.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

زیر بارون...

هوالغریب...



باران می بارد و اشک هایم را با خودش می برد...


باران می بارد و من می زنم به دل ِ زمستانی که یک باره هوس کرده برگردد و نشان دهد که زمستان است!!!

زمستان ِ نجیب من !!!


باران می بارد و من میان ِ خیابان ها راه می روم و دست هایم را در جیب هایم فرو می کنم و تند تند نفس می کشم تا اشک های بی موقعه ام هوس نکنند دلتنگی هایم را به رخ ِ آدم ها بکشند!!


تا اشک هایم هوس نکنند خودشان را به رخ این روزهایم بکشد که دلم لک زده برای لحظه ای زندگی!!!


تا اشک هایم هوس نکنند خودشان را به رخ ِ دستان ِ سردم بکشند که خوب یاد گرفته ام که سردی اشان را به زمستان ِ بی بخار امسال نسبت دهم!!!


تا اشک هایم را مخفی کنم و بلند بگویم که بچه ها ساکت!!! و بعد بگویم که گوش کنید ...  و بعد با تعجب بگویند که برای چه؟! و من بگویم که باران می بارد... ببینید صدایش می آید!!! و بعد آن دخترکی که تازگی ها عاشق شده از ته کلاس داد بزند که عاشقتم خانوووم...و بعد هم همگی به این معلم خل و چل اشان بخندند!!!!


و بعد بگویم که باز قرمه سبزی کار دست ِ معده ام داد و این سوختن ِ معده ام از قرمه سبزیست!!!


عجیب است!!! مگر نه؟!




+ این روزها من هستم و دنیایی از حرف هایم با تو که یگانه معبود ِ منی!!!

تو که هر گاه سر بر مهر کربلایم گذاشتم گفتم: شکر لله... و بعد چشمانم را تبرک کنم به مهر کربلا ... و این هم رازیست که تنها تو می دانی که چرا چشمانم را یک به یک بر مهر کربلا میگذارم...

خدای تنهایی های بی نهایتم!!!

به اندازه ی تمام باران های بی امان امروز عاشقت هستم!!!

تو به بدی ِ من نگاه نکن!!! می دانم که فاطمه بد است... تو با مهربانی خودت در حق من ِ خدایی کن!!!

الهی آمین...


+  زیر ِ بارون نفساتو دوس دارم...

نظرات 7 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 22:45

حرفایی که هیچ جا گفته نمیشه موندنش نباید دست ِ خود آدم باشه و خوب میدونم که نیست.. که اگه بود خب آدم اونقدر اراده داره که بخواد بریزشون روو دایره ( داریه ؟!)..
اما در کل...

این زمستون رو خیلی دوست دارم...
یه جور ِ عجیبیه..
یه جور دیگه دوسِش دارم که تا حالا نداشتم..

+ خُل شدم شاید ..
+ سلاملکم فاطمه خانم

این زمستون برای منم عجیب بود...حتی یک روزش رو هم نفهمیدم... حتی یک روز نگین...

به قدری گیجم که گاهی دلم می خوام سرم رو بکوبم به ی جایی که تا شر تموم ِ این فکرا خلاص کنم...


+ سلام به روی ماهتون خانوم

الـــی ... چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 12:01 http://goodlady.blogsky.com

باران میبارد امشبببببببب

دلم غم دارد امشببببب...

+بارون با همه غمش قشنگه.خیلیییی ها :)

خوب باشی دختره خوب :)

دلم غم دارد...
خیلی هم دارد الی...

+ اوهوم...خیلی قشنگه...

ممنونم...توام ان شالله همیشه خوبه خوب باشی

فریناز یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 16:40 http://arameshepenhan.blogsky.com

واسه پست بالایی که نظراتش بسته س

آره آدم به سکوت می رسه ولی باید حرف بزنه

تلمبار شدن خطرناکه

آره...

خیلی هم خطرناکه..

این روزا اگر صدای بمبی چیزی شنیدی بدون منم که منفجر شدم

البته صداش تا اصفهان فک نکنم بیاد

فریناز یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 16:42 http://arameshepenhan.blogsky.com

باران می بارد و اشک هایم را با خودش می برد...


همین جمله بس

چقدر این حال زیر بارون رفتن با اشک برام غریبه

شاید چند سالی هست زیر بارون نبودم با اشک

شاید چند سالی هست کلا زیر بارون خیس نشدم


کاش اینجام بارون بیاد

کاش اون زمان بتونم زیرش راه برم

کاش می شد خیلی چیزا رو داد دستش


کاش دانشگاه قبلیم بودم که وقتی بارون میومد حتی تا شب دانشگا می موندم و اینقدر توش قدم می زدم که خیس می شدم


دلم این حالو می خواد

دعا کن واسه مام بارون بیاد

ان شالله میاد...

اینجام خیلی وقته نیومده... به قول مامانم که میگه خدا بامون قهر کرده ...

خیس شدن زیر بارونو خودت بهتر از من بلدی...

فقط از ته ته ته دلم دعا می کنم باعث و بانی های هوای اصفهان جوری تقاص پس بدن که بفهمن که چه بلایی به سر این شهر آوردن و حالیشون نیس که بارون نیومدن اونجا ناشی از همون زاینده رودیه که به روی مردم دریغ کردن!!!

خدا لعنتشون کنه

فریناز یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 16:44 http://arameshepenhan.blogsky.com

چه معلم خل و چلیا


واللا


بعدشم شما دیگه قرمه سبزیم نمی خوری! مث پرتقال که نباید بخوریا

بعله...خعلی هم خل و چل!!!شیک و مجلسی هم هست

خب چیه مگه؟
معلم خل و چل بده مگه؟

آخ گفتی قرمه سبزی... من عاشقشم ولی بخورم میمیرم

البته این سوزش و قرمه سبزی نکته ی انحرافی متن بودا

فریناز یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 16:59 http://arameshepenhan.blogsky.com

دیگه اینکه

از اینا

دیگه مام ازینا

جالا چون شومایی ازینام داریم

و حتی ازینا که مث خودته

مژگــان یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 17:20 ttp://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

دلم برای بلاگ اسکای تنگ شده بود
برای اینجا
برای همه
اما حرفم نمیاد...
فقط دلم خوشه که ازت بیخبر نیستم

اتفاقا چن وقته می گم چرا وبت به روز نمیشه...

خوبی مژگان؟!

بعله...بی خبر نیستیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.