریناز شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 11:14 http://arameshepenhan.blogsky.com

سلام سلام
خوبی؟
کم پیدایی تیچر جون

سلام...
من هستم...
فقط آروم تر شدم و سر به زیر تر...
کاری به هیچی ندارم دیگه...
بعدشم من وجودم واسه خیلی چیزا ضروری نیست... هست؟

+ دلم برای این آواتار تنگ شده بود...
خیلی وقت بود این آواتار اینجا ثبت نشده بود

فریناز شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 11:15 http://arameshepenhan.blogsky.com

دلتنگی آغاز اضطراره
و اضطرار آغاز فرج


تموم شدن ینی چی! تازه شروع شدی

من به این قضیه دیگه خیلی اعتقادی ندارم...
چون من بدترین اضطرار ها رو چشیدم ولی خب هیچ وقت فرجی آغاز نشده برای من...

البته حرف های من زیاده در این زمینه که همشون هم الکی نیستن...

میشه بدونم دقیقا چیم شروع شده؟

فریناز شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 11:17 http://arameshepenhan.blogsky.com

و اندر احوالات کنکوری که دادم هم به اطلاعتون برسونم که از 30 تا تست زبان،
حتی
حتی
حتی
یکیشم نتونستم بزنم

و این یعنی فاجعه

و اینکه پس تو الان تیچر مایی چرا باید وضعیت من این باشه

و اینکه یه کاری کن پس من که رسما زبانم به زیر خط فقر رسید رفت

نمی دونستم ارشد میخوای بدی وگرنه ی سری تست خوب داشتم بهت میدادم که یکم کمکت کنه...

ازین راه دور از دست من که کاری بر نمیاد... میاد؟
ی زمانی یادمه قرار بود بری آموزشگاه... نمیدونم رفتی بالاخره یا نه

باز هم هر کمکی از دستم بر بیاد من هستم... اتفاقا یکی از بچه هام هست که الان بیشتر یک ساله که با من کلاس داشت.. واسه ارشد باهاش کار میکردم... کنکور پارسال زبانش رو صد زد... و واسه همینم رتبه اش خیلی خیلی خوب شد و دانشگاه تهران حقوق قبول شد.. الانم با اینکه کلی کار داره هنوز میاد کلاس پیشم...

خلاصه که هر کاری بتونم در خدمتم... هر چند که از این فاصله ی دور من عملا به هیچ دردی نمی خورم برای تو... عین تموم این سال هایی که به هیچ دردی نخوردم برای تو

مرجان جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 19:41 http://coral-life.blogsky.com

سلااااااااام فاطمه
منو یادته؟

سلااااام مرجان خانوم گل

اولش که نظرت رو دیدم نشناختم ولی وقتی وبت رو باز کردم شناختم...
خوب هم شناختمت و یادم اومد...

سر فرصت میام وبت...

باورم نمیشه مامان شده باشی

ی عاااااالمه تبریک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.