.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

فاطمی شدن برای آمدن آقای ستاره پوش-12

هوالغریب...



ماه که به کامل شدن می رسد دلم یک جور ِ عجیبی می لرزد و نگاهم می رود تا آن بالا بالاها...

می رود تا گردی محض اش...


و می رود تا شما که یگانه خوب ترین ِ دنیایم هستید


و می رود تــــــــا ماه رمضان قبلی که این زخم ِ معده نبود و روزه ها کامل بود و فاطمه اندکی لیاقت ِ بندگی داشت...


هنوز هم در گردی ِ ماه ِ عجیب ِ رمضان قبل و نگاه های بی چشم ِ سرم و با چشم ِ دلم به کعبه ی دل ها مانده ام...



هنوز مانده ام ...


سرگردانم خوب ترین...


به حق ِ ماه ِ کامل این شب ها بیایید...






     اَللّهُمَ عَجـِّل لِوَلیکَ الفَرَج  



+ همیشه بعض ِ تو دنیامو لرزوند

هوای ِ گریه هامو داری یا نه؟!


تو تنهایی ولی تنها نزارَم

نظرات 7 + ارسال نظر

همین که چمدانت را بر می داری، همه می پرسند می خواهی کجا بروی?!
اما وقتی یک عمر تنهایی، هیچ کسی از تو نمی پرسد کجایی!
انگار همین چمدان لعنتی، تمام ترس مردم از سفر است!
هیچ کسی از تنهایی تو نمی ترسد..

این رسم دنیاست...

تا بوده همین بوده...

فریناز جمعه 20 تیر 1393 ساعت 15:35

ماه کامل...
دیشب دیدم ماه بزرگ شده خوشحال شدم که به شب چارده نزدیکیم:-)

اللهم عجل لولیک الفرج

اوهوم...
امشب دیگه کامل میشه... این خیلی خوبه...
بی نهایت خوب


آمین

رهــ گذر جمعه 20 تیر 1393 ساعت 18:00

جدیدا چقدر کوتاه می نویسی!
هنوز درد معده؟! شیرین بیان؟! هوم؟!
.........
نمیشه! من الان این آهنگُ دانلود می کنم، با معذرت قبلی از خوانندش
........
اللهم عجل لولیک الفرج...

آره...خودمم توجه کرده بودم که جدیدا کوتاه شدم!
اوهوم...درد معده که خدا نصیب هیچ کس نکنه...مخصوصا اگه از جنس سوزش معده باشه
می خورمش شیرین بیانو...خالی که می خوردمش ضربان قلبمو زیاد می کرد ولی حالا ی مدته که بهم گفتن قاطی کنم با چیزای دیگه که خداروشکر بهتره

ولی محرومم از روزه فعلا

آهنگ وبو؟!


آمین

نازنین جمعه 20 تیر 1393 ساعت 23:02

هرچی ماه به نیمه نزدیکتر میشه دلم بیشتر میگیره

چه زود تموم میشه ماه رمضون
چقدر بدم من که هرسال عوض نمیشم هنوز : (

من دلم ازین میگیره که چقدر ساده نصفش گذشت و من فقط لیاقت چهار روز روزه داشتم...ی روزم از قبل ماه رمضون...

خیلی زود داره میگذره و نمی دونی چقدر غصه می خورم که نمی تونم روزه هامو بگیرم

نازنین جمعه 20 تیر 1393 ساعت 23:04

بعدم روزه گرفتن که فقط نخوردن نیس
امثال من از ماه رمضون فقط همین نخوردنش رو فهمیدن

تو که حالت با خدا خیلی خوبه همزاد خانوم
روزه ت از امثال من خیلی هم قبول ترِ : )

آره...این نیست
ولی خدا نکنه کسی قرار بگیره تو این موقعیت...
این که بدونی روزه نیستی...
امیدوارم هیچ وقت تجربش نکنی...

ان شاالله که هممون میون این شلوغی ها حالمون با خدا خوب باشه همزاد خانوم...
حتی تو اوج مشکلات

رهــ گذر یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 18:52

آره منظورم آهنگ بود...

عسل تو آب جوشیده ولرم حل کن، زیاد بخور، تقویت کننده ی معدست
اون کاری که گفتم پارسال بکن رو انجام دادی؟!
درد معدت به خاطر یه مدل باکتری ِ که گفتم، اگه پیشروی کنه نمیشه جلوشو گرفت
مصرف آنتی بیوتیک های طبیعی (همون که پارسال گفتم) + تغذیه خوب
میوه و سبزی کمتر مصرف کن
وقتی غذای اسیدی می خوری بعدش حتما همون عسل که گفتم رو بخور
........
منُ دست ِ کم نگیرا! راستی راستی دکترم

اوهوم...شیرین بیان رو می خورم
چای بابونه رو هم گاهی می خورم...

ولی راستشو بخوای از وقتی آندوسکپی کردم و قطعی شد که معدم زخمه هنوز نخوردمش...

عذاهای اسیدی که نگووووو....اصا عین اسپند رو آتیش میشم وقتی می خورم...

عسل رو هم می خورم ولی نه خیلی...ولی باشه می خورم حتما..

هه!!!فک کنم توام تو خونتون شاید حکایتت مثل من باشه...که واسه همه دکتری کنی

میگم نکنه راسی راسی دکتری و ما بی خبریم؟

نازی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 01:09

تو تنهایی ولی تنها نذارَم...
...

اللهم عجل لولیک الفرج

شعر خیلی قشنگیه...


آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.