.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

فاطمی شدن برای آمدن آقای ستاره پوش-11

هوالغریب...



قصه ی اولین هاست...

این هفته قصه ی اولین ها بود...


اولین سحر

اولین روزه

اولین تشنه شدن ها آن هم در دل ِ گرما

اولین افطار

اولین ربنا

اولین دلتنگی ها برای ماه ِ رمضان قبل و پر زدن تا آن روزهای محشری که همه چیز عجیب بوی خدا و کعبه می داد...تا آن بند زدن هایی که بوی کعبه گرفت

اولین لرزیدن دل

اولین اشک ها در ماه خدا

اولین عهد خواندن ها در ماه خدا

اولین نمازها

اولین قرآن خواندن ها در ماه خدا

...

...


و حال اولین جمعه

اولین جمعه ی عاشقی در ماه ِ رمضان و اولین دست به قلم شدن ها و خالی شدن تمام ِ یک هفته


راستی سلام صاجب ِ جمعه هایم


سلام خوب تـــــــرین


سلام مهدی جانم


و چقدر تازه می شود جمعه هایم همین که اسم شما می آید و گویی که کسی در درونم اجازه ای می دهد تا جمعه هایم بعد از نوشتن برای شما آغاز شود


چقدر جمعه هایم تازه جمعه می شوند وقتی دست به قلم می شوم برای شما


و دلم می رود پی ِ شما


شمایی که مدت هاست تمام دنیای دخترانه ام به مردانگی ِ شما قرص شده است... تنها شما...


و این هم رازیست در پس ِ تمــــــــام رازهایی که با همین دستانم در بین همین خط ها مخفی کردم


و این دلتنگ شدن ها دلچسب ترین دلتنگی هاست


این دل لرزیدن ها دلچسب است


راستی مهدی جانم


آمدنتان خیلی نزدیک است که این روزها شیعه بودن غریب تر از تمام تاریخ شده است؟!!!


دلم به درد می آید وقتی خبرهای عراق را می شنوم و هر بار با تمام وجودم پیگیری می کنم ... دلم به درد می آید که کار به حرم ارباب برسد و من دستانم انگار کوتاه ترین دستان ِ دنیاست...


وقتی می شنوم دلم یک جور ِ غریبی می لرزد... می لرزد که قصه به حرم ِ مهربان ترین ارباب رسیده باشد... رسیده است به جایی که زندگی ام را عوض کرد...


به همان شش گوشه


من قصه ها دارم با آن شش گوشه

من حرف ها دارم با آن شش گوشه

من رازها دارم با آن شش گوشه


من دلم را گره زده ام به آن شش گوشه


مهدی جانم

به حق ِ شش گوشه ی مهربان ترین ارباب بیــــــــایید


این جمعه هم نیامدید...

این جمعه هم دنیا لایق شنیدن صدای انا المهدی شما نشد

این جمعه هم نشد

لایق شدن چقــــــدر تاوان دارد؟!!!



آقای خوبم


               دعایمان کنید

در این دنیای هزاااااار فرقه دعایمان کنید


دعایمان کنید که ایمان بیاید

و غرور برود


عشق ِ اهل بیت بیاید

و غفلت برود


دعای با عشق بیاید

و توسل به سحر و جادو برود


سادگی و تواضع بیاید

و من گفتن ها برود


این همه بدحجابی برود

اصلا بی حجابی بیاید ولی این گونه بد حجابی نباشد


بی حجابی شرف دارد به بدحجابی



و در نهایت این همه بی عدالتی برود


و شما بیایید...


                               الهی آمین



     اَللّهُمَ عَجـِّل لِوَلیکَ الفَرَج  



+دلم چه کودکانه پر می زند در هوای مهربان ارباب

دلم چه کودکانه هوس ِ جنون به سرش زده

بدجور این روزها دل داده ام به هوای ِ دلم


نظرات 7 + ارسال نظر
پیمان جمعه 13 تیر 1393 ساعت 12:22 http://music-blog.ir

الهی آمین

آمین

خدایا میشنوی حرفهای مرا ، درک میکنی احساسات این قلب زخم خورده مرا ؟!
چرا سکوت ؟ چگونه باید بشنوم پاسخت را در جواب این دل صبور ؟!

سکوت...

به قول یکی که می گفت خدا هیچ وقت سکوت نمی کنه...این دلای ماست که چون مرده صدای خدا رو نمی شنوه...

اینو به شخصه اول به خودم می گم که حس می کنم خدا سکوت کرده

علی جمعه 13 تیر 1393 ساعت 13:38 http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری به من هم سربزن خواستی لینک داشته باشیم به
من خبربده متشکرم
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

سلام

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

فریناز جمعه 13 تیر 1393 ساعت 14:42 http://delhayebarany.blogsky.com

چه جمعه ی متفاوتی...
ولی بیشتر دوسش داشتم
جدی می گما

اللهم عجل لولیک الفرج

به نظرت تفاوتش با قبلی ها چی بود؟

خداروشکر

آمین

الـــی ... جمعه 13 تیر 1393 ساعت 20:03 http://goodlady.blogsky.com

ماه رمضونت مبارک

دعا یادت نره موقع افطار و سحر :)

به به الی خانوم ِ همکار

ماه رمضون توام مبارک خانوم

چشم بانو

توام یاد هممون باش خانوم

رهــ گذر جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:17

اللهم عجل لولیک الفرج

دعای با عشق بیاید
و توسل به سحر و جادو برود

آره! زیاد شده، خیلی!

آمین...


اوهوم..بی نهایت زیاد شده و خودم به شدت ازش ضربه دیدم

نازی شنبه 14 تیر 1393 ساعت 23:20

دل منم...
:(

انگار همه مث همیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.