.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

فقط مرا دعا کن

هوالغریب...



خدای من


آنقدر نام ِ غریبت را بالای تمام نوشته هایم نوشتم که ...


فقط تو را دارم...


خدای من...سنگ صبور ازلی من...


این روزها مدام لب هایم زمزمه می کند... خودت می دانی چه می گویم با تو...


این روزها دلم دعا می خواهد...دعایی که ...




+ کجا کجا صدا کنم رسد صدای ما

خدا خدا فقط به تو رسد دعای ما


مرا صدا کن

مرا دعا کن



( آهنگ وب رو از دست ندین دوستان *** هوس کرده ام تا پایان ماه خدای مهربانم بلند برایش این شعر را بخوانم و خالی کنم خودم را )


نظرات 3 + ارسال نظر
نازی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 14:40


نماز روزه هات قبول حق عزیزم



همین طور نماز روزه های خودت مهرناز جان

فریناز سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 15:39 http://arameshepenhan.blogsky.com

چرا نظراتتو بستی؟
وا

خب نه که واسه پستای قبلی میومدی؟!

دیدم هیشکی نمیاد منم نظرامو بستم... توام هر چند وقت ی بار میای میگی وا... نظراتت چرا بسته اس:دی

بعد من باز میکنم تو نمیای دیگه. من می بندم‌باز میای همینا میگی و میری:دی

کلا این روال ادامه داره:-|

رهــ گذر سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 18:04

سلام خخ
می خواستم بگم که چرا نظرات رو بستی نظر بالا رو خوندم دیگه کاملا توجیه شدم اینطوری

خوبی؟! نماز روزت قبول

سلام نن جوووون...
بعله... نیس خیلی میاین... بعد هی ام میگین چرا نظرات بسته اس

شکر... نماز روزه های توام قبول...
خوبی؟
چرا انقدر کم پیدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.