.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

خداروشکر محرمتو دیدم دوباره آقاجون

هوالغریب...


محرم آمد...

چقدر دلم برایش تنگ شده بود... چقدر دلم هوایش را کرده بود...چقدر دلم بهانه دارد برای باریدن...

سلام بر آنکس که کشته ی اشک هاست...


چقدر دلم برایت تنگ است ارباب مهربانم... دلم کنج شش گوشه ات را می خواهد... هر چه گوشه کنارهای دلم را میگردم می بینم تنها همین را میخواهد و بس!!

خالی شده ام و پر شده ام از هوای شش گوشه ات... چقدر دلم هوایت را کرده است مهربان اربابم... سه روز در کنار حرم ات بودن و این همه غم دیدن بعد از آن کم است آقایم!


دلم حر شدن می خواهد... حر شوم و مرا بخری آقا... میشود مرا هم بخری ارباب خوبم؟


چقدر اشک هایم می ریزد...

چقدر دلم شکسته است حسین جانم...

چقدر این کنج اتاقم دلم پر می زند تا شش گوشه ات...


دلم برای اشک های ناب محرم تنگ شده بود...

زبانم لال شده است و من تنها می بارم و می بارم...


دستمو بگیر آقا... دلم خیلی گرفته...





+ دیگه سر اومده پیمونه

حال من خدا می دونه


++ هیچ نمی توانم بگویم... تنها چشمانم می بارد با نوای وبم...

نظرات 5 + ارسال نظر
خاتون جمعه 24 مهر 1394 ساعت 20:34 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

چه درد ودل صمیمی.
زیارت دوباره نصیبت بشه

ممنون
ان شالله نصیب همه ی دوست دارانش بشه

فریناز دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:41 http://arameshepenhan.blogsky.com

ان شاالله زود بری دوباره کربلاشو ببینی

دل منم تنگ شده... خیلی...
بیا پیاده رویو بریم
پایه ای؟

ان شالله...

آره...میدونی که پایه ام...
اتفاقا تو فکرش بودم
اگر عمری باشه و دعوت کنن میخوام برم امسالو
باهم بریم

فریناز چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 07:58 http://arameshepenhan.blogsky.com

خیلی زشته ادم نظرات آپ تولد رو ببنده ها

خب هیشکی یادش نبود.. منم خواستم دل بچم نشکنه ... خودم نظراتو بستم
که دل بچم نشکنه

فریناز چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 07:59 http://arameshepenhan.blogsky.com

می خوای شیرینی ندی خسیس؟

آره من که تو رو می شناسم خسیس خسیس خسیسسسس


اصنم کیکت کو؟؟؟؟
بچم داره می ره کلاس اول

یالله ببینم شیرینیشو بده
بدوووووووووووووووووووووووووو


تولد سنگ صبورت مبااااارک

ترونیا خسیس نیستنا!!! میدونی که
اون اصفونیان که خسیسن!! ی شاگرد دارم اصفونیه... فک کن!!!
اصا لهجه داره ها خفن... میگه چن ساله اومدم از اصفهان... بعد داشت میگف واسه تاسوعا میرم شهر خودم...
من دلم میسوخت خب

خلاصه که خسیس تویی و شهرت!
دلیلشم بماند

کیک هم میدیم...
آره... میره کلاس اول
دیگه بزرگ شده

ممنون فداتشم

فریناز چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 08:01 http://arameshepenhan.blogsky.com

شوما دری گوشاتو بیگیر:دی

سنگ صبور جون ی صاحب داری خسسسسیییسه
برداشته نظرات آپ تولدتو بسته که یوخ ما شیرینی نخوریم و کادوام بت ندیم:دی

دیگه خودت می دونی و این صاحب خسیست:دی

وگرنه ما با کادو تشریف اورده بودیما

نه ...صاحاب من اصنم خسیس نیس...

من اصا آپ تولدمو نظراشو باز می کنم ببینم کیه که کادو میده

بیا ....
من آپ تولدو باز کردم...
ببینم چی کار می کنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.