.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

فاطمی شدن برای آمدن آقای ستاره پوش-10

هوالغریب...


دعا

دعا


دست به دعا شدن و در لحظه و با تمام وجود صدایتان کردن...


صدا کردن شما در کنار حرم ِ امامی که روزی ضامن شد... روزی پناه شد و نگذاشت که دلی بمیرد...


خواندن ِ نماز ِ شما در دل ِ حرم ِ پر از امنیت امام رضا

....



سلام مهدی جانم


سلام خوب ترین ِ مرد ِ حاضر در این دنیا


این روزها که دلم به دنبال اندکی خوبی می گردد و نمی یابد عجیب می نشیند به جانم که خوب ترین خطابتان کنم...این روزها که سحت می گذرند و من هر بار عمیق تر از همیشه صدا می زنم...


سوزناک تر از همیشه و با دلی خون تر از همیشه صدا می زنم... و در حرم پر از امنیت ِ امام رضا به گوشه ی حرم پناه ببرم و ببارم ُ بیارم ُ ببارم و دلم عجیب تر از تمام این بیست و پنج سال و هفت ماهی که از زندگی ام می گذرد بشکند...


و بعد هم فرو بروم به تمام این عمق های این چند ساله... تمام این سال ها که فرو رفتم در دنیایی که خواندن ِ آن کاغذ ها برایم ساخت و تمام آرزوهایی که نمی دانم کجای ِ این سال ها گم کردم...و یا شاید هم در پس ِ تمام این سال ها مرده اند که دیگر خبری از آن ها نیست...


هنوز هم نمی فهمم دلیل این همه سیاهی ِ دل ها چه می تواند باشد مهدی جانم؟

دلیل خراب کردن ِ آرزوها...


آقای خوبم

این روزها که هر چه می گذرد بیشتر و بیشتر نشانه های آمدنتان را می بینم دلم روشن می شود که روزی همه چیز سر ِ جای خودش قرار خواهد گرفت...


و این روزها العجل های دعای فرج را عجیب تر می گویم...


آقای خوبم...


بوی مهمانی خدا می آید

بوی سحر های محشرش

بوی آن تب و تاب ِ خاص دل ها وقت افطار و یک جور قلقلک شیرین ِ دل در وقت افطار


دلم به مهمانی خدا خوش است...


به بخشیدن شدن و اجابت شدن خوش است


به لطف و مهربانی خداوند خوش است


به فاطمی شدن خوش است


دلم را بهترین ها آذین بسته ام که مهمانی خداوند در راه است...



ملتمس ِ دعایتانم خوبترین...




     اَللّهُمَ عَجـِّل لِوَلیکَ الفَرَج  




+ محتاج ِ دعایتانم مهدی جانم... در حق مان دعا کنید...

+ عکس هم مربوط می شه به چند روز قبل و در کنار حرم ِ امام رضا...صلوات خاصه امام رضا رو بخونید و در حق همه دعا کنید دوستان...

نظرات 4 + ارسال نظر
ღ مهــــرناز ღ سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 23:08

اللهم عجل لولیک الفرج

میگم چقد این عکسه آشناست

زیارتت هم قبول عزیزم
با کمی تاخیر

آمین...


راس می گی ها!!!این عکسه واسه شوما آشناسا

ممنون بانو
ان شالله قسمت خودت بشه خیلی زود

نازی پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 00:29



این گلم واسه مهرناز خانوم

فریناز پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 12:34 http://delhayebarany.blogsky.com

می گما
من اینجا با گوشی نظر گذاشته بودما
پس کوووووووووووش؟

قبول باشه زیارتت ماهی کوشولو
ایشالله که با دست پر پیمون برگشته باشی


و
اللهم عجل لولیک الفرج

اتفاقا خیلی تعجب کردم که نظری ازت ندیدم
فک کردم حتما دوست نداری بیای

قبول حق باشه
ان شالله ...



الهی آمین

فریناز پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 12:35 http://delhayebarany.blogsky.com

و اما
قالبت

....





یادش بخیر...

چقدر دلم تنگ شده ها...

اوهوم

واقعا یادش بخیر...


دل منم خیلی تنگ شده...

ولی چه میشه کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.