.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

دو تا چشمام

هوالغریب....


این شب ها خواب های عجیب می بینم...

درست عین همان خوابی که برایم دیده بودند... دیده بودند که دختر دارم ولی پدرش را نه... دخترم تشته بوده است و من خودم را به آب و آتش می زدم که به او آب برسانم ...


خواب های خودم هم همینقدر عجیب و غریب اند... و من گاهی صبح ها بعد از نماز از عجیب بودن همین خواب ها بیدار می مانم و نمی دانم حکمت این روزها چیست..

این روزهایی که برای اولین بار است در زندگی ام تجربه می کنم...و لحظه به لحظه می شمارم تا محرم بیاید و من هر شب که خسته بر می گردم خانه در گوشه و کنار شهر می بینم که همه جا دارد آماده می شود برای محرم... و من هم امروز خانه ام را آماده کردم برای محرم...

این آهنگی که از وبم پخش می شود را عجیب عاشقم...

وقتی می گوید زندگیم کرب و بلا شد من جان میدهم... وقتی می گوید دو تا چشمام نذر چشمات باز هم جان میدهم...


و به زندگی کرب و بلا شده ی خودم نگاه می کنم...



+ دل و جان و دیدگانم می میرد برای آن ها که از همه چیز دل می برند و پای زینب می مانند...

++ دل کوچیکمو بردار
اونو با خودت نگه دار
تو که ماه مهربونی
منو از خونت نرونی

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرناز شنبه 3 مهر 1395 ساعت 15:49 http://naziweb-94.blogsky.com

ممنون که میای مهرناز جان

فریناز شنبه 3 مهر 1395 ساعت 18:13 http://arameshepenhan.blogsky.com

به به
بوی محرم میاد که اینجا
چقدر هم که قالبت قشنگه

خواب های عجیب
منم خواب های عجیبی می بینم
اما صدقه می دم
این روزا بیشتر از همیشه صدقه دادم ومیدم


* مدافعای حرم یه حرمت عجیبی دارن واسم
اینقدر خاصن که واقعا براشون احترام قائلم

آره...
بوی محرم رو خیلی وقته حس می کنم...
شاید از عرفه...
از روز عرفه آدم قشنگ بوی محرم رو حس می کنه...

* واسه من همیشه حرمت داشتن و خواهند داشت...
چیزی فراتر از احترام...
حیف که فعلا نمیزارن خانوم ها برن...
وگرنه حتی ی مدت قرار بود برم...
اون ها فراتر از مدافع حرم هستن
اونا ملازمان حرمن!
باید باشن تا هیچ احدی غلط نکنه به حرم بی بی نگاه چپ کنه...
بیخود نیس که سر بند همه شون نوشته کلنا عباسک یا زینب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.