.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

فاطمی شدن برای آمدن آقای ستاره پوش-9

هوالغریب....



سلام آقای ِ غریب این روزهای انتظار


سلام بر یگانه سواری که روزی خواهد آمد



جمعه ی تب دار دیگری از راه رسید و عطر ناب جمعه های ِ سند خورده به نام شما....


جمعه ای با رنگ و بوی ِ مهدی ِ فاطمه...


و خوشبختی ازین می تواند بالاتر شود که روزی کسی لایق دیدارتان شود و کسی آنقدر محبوب که در قنوت ِ نماز هایتان دعایش کنید...


این جمعه هم قسمت به آمدنتان نبود


این جمعه هم مثل دیگر جمعه ها خواهد گذشت که پر باشد از غروب های دلگیر و حس دلتنگی ِ بی نهایت غروب هایش...



کاش روزی لایق دیدار آسمانی تان شوم...


می دانم که لایق اش نیستم ولی کاش در قنوت نماز هایتان دعایمان کنید...


دعایمان کنید که در پناه خودتان باشیم در این دنیای ِ هزار رنگ و فرقه...



دلم پیشگاهتان را می خواهد و نگاه ...

نگاه هایی که به گریه می رسد


بیاییـــــــــد مهدی جانم...





     اَللّهُمَ عَجـِّل لِوَلیکَ الفَرَج  



+این همه لاف زن و مدعی اهل ِ ظهور
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم

سالها منتظر سیصد و اندی مرد است
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد تهمتن شندی جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 11:13 http://shendabadamuz.blogsky.com

انشاالله آقامون زودتر ظهور کنه
خداوتد پناهتان
به وبلاگ من هم سری بزنید
http://shendabadamuz.blogsky.com

ان شا الله...

چشم...خدمتتون خواهم رسید در اولین فرصت

فریناز جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 17:47 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام

اتفاقا دعایی که نوشتیو من یادم رفت امروز بش اشاره کنم تو جمعه م

می خواستمم اشاره کنم و بگم چون اون آقاهه م گفت براتون دعا می کنم بعد من داشتم فکر می کردم اگه یه نگاه و یه توجه و یه دعای امام زمانمون بشیم اونوقت همه چی بهترین می شه

اصن همه چی محشر می شه

الان اینجا شد کامل کننده جمعه امروزم:دی

و این کامنت حتی

اللهم عجل لولیک الفرج


ایشالله هفته دیگه از دعا می نویسم منم

سلام به روی ماهت خانوووووومممم
به چشمون سیاهتون که سیاهم نیستن

اوهوم...همه چی بهترین ِ بهترین می شه

به قول تو محشر می شه

اوهوم...
بابت بعضی تفاهم های جمعه هامون خوشحالم


آمین

ان شالله خانومممم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.