.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

فاطمی شدن برای آمدن آقای ستاره پوش-22

هوالغریب...



خستگی بخش جدا نشدنی روزگار ِ ماست...


و آرامش هم بخش حیاتی روزگار ماست...


گرچه این روزها غریب مانده ام اما دلم به مهری که از شما بر دلم است خوش است...


سلام خوب ترین


حرف ها که جمع شوند...تلنبار شوند... بیانشان سخت میشود...جان می گیرند تا کلمه شوند و حرف...برای همین هم این جمعه کلمه شدن سخت است...


این جمعه من هستم و یک سلام از ته دل به شما و یک دنیا حرف که کلمه نمیشوند ولی تمامشان را می دانید...


محتاج یک نگاهم


میشود آن را از این کمترین دریغ نکنید مهدی جانم؟!




      اَللّهُمَ عَجـــــّـــِــــل لِوَلیکَ الفَـــــرَج   



+صبرم از کاسه دگر لبریز است
اگر این جمعه نیاید چه کنم؟

آنقدر من خجل از کار خودم
اگر این جمعه بیاید چه کنم؟


+ کوتاه ترین جمعه ام و در عین حال پر حرف ترین عاشقانه ام را برای یگانه مولای ستاره پوشم نوشتم... و سطر به سطرش را فرو خوردم و نفس کشیدم اما کلمه نشدم...  

دلم رها ترین و در عین حال دلتنگ ترین است... رهایی بی بند است ولی دلتنگی بند می آورد اما این که چرا دلم بی بند ترین پایبند ِ دنیاست هم بماند...

نظرات 9 + ارسال نظر
نگین جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 00:25

سلام..
خوشحالم که توی بروز شده ها دیدمت
یه جمله ای نوشتی که وقتی خوندمش چشمام سوخت!

سلام نگین خانوم گل

منم خوشحالم که میبینم میای مثل قبل...دل سنگ صبورم واسه این آواتار ِ قشنگ تنگ شده بود...

فک کنم بدونم چه جمله ای!!!

رهــ گذر جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 23:04

آنقدر من خجل از کار خودم
اگر این جمعه بیاید چه کنم...

اللهم عجل لولیک الفرج



آمین

مژگان شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 11:42 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

رهاترین دلتنگترین...

گاهی باید هزاران کلمه بشی تا بتونی حال دلتو بنویسی و گاهی دو کلمه معنی همه نگفته ها و ننوشته هاست و این دو کلمه حالتو خوب تفسیر میکنن!
بی بندترین پایبند دنیا
هیچ چیز دیگه ای نمیتونم بگم چون گاهی کلمه ها هم از بیان حال درون آدم ها عاجزن!
قبول باشه و
اللهم عجل لولیک الفرج

دقیقا...
این جمعه ی منم کوتاه بود ولی خب پر بود از نگفته ها...

بی بند ترین پایبند دنیا...
این عبارت دقیق ترین و کامل ترین چیزیه که فاطمه ی این روزها رو توصیف می کنه...

قبول حق باشه
و
آمین

و ممنون که میای

فریناز شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 19:32

خستگی
آرامش
دل خوشی

نگاه
محتاج

تلنبار

سخت
سخت
سخت

دریغ

حیات

سلام

بند
رها

پابند

دل




گاهی نمی شود که
نمی شود که
نمی شود....

خلاصه ی جامع و کامل این جمعه ی من...

ممنون فداتشم...

نمی شود که نمی شود

فریناز شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 19:33

اللهم عجل لولیک الفرج

آمین

نازنین دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 01:42

اوهوم! حرفا که جمع بشن بیانشون سخت میشه و حتی غیر ممکن


***اللهم عجل لولیک الفرج***

دقیقا...غیر ممکن حتی...


آمین

ღ مهــــرناز ღ چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 10:51

عکست
قاصدک که میبینم یه جوری میشم اصنا...

