.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

پرواز ِ دل

هوالغریب...



خوابی عجیب و در کنار حرم رضوی بودن


همان مسیر همیشگی


اما به همان شلوغی ای که از مشهد در روز ِ عاشورا دیدم



من بودم و یک دنیا تمنا از ضامن ِ دلم




+ دلم این روزها می رود پی ِ کبوترهایی که روزی خواستم سهمشان ار آزادی، حرم امام رضا شود... تنها خواستم که آزادی را این گونه تجربه کنند و جلد آنجا شوند...

به راستی که پرواز و رها بودن عجب نعمتیست!!

دلم پرواز می خواهد

پرواز
              پرواز
                                پرواز

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 01:29



مشهد
امام رضا
کبوترای حرم
پــــــــــــرواز
....

دلم تنگ شد...

ان شالله که خیلی خیلی زود قسمت بشه و بری مهرناز...


منم دلم خیلی تنگه...
خیلی

فریناز چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 11:20

کی دیدی این خوابو؟؟!

روز قبل ِ این آپ...
یعنی دوشنبه ...صبح ..بعد نماز که خوابم برد این خوابو دیدم

نازنین چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 22:57

حسی که بعضی خوابا به آدم میدن حتی بیشتر از اتفاقاتیِِ که توی واقعیت میفتن!

امیدوارم به زودی خوابت تعبیر بشه و بیای

آره...دقیقا...چیز زیادی هم از این خواب یادم نمیاد...خیلی مبهم...برای همین هم همین قدر نوشتم...

ممنون...ان شالله...از خدامه...یعنی از خدامه ها
رفتی حرم دعامون کن نازنین

رهــ گذر چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 23:58

جالبه من چرا ندیدمت هر شب اونجا پاتوق کردیم
امشب اگه اومدی، صحن انقلاب که دوسش دارم منتظرتم

والا نمی دونم...
ی نشونی از خودت بده پیدات کنیم
بگو چه شکلی هستی بیایم شهر دنبالت بگردیم

آخ گفتی صحن انقلاب...اصا من مشهد که برم منو فقط باید تو صحن انقلاب پیدا کرد...اصا عاشق اون صحنم
اوکی...پس صحن انقلاب می بینمت

مژگان دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 17:34 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/




:*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.