.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

دلم هیچ چیز نمی خواهد!!!

هوالغریب...



دلم نخواستن می خواهد... اصلا دیگر هر چه که فکر می کنم به هیچ نتیجه ای نمی رسم... به هیچ نتیجه ای!!!


به نخواستن رسیده ام... به بی تفاوتی محض... دیگر هیچ احساسی در دلم جای ندارد و من مرده ترین ماهی ِ دنیایم!!!


دلم دیگر هیچ نمی خواهد...


دیگر حتی ماهی های اتاقم را هم دوست ندارم و گذاشتمشان برای فروش... می خواهم دیگر بی ماهی هایم زندگی کنم!!!

از وقتی دانه دانه مردند و از آن همه ماهی فقط چهار ماهی برایم ماند دلم دیگر نخواست شاهد مرگشان باشد!!!



+ ﻣﺎﻫﯽ ﻫﺎ ﻧﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ،
ﻧﻪ ﻗﻬﺮ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ !
ﺗﻨﻬﺎ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻗﯿﺪ ﺩﺭﯾﺎ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ
ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﯿﺮ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺷﺎﻥ
ﺑﺮﻋﮑﺲ ﺷﻨﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !

ﻓﺮﻭﻍ ﻓﺮﺧﺰﺍد


+ بسته بودن نظرات هم برای این هست که دلم حتی نظر هم نمی خواهد!!! مرا مثل همین آهنگ وبلاگم شاعر ِ مرده بخوان!


خدایا شکرت