.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

قدم های ِ آمدنت

هوالغریب...



این جاده ها و خواسته ی دلم که دویدن تا راه ِ توست

و گل باران تمام ِ قدم هایت


و من چه غریبانه و در سکوت ِ  محض در اتاقم برایت تمام ِ مسیرها را گل باران کرده ام...

می دانستی؟!





+ تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد
خود ِ این خلاصه ی غم های روزگار ِ من است

(فاضل نظری)

نظرات 6 + ارسال نظر
نازی دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 23:25

رهــ گذر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 21:52

چه آهنگ با حااااااااااااالی

به داد این دل شکسته می رسی!
به پای این غرور خسته می رسی!


این پستت با پست آخر فریناز خیلی مچ شده جون تو دخدر، بله تازشممم

بعله...

اصولا ما توی کار آهنگای باحالیم

میگما احیانا شما اون آریا شهر و اینارو تلافی نمی کنی؟!
نیمیدونم چرا حس می کنم همش داری اونا تلافی میکنی

بی ربطم نبود...ولی نه اون قدی که شما فک کردی دخدر جووون

فریناز پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 10:52 http://arameshepenhan.blogsky.com

چه قشنگ بود

بالاخره ما ی پست امیدوارانه از تو خوندیما


چقد دوس دارم مث این عکسه تو بارون کنار دریا خیس بشم و راه برم
همینطوریا
بی روسری و چادر و اینا

دیگه کاریه که از دستمون بر میاد

منم خیلی دووووس میدارم ولی اسلام دستا پامونا بسسته

وگرنه یکی از آرزوهام همینه ...که مث این دختره موهامو بااااااد بدم

منم که مووووو بللللللللللند

فریناز پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 10:55 http://arameshepenhan.blogsky.com

گلییی
حسود هرگز نیاسوووود

همینا بوگو...

حالا داره تلافی میکنه ها

نازی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 15:14

وای گلی راست میگه ها بچه ها چه باحال
من تو کفما

اگه من دستم به این گلی نرسه!!!

شخصا باید ی روز وقت بزارم برم این گلی رو پیدا کنم ... و به همگی معرفی کنم این نن جووون گلی ِ بی دندون رو

نازنین شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 00:32

بچه ها راس میگن
اینجا یه بوهایی داره میاد
مشکوک میزنینا

نیگا تورو خدا...
ببین این گلی چه نهضتی به پا کرده ها

این دخدر هر صد سال میاد...حالام ی نهضتی به پا کرد و رفت تا صد سال دیگه

نه همزاد گلم... خبری نبوده اصا...
این گلی شلوغش کرده فقط همزاد ِ گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.