.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

ضامن ِ بی رقیب ِ دلم...

هوالغریب...



به یک باره دلم رفت تا خود ِ حرم ِ ضامن ِ دلم...


و از این صحن به آن صحن رفتن ها... در حرم گشتن ها...و خسته نشدن ها... همه ی صحن ها را یک به یک گشتن و در آخر رسیدن به صحن انقلاب که ی جور عجیبی همیشه دوستش داشتم....


تا کودکی هایم و اولین باری که به یاد می آورم از مشهد رفتن هایمان...

و حتی عکس هایمان در مشهد که کلا دو بار شد که در مشهد و در مغازه های نزدیک حرم برویم و ازین عکس ها بگیریم که تمام ایرانی ها فکر می کنم یکی از آن ها را در خانه هاشان داشته باشند...

عکس اول مربوط میشود به بچگی های من...و عکس دوم هم آخرین باری بود که همه مان باهم رفتیم قبل از ازدواج ِ برادرهایم...


و الان هر دو عکس قاب شده اند و در گوشه ای از اتاق من جا خوش کرده اند...


عکس اول که فاطمه آنقدر بچه است که دامنی قرمز و لباسی سفید به تنش دارد و یک عینک که تمام صورتش را گرفته و در عکس دوم یک فاطمه که بزرگ شده... به قول معروف که می گویند خانم شده و در گوشه ی عکس ایستاده...


و این روزها که در کنار ِ حرم کریمه ی اهل بیت تولد ِ نزدیک برادر را تبریک گفتم... و حال می فهمم که چرا بعضی ها روز تولد کریمه ی اهل بیت را روز خواهر می گویند تا روز ِ دختر...


دلم هوایی شده...


و یک دنیا حرفی که در گوشه کنار های دلم است که بهتر است بماند...





+ ضامن هشتمین ِ بی رقیبم
ستاره ی مشرقی ِ غریبم

سوی کبوتری که شد فراموش
میشه که وا کنی دوباره آغوش؟

+ تا روز ِ تولدشان در خانه ی کوچکم سرور است... خانه ی کوچکم را عطر زده ام...از همان عطر های معروف مشهد!!! از همان عطر ها که بوشان حالا حالاها نمی رود!!!


نظرات 5 + ارسال نظر
محبوب سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 18:30 http://myomid93.blogfa.com/

سلااااااااااااااااام روزت بخیر
میشه یه لطفی کنی دعوتمو قبول کنی و بیای وبم تولد عشقمو بهش تبریک بگی؟
تولدش دوماه دیگس میخوام بیشترین و قشنگ ترین تبریکارو هدیه بگیره :))
مرسی

واااااااااااااااااااای خدای من

اصا من عاااااااااااشق این مدل نظرام یعنی...
چقد دلم تنگ شده بود واسه این نظرا

اصا روحمو شاد کردی...خدا روح تو و عشقتم شاد کنه

نازی پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 20:03


....

شرمنده اگه باعث ناراحتیت شدم

رهــ گذر پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 23:10

جدی تا اون موقع جشن ِ؟!
بوی عطرش که اومد، اما یه شیرینی ای چیزی هم بود خوب میشد
روز خواهر! آره میشه!

صحن انقلاب، تصور من از مشهد، صحن و سرای امام رضاست، از اونجا هم صحن انقلاب، پنجره فولاد...

بعله دیگه جشنه...

اووووم...خب شیرینی واسه روز تولده...

حالا چون شومایی و همساده خودمونی بیا بهت شیرینی میدم یواشکی

اوهوم...امسال اینو شنیدم ! به دلمم نشست...روز خواهر...

تصور منم از مشهد دقیقا عکس همین پستمه که روز آخری که از مشهد میومدیم گرفتمش که تو گوشیم باشه... که این تصویر جلو چشمام باشه همیشه...

فریناز شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 20:22

چقدر این آهنگه خوبه

امروز داشتم فکر می کردم بیام ی آهنگ واسه امام رضا بذارم رو وبم ولی تمبلی کردم

من چند ساله عطرامو فقط از مشهد می خرم
ینی اینقدر می خریم که تا مشهد بعدی داریم:دی

الان عطرایی که می زنم همش واسه مشهده

قابلتو نداره خانوم...
تقدیم به شما اصا

می تو
کلا عطرای مشهدو دوس دارم من... برای همینم نوشتم عطر مشهد!!!
که بوش حالا حالاها بمونه

بعله...گفتم که چرا بوت انقد خوب بودا

بحث بو شد و من

ارتباطشم خودت بیاب

مژگان پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 09:52 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com


من این پستم خونده بودم...
یادم نیست نظر گذاشتم یا نه ، یعنی ثبت نشده!
یا شایدم نزاشتم اصلن نظری
کم حافظه شدم حتی(حتی فریناز بودا)
یا امام رضا غریب ... دل هممون رو دریاب

فدای سرت بانو

تو همیشه با نظراتت منو شرمنده می کنی

ان شالله که امام رضا هممون رو کمک کنن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.