.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

فاطمی شدن برای آمدن آقای ستاره پوش-13

هوالغریب...



امام جواد(ع) :


ای پیروان تشیّع با مخالفان امامت به سورة «انّا انزلناه» استدلال کنید تا پیروز شوید. به خدا سوگند این سوره پس از درگذشت پیامبر(ص)، حجت خدای متعال بر خلق است. این سوره نقطة اوج دین شماست. این سوره نشانة ابعاد علم ماست.



سلام بر صاحب این شب ها

سلام بر صاحب شب های قدر ِ بی قدر ِ ما

سلام خوب ترین


سلام مهدی جانم



چقدر دلم کودکانه ذوق دارد که شب قدر به جمعه رسیده است و می تواند در این شب ها برایتان دست به قلم شود و بگوید...برای شما بگوید که این روزها و این شب ها تقدیر یک سال هر کداممان به نزد شما می آید و وقتی به این فکر می کنم دلم یک جور ِ عجیب و غریبی می لرزد...


در این شب های برترین

در این شب های خوب ترین

در این شب ها که نفس کشیدن هم بوی قرآن می دهد و بوی یگانه مولای نجف


دعایمان کنید مهدی جانم


جوانی هایمان را دعا کنید خوب ترین


در جوانی خوب بودن هنر است...


جوانی هایم را نذر ِ شما کرده ام...تنها همین را می توانم بگویم


دعایمان کنید که قدر بدانیم به قدر ِ خودمان...


آقای خوبم...

در این شب ها و روزها که به خلوت کردن با شما و حرف زدن با شما می گذرد دلم آرام است...حرف هایی که در هیچ کجا ثبت نمی شوند و تنها از دلم می آیند و ای کاش که تا شما برسند... حرف هایی که قرار بر ثبت نشدن آن هاست...


حرف های اینجا کم است و ثبت نشده ها زیاد...




     اَللّهُمَ عَجـِّل لِوَلیکَ الفَرَج  



+ طبق قرار ِ همیشگیمون فقط میگم که در حق ِ هم دعای ِ خیر کنیم دوستان!


التماس ِ دعا

نظرات 6 + ارسال نظر

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..! میــــدانی چــــــــــــرا؟؟ مـــــردانـــگی میــخواهـــــد مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

آره...مردونگی می خواد...
ولی نه عشقای امروزی

رهــ گذر شنبه 28 تیر 1393 ساعت 23:58

اوهوم، جمعه شب...
اللهم عجل لولیک الفرج

امیدوارم واسه تو هم خوب گذشته باشه

آمین

نازی دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 18:31

اللهم عجل لولیک الفرج

آمین

نازنین چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 00:32

جمعه خیلی خوب بود خیلییی : )
اللهم عجیل لولیک الفرج

خداروشکر...
نمی دونی چقدر شکر کردم وقتی خوندم که از جمعه نوشته بودی و اونم یا حال خوب...ایشالله همیشه خوب باشی

آمین

فریناز چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 13:38 http://delhayebarany.blogsky.com

جوانی هایم را نذر شما کرده ام

می دونی

این خیلی حرفه

خیلیییییییییییییییییییییی حرفه ها

قدرشو بدون

اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله که همه ی طاعات و عبادات و شب های قدر محشرت قبول شده باشن

اوهوم...
خیلی حرفه و امیدوارم که بتوتم پاش بمونم و امیدوارم که این رو ازم قبول کنم...
چون هرچی فکر کردم که چی نذر ایشون کنم...هیچی با ارزش تر از جوونییم به نظرم نیومد...

آمین

ممنون...ان شالله که عبادات و طاعات همه از جمله خودت هم قبول شده باشه خانوم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 19:48 http://sahebegharib.blogsky.com

سلام، خداقوت
به کدامین گناه....
هرکس فریاد مظلومی را بشنود و به داد او نرسد از ما نیست.
پیامبر مهربانی ها حضرت محمد"ص"

حواسمون به این حدیث باشه...

سلام

امیدوارم این حدیث رو هممون بهش عمل کنیم...از خود ِ من که دستم به هیچ جا بند نیست تا اون کسایی که قدرت انجامش رو دارن

ان شالله همه حواسمون باشه..

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.