.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

فاطمی شدن برای آمدن آقای ستاره پوش-15

هوالغریب...



سلام خوب ترین

سلام یگانه مرد ِ حاضر در این دنیا


از این روزهای ِ بی شما دلم می گیرد...از این روزها که دیگر در پی ِ شما بودن باعث هزار جور حرف و حدیث میشود دلم می گیرد ولی باز هم مشتاق تر پی ِ شما می دَوَم...  در راه شما که جوانی ام پیشکشش به آن شده...


چرا که بهترین پناهید بر تمام بی پناهی ِ این روزها...


دلم لک زده برای یک گوشه ی خلوت با شما...دلم لک زده برای مکان هایی که بیشتر از هر جایی حضورتان حس میشود...این روزها که دارم حتی با صبوری هم صبوری می کنم دلم خلوت با شما را می خواد...


دلم گوشه ی سردابتان را می خواهد...

دلم مسجد سهله می خواهد...


دلم جمکران می خواهد...

دلم مسجد کوفه می خواهد...


از شما چه پنهان ولی دلم عجیب شش گوشه ی ارباب را می خواهد...اصلا حساب ِ من و آن شش گوشه جداست...


دلم شما را می خواهد و اندکی عاشقانه ی محض و یک دنیـــــــا حرف...

 

یک دنیا حرف...یک دنیا بغض و یک دنیا غربت...

و چقدر حقیر می شوم که بخواهم نزد شما حتی اسم غربت را بیاورم...


شرمی به قدر ِ تمام دنیا وجودم را می گیرد که در مقابل شما حرف غربت بزنم...چرا که این روزها خودتان غریب ترینید...


در بین ما که خیلی اوقات تنها ادعا داریم و این ادعا چه ها که بر سرمان نیاورده است...

غریب ترینید که دنیایمان شما را کم دارد...


غریب ترینید که خودتان شب و روز دست به دعایید برای فرجتان و این خود بزرگ ترین گواه ِ غربت شماست...


غربت ...

هر گاه این واژه را شنیدم تنها یک کلمه در ذهنم جرفه میزده همیشه... چاه... غربت و چاه...


و راز این کلمه ها هم باشد برای خودتان خوب ترین...


در این روزهای غربت

در این روزهای غربت ِ محض ِ شیعه


در این روزهای سخت نداشتنتان


در این روزهای سخت انتظار


بیایید مولایم...


                        بیایید...


                                      بیایید که این روزها دنیا عجیب در حسرت شما می سوزد...





     اَللّهُمَ عَجـــــّـــِــــل لِوَلیکَ الفَـــــرَج  


+ دارد زمان ِ آمدنت دیر میشود
دارد جوان ِ سینه زنت پیر میشود

شاید بر اثر گریه های شماست
هر هفته غروب ِ جمعه دلگیر میشود

نظرات 6 + ارسال نظر
negin دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 16:33

به به نگین خانوم


خوبی عروس خانوم؟

رهــ گذر پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 00:24

اندوه بزرگیست...

ایشالا زودی به خواسته های دلت برسی

زمانی که نباشی...


ممنون...ایشالله همه به خواسته های دلشون برسن

نگین پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 15:46

فاطمه جان سلام
ممنون من خوبم خداروشکر
تو چطوری؟؟

خوبی؟؟
فاطمه رگبار آرامش چی شد ؟؟؟
اگه دلیلی داره که منم باید بدونم بهم بگید خب بچه ها..
دو سه ماه نشد بیام چه خبر شده !!!

سلام نگین جان...
شکر..

رگبار آرامش ُ هم از خود ِ فریناز بپرس...

از خودش بگی برات برات میگه حتما...توی رگبارش نوشته خودش...

امیدوارم ازین به بعد مثل قبل باشی

نازی جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 01:38

شاید بر اثر گریه های شماست
هر هفته غروب جمعه دلگیر میشود

دل من که به پای دل تو نمیرسه اما به وضوح میتونم درک کنم
خیلی مواظب دلت باش فاطمه ارزشش خیلی زیاده

این حرفو چند سال پیش یکی بهم زد و من مواظبش نبودم....
هی...

وبت با همه ی وبا فرق داره
نمیخوام بگم بقیه وبا خوب نیستن؛نه
هر گلی بوی خودشو داره
ولی وب تو یه چیز دیگست
حسش
نوشته هاش
خیلی خالصن
خیلی زیاد
تعریف نیستا
حقیقته
قدر خودتو بدون عزیزم

واقعا این شعر که نمی دونم شاعرش کیه به دلم خیلی نشست...


این حرفو نزن مهرناز...
ارزش هر دلی پیش خداس که معلوم میشه نه بنده های خدا...پس ملاک و معیارت فقط و فقط خدا باشه عزیزم

ازین به بعد مراقب دلت و سرمایه هاش باش...تو هنوز خیلی جوونی...تازه اول ِ خیلی چیزایی...

لطف داری به من و وبم...
امیدوارم که خالص باشن و مورد قبول اونی که باید قرار بگیرن...

ممنونم ازت مهرناز ِ عزیز

فریناز شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 17:52

حرف هایی که دنبالش هست... جوونی که پیشکش شده... یه جورایی بهتره بگم جوونی که هدر نمی ره... با صبوری صبوری کردن ... اسم جاهاییو که گفتی... و من اون سردابو ندیدم هیچ وقت و چقدر دلم می خواست و نشد...
شیش گوشه... که امیدوارم خیلی زود زود ایشالله بطلبن و موقعیتش جور بشه و بری حتما منم بیام تازشم:دی
غربت
غریب...
روزهای سخت
و
و
و
اینا همش فاطمی شدنو می سازن
با هم
همشون با هما

اللهم عجل لولیک الفرج

ان شالله که خیلی زود عراق پاک بشه از وجود این قوم و دوباره راه سامرا باز بشه و بتونیم ببنیم...با هم بریم اصا:دی

اصا اسم شیش گوشه میاد من دلم میره ها...
ان شالله که قسمت بشه و با هم بریم

امیدوارم که بسازن
خوبم بسازن...


آمین

مژگان دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 17:26 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.