.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

تولدم !

هوالغریب...


امروز زاده شدم...

دخترکی از تبار زمستان و سردی محض زمستان...


در دل یکی از شب های طولانی زمستان و در سردترین ماه سال...


دخترک سردش است...

خدایا این دخترک بیستو هفت ساله را پناه شو که هنوز مثل دخترکی هفت ساله به مهربانی و نوازش نیاز دارد...


خدایا

این روزها تکلیف خیلی چیزها برای همه مشخصه... یعنی هرکی می بینه میگه واقعا تو چته!

ولی واسه تو که مشخصه خدا...


مواظبم باش...

این روزا زیادی بد شدم...

+ خدایا

این روزا دارم خیلی اذیتش می کنم... می دونم... ولی نزار از من بدش بیاد... خدایا تو که میدونی چمه...

مراقبم باش...

این روزا بیشتر از همیشه دلم عشق میخواد...



++ گاهی بگو دوستم داری

من به این دوستت دارم های تو زنده ام!


نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 20:34 http://arameshepenhan.blogsky.com

تولدت مبااااارک

مرسی که رمزتو دادی بم


ممنون فداتشم...

فریناز پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 20:35 http://arameshepenhan.blogsky.com

چه قالب محشششششری
من خیلی دوس داشتم قالبتو

عالی بود

قابلتو نداره...
ما ل تو باشه...
اصا بیا مث بچه های پونزده شونزده ساله قالب مث هم بزاریم
خخخخخخ

یکم تنوع ایجاد شه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.