اتاقمم کلا قاصدکه همش

اللهم عجل لولیک الفرج

منم قاصدک دوس دارم...
از عشقای بچگی تا الانمم این بود که قاصدک بگیرم دستم فوتش کنم...چون از بچگی بهم گفته بودن فوتش کنی و آرزو کنی که برسه دست اونی که میخوای حتما بهش می رسه...

کلا قاصدک برام این حس رو تداعی می کنه که نمی دونم تا چه حد تونستم بیانش کنم...

اووووم...باید جالب باشه...ما که همه مدل بازی گذاشتیم...ی بارم بازی بزاریم از دروز دیوار اتاقمون عکس بزاریم

آمین

مژگان چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 18:33 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

سلام
داشتم تو وب فریناز جواب مینوشتم برات گفتم چکاریه خوب ، بیام همینجا
آهنگ تو تاکسی رو میدونستم دیگه
یادش بخیر ، شوخی منافی مجری رادیو جوان بود که میگفت همیشه!

رادیو هفتم جالب بود ولی نه اونقدری که من حداقل توقع داشتم از یه برنامه 5 ساعته!
همه ی وقت و زحمتشون سر کافه موزیک بود که خواننده ها میومدن و دو سه تا اهنگو میخوندن و بازیگرا هم بین آهنگا متن منتخب میخوندن و بیشتر برنامه این بود
حامی بود ، ایلیا منفرد و مسعود امامی و .... یادم رفت بقیش
و من فقط حامی رو خیلی دوست داشتم!
و مناظره بین موافقان و مخالفان پاییز
من توقعم بیشتر بود!
خواستم خلاصشو بدونی

و در مورد آواتار
اصلا طبق توضیحات راهنما نمیاد
میره تو ورد پرس برا ثبت نام و منم وارد میکنم ایمیل و نام کاربری و پسورد و اسم وبلاگ رو ولی ساین آپ نمیشه!
نمیدونم چی رو تایید نمیکنه ! ایمیل یا نام کاربری
چند بارم عوض کردم! نشده
طبق گفته ها و معمولا اینجوره که باید تو ایمیل لینک تایید بیاد ولی ب اون مرحله نمیرسه!
نمیدونم دیگه
از فیلترشکنم استفاده کردم فایده نداره

سلام

فرشید منافی تو اون دوران طلایی رادیو جوان بود که من شنونده ی پر و پا قرص رادیو بودم ...چه روزایی بودن!!
اما حیف که اینم مث خیلی های ِ دیگه قدر ِ خودش رو ندونست

راستش من رادیو هفتو ندیدم...اما امشب که بیخوابی زده بود به سرم تی وی رو روشن کردم و دیدم داره منتخب می زاره از برنامه ی پاییزشون...و اتفاقا هم حامی داشت می خوند...

باهات موافقم...من کل برنامه رو ندیدم ولی همون قدی که منتخب گذاشتن اصا طبق انتظارم نبود... تازه تو برنامه ی منتخب معمولا بهترین قسمت ها رو پخش می کنن...
ولی اون بخشی که حامی می خوند رو دوس داشتم..اونم چون کلا از آهنگای حامی خوشم میاد...

ممنون که وقت گذاشتی و خلاصش رو گفتی

آره...دیدم که اصا توضیحات طبق خودش نبود...برای همینم گفتم با وی پی ان امتحان کن!

چون ورد پرس با آی پی های ایران مشکل داره...فیلتر شکن آی پی رو عوض نمی کنه...فقط فیلتر بر می داره که خب خوده سایت باز از آی پی می فهمه مال کجایی!

برای همینم از وی پی ان استفاده کن آی پیت عوض شه که به احتمال قوی حل بشه مشکلت...

ی بار این راهم امتحان کن ان شالله که جواب بده

رهــ گذر چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 22:38

اوهوم
میشه دل هم رها باشه هم دلتنگ...
بستگی داره از چی رها باشه و دلتنگ چی...

چقد بد نوشتم فک کنم فقط خودم فهمیدم

اوهوم میشه...

نه اتفاقا ...من که خوب ِ خوب منظورت رو فهمیدم...

خوب می دونم دلم دلتنگ ِ چیه و از چی رها

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.