.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

سکوت ِ این روزهایم...

هوالغریب...



به روز شماری که بیفتی دلتنگ می شوی...

روز به روز میشماری


اما تمام نمیشود


زندگی دارد لج در آور ترین چهره ی خودش را به رخ ِ تمام زندگی ام می کشد!!!


و نگاهم که روز به روز صبور تر میشود و ساکت تر


سکوتی که حتی سر تا سر ِ سنگ صبورم را هم گرفته


                                       بیچاره دلم!!



+ انگار بهترین راه، تلقین ِ که

زندگیم خوبه، شیرینه


حتی وقتی واضحه، که تو رو ......



 


+ دیوانگی ِ تلخ و شیرین ِ این روزها و خیابان هایی که با هدفونی در گوش و نهایت صدای ام پی تری و این آهنگ سپری میشود!! 


                 باور کن که دیوانگی ِ این روزهایم دیدنیست....


دل کندن از زندگی در پس همین دیوانگی هاست که به سراغت می آید!!


نظرات 7 + ارسال نظر
مژگــان چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 18:31 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

ماه من ، دل به غم دادن و از یاس سخن گفتن ها
کار آنهایی نیست،که خدا را دارند
ماه من غم واندوه ، اگر هم روزی مثل باران بارید
یا دل شیشه ای ات از لب پنجره عشق
زمین خورد و شکست
بانگاهت به خدا چتر شادی وا کن
وبگو با دل خویش :
که خدا هست ، خدا هست هنوز .....

او همانیست که در تار ترین لحظه شب
راه نورانی امید نشانم می داد.
او همانیست که هر لحظه دلش می خواهد همه زندگیم غرق شادی باشد.

ماه من ، غصه اگر هست بگو ، تا باشد
معنی خوشبختی ، بودن اندوه ست
این همه غصه وغم
این همه شادی وشور
چه بخواهی چه نه، میوه ی یک باغند
همه را باهم ،باعشق بچین ، ولی از یاد مبر

پشت هر کوه بلند
سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باز کسی می خواند :
که خدا هست هنوز ،خدا هست هنوز.......

چققققققققدر این متن رو دوس دارم...
خیلی ها...

با این که نمیدونم نویسندش کیه...ولی هیچ وقت از خوندنش سیر نشدم تا حالا

ممنون که گذاشتیش

فریناز پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 10:46

ی لااااایک گنده به نظر مژگان

گوش نکن این آهنگارو!
و حتی معنی نداره وقتی میتونی صدای تلاش آدما رو بشنوی با هدفن بری تو کوچه ها

آهنگ گوش دادن اونم این آهنگای غمگین مضخرف فقط حال آدمو بدتر قبل میکنه

خب اصا ی لااااایک گنده تر به نظر منم بده

راستش خیلی وقتا از صداشون فرار می کنم چون خیلی وقتا صداشون صدای تلاش نیست...

این آهنگو گوش دادی مگه؟

این که غمگین نبود که فداتشم...یه امید خوبی توش هست اتفاقا...

مژگــان پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 11:17 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

سلام
امروز نظرگذاشتنم اومد

آهنگ گوش دادن با هندزفری برام یه تجربه قشنگه!
تا پارسال که سرکار میرفتم و اون یه ربعی که از سرخیابون تا خونه رو باید پیاده میرفتم همیشه هندزفری تو گوشم ، اونم با صدای بلند که کسی صدامم میکرد نمیشنیدم
روزای بلندتر سال که از پایان روزکاریم تا غروب خورشید فاصله به قدر پیاده روی من بود ، پیاده برمیگشتم خونه و کلی زمان برای جداشدن از زمین!
(جاهای خلوت گاهی چشامم میبستم و چندقدم میرفتم )
بعضی آهنگا حالت و خوب میکنن و بعضی ها ، ترجیح میدی فقط ردشون کنی!
من حتی پاکشونم نمیکنم از گوشیم!
الان خیلی وقته به لطف رانندگی پیاده روی کم شده(البته بده ها)
ولی دیروز غروب که میرفتم خونه باز مثل گذشته من بودم و هندزفری و موزیک با صدا بلند
با یه تفاوت بزرگ که من مژگان پارسال نیستم ، کلی عوض شدم و بزرگتر و آرومتر!
مسیرم تا خونه کمی تغییر کرده ، گوشیمم عوض شده با آهنگا بیشتر
جالبه ها که ما نمیدونیم خدا هر لحظه چی برامون پیش میاره که سال دیگه و سالای بعدمون چقدر عوض شدیم! جایی هستیم که میخواستیم یا نه درجازدیم و یا بدتر ، عقب گرد داشتیم!
من همیشه به این فکر میکنم که این لحظم چقدر نسبت به قبل فرق کرده.
مخصوصا باپارسال که تا پاییز برام سخترین روزها بود
ولی شکر که گذشتن و میگذرن
برای تو هم میگذره فاطمه
روزی میاد که صبر و سکوتت در برابر همه چیز نتیجه میده!
اینکه میگن خدا هرکی رو بیشتر سختی بده بیشتر دوست داره چون داره امتحانش میکنه که چقدر عشقش واقعیه ، من راستش قدیم ها تو دلم میخواستم کم دوستم داشته باشه!
ولی بعدا فهمیدم دوست داشتن خدا غلط نمیشه و اگه دوسم نداشته باشه که زندگیمم پوچه
میخوام خیلی دوستم داشته باشه چون به این باور رسیدم خدا هرکس و به اندازه صبرش امتحان میکنه و من همیشه ازش خواستم : خدایا صبر من خیلی کمه ، دل من خیلی کوچیکه ، خودت هواشو داشته باش! منو باچیزایی که دوست دارم امتحان نکن..
یه جمله از آزاده نامداری تو یه برنامه شنیدم که خیلی به دلم نشست ، اینکه خدایا اگه منو با چیزا و آدمایی که دوسشون دارن امتحان میکنی ، یه جوری بهم حکمتشم نشون بده که دلم آروم بگیره!
البته خیلی قشنگتر گفتا ، دقیق جملشو یادم نیست
منم همین دعا رو برای هممون میکنم!

