.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

خلوت کرده ام با تو!!!

هوالغریب...




دلم به هوای تو خوش است...تو که این روزها در دل ِ شب ها چه عاشقانه می پرستمت و تمام آرامش ِ محشری که این روزها بر جان ِ خسته ام می ریزی!!!


دعاهایم را چهار قضبه می فرستم تا خودت...و خودم آرام می گیرم گوشه ای... از آرامش ِ این روزهایم در تعجبم!!! می دانم که رهایم نمی کنی!!! حتی اگر همه چیز در حال تکرار باشد و من به قدر تمام عمرم بترسم... حتی اگر شب ها به آغوشت پناه ببرم و اشک بریزم و شب ها خواب ِ دریایت را ببینم!!!


دلم به تو قرص است خدای من!!! مرا ببخش که گاهی بچه می شوم... بگذار به حساب قد کشیدن های دلم در عین پیر شدن هایش...


شب ها در دل شب من هستم و تو و اشک های یواشکی ام برای تو ....و یک عالمه عاشقانه ی دو نفره با تو که همه کسی برایم...



+ ی شب از همه چی به خدا گله کرد

یه دفه به خودش همه چی رو سپرد


دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد...