.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

مروارید ِ من!!

هوالغریب...



میان خاطره گردی های امروز رفتم تا نوجوانی هایم...تا آن وقت ها که همدمم ضبط کوچکی بود در اتاقم و یه عالمه نوار کاست و آهنگ... همان نوار کاست ها که چن تایش را به یادگار آن ایام نگه داشته ام...همان ها که می گویند باید یک دهه شصتی باشی تا رابطه اش را با خودکار بیک متوجه شوی!!!


امروز میان تمام ِ خاطره گردی ها و تمام روزهایی بودم که هیچ کدام شاید عکس نشده باشند اما در دل ِ من خوب ثبت شده اند...


امروز و یک عکس که خودم در آن نبودم مرا برد تا یک آهنگ و خیلی شب ها که گذشته اند و من مدت ها بود سپرده بودمشان به آن ته های دلم...


و بعد شد فکر کردن..فکر کردن که نامش چه بود...آن قدر فکر کردم که بالاخره یادم آمد..یادم آمد اسم آلبومی که نوجوانی هایم عجیب محبوب ِ من بود...


و بعد کلی گشتن در نت و رسیدن به آهنگ...


و بعد گوش دادنش بعد از این همه سال...


این که چرا اینقدر از کودکی ها موسیقی و نوشتن تنها و تنها همدمم بود بماند...بماند برای من و خدا و او...

تنها می دانم که هنوز همان فاطمه ام...هنوز مانده ام در همان حال و هوا...


هنوز همان فاطمه ام که بی نهایت عاشق دریاست... و این عشق آخر برایم هدیه آورد...مروارید آورد...


تمامش بماند...

اصلا بگذار تمامش بماند...

تماش بگذار بماند برای من و خدا و دریا و مروارید ِ دریای من...


تنها به آنچه که از سنگ صبور پخش می شود گوش کن ... با دلت گوش کن و بدان که دخترک سال ها با این آهنگ سر کرد و بعد از این همه سال تازه می فهمد چرا سال های نوجوانی اش آن گونه گذشت...


بالاخره یک روز پیدا شدی مرواریدم!!!



+بزرگ شدن تاوان دارد...سخت هم تاوان دارد...و من چندین برابر ِ عمرم تاوان ِ بزرگ شدن هایم را به این دنیا پس دادم!!! هنوز هم پس می دهم!!! سخت تر از تمام عمرم!!!



+ گریه نکن صدف ِ زیبای دریا

مروارید ِ تو ی روزی میشه پیدا


موجای دریا اونو برات میارن

مروارید و توی دامنت میزارن


نظرات 13 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 23:53

پیمان نیکسار...
اولین باره صداشو میشنوم اما شعره خیلی جالبی داره فاطمه .....

فاطمه بزرگ شدن واسه هممون تاوان داره..
و جالبه که بعضی وقتا خیلی سخت تاوان میگیره و تلخ!
و یه وقتایی یه تاوان هایی داره از عسل شیرین تر...

من برم موزیکتو دانلود کنم..

اوهوم...شعرش فوق العاده جالبه...

کل آلبومش همین طوره...اسم آلبومش شعر ِ نفس گیر ِ
اگه خواستی از نت کل آلبومش رو دانلود کن...فک نمی کنم پشیمون بشی...

اوهوم..ولی اکثر مواقع سخت تاوان می گیره...

اوهوم...دانلودش کن

مهدی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 23:57 http://gitare.blogsky.com

زیبا بود..

ممنون

نگین سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 00:00

فاطمه این لینک رو پیدا کردم واسه دانلود خودمم دارم دانلود میکنم..

http://yekava.com/upload/subdomain/ava/tools/ava-1393-1-26-9-35-27Sadaf%20-%20Shere%20Nafasgir.mp3

ممنون عزیزم...

اتفاقا این لینک تنها لینکی بود که فیلتر نبود...وگرنه تموم سایتایی که خوده آلبوم رو داشت فیلتر بود...برای همینم فعلا نتونستم دانلودش کنم آلبوم رو


ممنون بابت گذاشتن ِ این لینک

نگین سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 00:01

ای کاش اول ازت میپرسیدم دوست داری دانلود بشه یا نه..
معذرت فراوان..

این چه حرفیه...

اتفاقا خوشحالم کردی...
ممنون بانوی اردی بهشت

فریناز سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 12:04 http://delhayebarany.blogsky.com

الان خب من یه نظر نوشته بودم این هوا! ولی برقمون رفت نظرمم پرید

فدای ی تار موت فرینازم

فریناز سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 12:08 http://delhayebarany.blogsky.com

چه آهنگ قشنگیه

اصن آهنگی که توش دریا، صدای دریا، بارون، آب، آسمون، و حتی صدف و مرواردی باشه قشنگه، خوبه، انگار اونجایی...

مرسی فاطمه جونم
همیشه م که آهنگات تک تکن

خدا رو شکر برای همه چیز
برای همه ی پاک موندن ها و به پاکی زندگی کردن ها از همون نوجوونی...
که هر کی اون دوران رو به پاکی محض گذروند بقیه شم می گذرونه


بزرگ شدن تاوان داره
هر کسی بسته به قدر خودش و شرایطش اون تاوانو می ده
به قول معروف :
هر که در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند...

خوشحالم واسه اینکه بعد از یک عالمه سردرگمی حالا از پیدا شدن ها می گی
از دریا
دوباره از دریا

چقدر دلم یه صبح تا شب کنار دریا می خواد... موجاش... آرامشش... و خیلی رازهایی که توش نهفته س

خب اگه دوسش داری تقدیم به تو اصا

اوهوم...خعلی قشنگه و این آلبوم هم اکثر آهنگاش ردی از دریا و آسمون و صدف داره...

قابلتو نداره فریناز جونم

خداروشکر...
واقعا شکر برای خیلی چیزها...

اوهوم...
بزرگ شدن خیلی هم تاوان داره...

پیدا شدن ها...
اوهوم..

آخ گفتی...به قدری دلم هوای دریا کرده که حد نداره ...
اصا نمی دونی چقد ها...
به قدری که خعلی شبا اون صدفو می زارم دم ِ گوشمو می خوابم...



فریناز سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 12:09 http://delhayebarany.blogsky.com

مراقب خودت، پاکی های محضت، دریات، مرواردیت، و همه ی چیزایی که با تاوان دادنا به دستشون آوردی خیلی خیلی باش

همین طور خودت فریناز نجیب و پاک ِ زنده رود

مراقب همه ی فرینازم باش

Cma سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 13:36

به به سیما خانوم گل

چه عحب ازین ورا...

مژگان سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 20:10 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

اجازه خانم؟
دانلود منیجر من نه میزاره آهنگتو گوش کنم ، نه دانلود میکنه نه میزاره با چیز دیگه ای دانلود کنم!
تلاشم بی نتیجس
میرم یه دوری بزنم
برمیگردم

خب نگین جون زحمت کشیده و لینک رو گذاشته...ببین اون رو می تونی دانلود کنی مژگان بانو...


منتظرتم بیای خانوم

مژگان سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 20:38 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

اجازه خانم؟
دانلود منیجر من نه میزاره آهنگتو گوش کنم ، نه دانلود میکنه نه میزاره با چیز دیگه ای دانلود کنم!
تلاشم بی نتیجس
میرم یه دوری بزنم
برمیگردم

به اکو دچار شدی مژگان بانو؟

یا در اثر تلاش برای دانلود آهنگ دچار این اکو شدی؟

یک سبد سیب سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 23:58

سلاااام سلاااام

چطوری فاطمه ی مهربون ؟




تو فاطمه ی اربابی...

به به سلام لیلا خانوم گل

چه عجب ازین طرفا...

شکر...خوبیم...تو چطوری؟

فاطمه ی ارباب

دلم بدجور می لرزه لیلا...

بدجووووووووووووووور

فریناز چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 11:39 http://delhayebarany.blogsky.com

سیما اینجا
سیما اونجا
سیما همه جا

سیما جهانی

هر جا نشان از افتخار است نام خانوادگی ما می درخشد


بعله

یک سبد سیب پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 15:25

من همیشه میام اینورا :)

منم شکر...


اهنگ هم قشنگه

ممنون که میای لیلا جون...

خداروشکر که خوبی...

ممنون...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.