سلام خانوووووم

ممنونم که این همه وقت گذاشتی برام و حرفاتو گفتی...
همشو خوبه خوب خوندم و خوشحالم که الان راضی هستی از مژگان سال قبل ...

فقط خوب خوندم حرفاتو و جای حرف نموند برام...
فقط ممنون بابت مهربونی هات عزیزم...

اوهوم...منم یادمه...دعای قشنگیه...
اتفاقا تو پیج اینستاش هم دیدم این دعاشو...

ممنونم ازت و منم این دعا رو برای خودت می خوام

مژگــان پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 11:20 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/


چه نظری شد
خوب چیه ، دارم تلافی نبودنمو میکنم
مژگان به روزهای اوج (پرحرفی)بازگشت
بیست دقیقه ای شد که توی همون کامنت بودم!

ممنون اتفاقا مژگان جان...

اتفاقا دوس داشتم حرفاتو...

ممنونم ازت که وقت گذاشتی ... این خیلی با ارزشه برام

نازنین پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 22:25

موافقم بعضی آهنگا واقعا روحیه آدمُ بهم میریزن

جدیدا تقریبا هیچ آهنگی سعی میکنم گوش نکنم چون وضع روحی چندان خوبی ندارم حالم بدتر میشه

امیدوارم این تلقین ها اثر خودشونُ بذارن زندگیت شیرین تر از عسل بشه همزادخانوم

آره...بعضی آهنگا آره...
ولی این آهنگ منو به هم نمیریزه...

منم به حدی رسیدم که اصلا خیلی آهنگا رو گوش نمیدم چون به شدت به هم می ریزم...

ممنونم همزاد خانوم...
همین طور زندگی خودت

رهــ گذر پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 23:12

با آهنگی که گوش میدی کاری ندارم، ولی واسه گوش و سرت ضرر داره، امواجش سردرد رو تحریک می کنه، پرده ی گوش هم که جای خود...

فاطمه!

ببین!


زندگی ِ همه همینه!
اصلا زندگی همینه!
در هر شرایطی که هستی خوش باش...
خوشحالی کن که خوشحالی های بعدی ان شاء الله از راه برسن
و می رسن
...

اوهوم...میفهمم چی میگی کاملا!!
چون عوارضش رو حس کردم کاملا...

اوهوم...
میدونم...زندگی همینه...
اما خب بعضی وقتا کاسه صبر لبریز میشه دیگه...یکم می ریزه بیرون

این متن ِ منم همین بود

الانم خوبم خداروشکر

ممنونم...
ان شالله که شادی و خوشحالی برای هممون از راه برسه

مژگــان یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 10:05 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

اون شعرم برا قیصر امین پور بود فاطمه جون
خیلی قشنگه و خیلی طولانی تر
اینم لینکش:
http://tispoon.org/%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%B4%D8%B9%D8%B1/290-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D9%85%D9%86-%D8%BA%D8%B5%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%A7%D8%9F.html

همیشه برام سوال بوده که نویسنده ی این متن کیه و جالب اینجاست من که تا ی چیزی میشه ته و توشو از نت در میارم اصلا در مورد این متن این کارو نکردم...همیشه از خوندنش لذت برده بودم...
آره کاملش رو خوندم همیشه...حتی چند وقت پیش ی فیلم هم ازش به دستم رسید که ی نفری اونو دکلمه کرده بود...خیلی قشنگ بود

نمی دونی چه لطفی کردی
به یکی از سوالات ذهنی من پاسخ دادی

ممنونم ازت مژگان جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.