.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

حال ِ من خراب ُ خوب ِ

هوالغریب...


دلتنگ که بشوی همه چیز دست به دست هم می دهد...


دلتنگ که بشوی آسمان هم می بارد... بی وقفه می بارد ...


انگار باران یادش رفته است که وقتی محرم است اگر ببارد من دیوانه میشوم...


اما باران این را یادش رفته بود... تو هم یادت رفته بود...


و اینگونه بود که من دیوانه شدم!!!


باران می بارید و دل به دلم داده بود و من آشفته و سرگردان می تابیدم برای خودم...روزهایم این گونه گذشت و دارد می گذرد و من نق نقو تر از تمام عمرم شده ام... 


مثل آن شب که من بودم و پل ِ نیایشی که مدت هاست شاهد قدم های من و حرف های من است و شهری که هیچ گاه دوستش نداشتم ولی این روزها تمام شهر و اتوبان هایی که یک به یک شمال به جنوبشان را می روم بوی حرف های دخترکی را گرفته است که برای خودش تاب می خورد و میلاد ِ قد بلندی که شاید یک روز زیر ِ بار ِ تمام ِ نگاه های پر از حسرت ِ من خم شد ...


حالم تجمع ِ تمام ِ حال های دنیاست...


حالم خراب و خوب است و هیچ کس نمی داند که چگونه می شود حالی هم خراب باشد هم خوب...




      اَللّهُمَ عَجـــــّـــِــــل لِوَلیکَ الفَـــــرَج   




+ قرار ِ جمعه هایم سر ِ جایش است و من هر هفته و هر نگاهی که به جمکران ِ اختصاصی ام می اندازم تمام قد سلام میشوم خدمت یگانه مولایم...

نه که فکر کنی قرار جمعه هایم یادم رفته است... نه!!!


جمعه ها سر جایش است... اما یک جمعه هایی هر چه سعی می کنی تا حرف هایت را بنویسی می بینی تمامش را باید یواشکی و آرام برای خودشان بگویی... نوشته نشوند بهتر است... 


یک جمعه هایی باید یواشکی باشد... یک جمعه هایی عجیب جمعه اند!!!



+ محرم دارد یک به یک روزهایش را می گذراند و من مات مانده ام... سرتا سر نگاهم و گاهی یک دله می شوم با آسمان و می بارم....


و این که چرا باران های محرم من را به جنون ِ محض می رساند هم بماند بین من و خدایم و مهربان ترین ارباب و ضامن ِ بی بی رقیب دلم و یک پنجره ی کوچک...


همین...

نظرات 1 + ارسال نظر
مژگــان یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 16:19 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

حال ِ خراب ِ خوب...
اوهوم میفهمت فکر کنم
خراب ِ آستان او شدن...

قبول باشه فاطمه
هم عزاداری برای برای مهربان ارباب
هم فاطمه شدن و جمعه و انتظار و باران

اللهم عجل لولیک الفرج

همین که میدونی این حال رو برای من محشره...
که بدونم کسانی هستن که منو میفهمن...

قبول حق باشه...
ان شالله از همگی قبول باشه مخصوصا خودت مژگان جان...


آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.