.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

فاطمی شدن برای آمدن ِ آقای ستاره پوش-1

هوالغریب...


حذیفه گوید دیدم رسول خداپرده کعبه را گرفته و به شدت گریه می کند.عرض کردم یارسول الله !چه چیزی شما را به گریه دراورده .عرض کرد،ای حذیفه دنیا از بین رفته یا مثل تو اینکه تو در دنیا نبودی.عرض کردم یا رسول الله پدر ومادرم به فدایت آیا علائمی است که دال بر وقوع چنین وضعی در دنیا باشد؟ فرمودند :اری ای حذیفه !مطالبی را که می گویم به قلبت بسپار و با چشمت ببین وبا انگشتت بشمار :(انگاه جضرت علائم آخرالزمان را بیان می کند)


وقتی که امت من نماز را ضایع می کنند ،

از شهوت پیروی می کنند،

خیانت در میان آنها زیاد می شود،

وامانت وامانت داری کم می شود،

ومشروبات الکلی بنوشند،

وامنیت از راههای زمینی و هوایی برداشته شود،

و مردم همدیگر را سب و لعن کنند ،

وخانواده ها در دامن فساد سقوط کنند (مانند بی حجابی،رقاصی،قمار و...)،

افراد جامعه نسبت به هم بدبین شوند ،

درختکاری زیاد شود و محصولات اندک شود ،

قیمت اجناس به طور سرسام اور بالا رود،

عمل شنیع لواط در میان مردم زیاد شود ،

عمل خلاف پسندیده شود ،

ناسزا و فحش را به پدر ومادر وسیله سرگرمی قرار دهند،

آشکارا ربا بخورند،

افراد نادان زمام امور را بدست گیرند،

افراد از کاروخلق خویش تعریف کنند،

زشتی ِ دروغ از بین رود محبت نسبت به هم کم و صله رحم از دلهای مردم از بین رود

جامه نازک بپوشند ،رحم از دلها برداشته شود

فساد جنبه عمومی پیدا کند

ملت بیت المال را وسیله شخصی خود بدانند

مسکرات را با تغیر نام حلال بشمرند

از اسلام چیزی جز نام ان نماند،مساجد آباد ولی خالی از تقواست...



سلام آقای ستاره پوشم

سلام مهدی جانم


چهل جمعه از خودم گفتم و دلی که تازه فهمیده باید برای یگانه امام ِ زمانش بتپـــَد... دلی که دیر ولی بالاخره فهمید که بیشتر از آن که فکرش را کند مسئول است، لااقل در قبال نامی که چندین سال است که آن را با خودش دارد و همیشه آن گوشه کنارهای دلش می گفت که فاطمه بودن به من نمی آید...چون لایق این نام نیستم...

و حال بعد از چهل جمعه دلتنگی و با تمام شرایط آمدن و از شما نوشتن و از دلم گفتن ها این بار آمدم تا باز هم بگویم مولایم... این بار می خوام با دلیل بگویم...

این بار می خواهم آنقدر بگویم که فاطمی شوم...

آنقدر به پشت همان در خواهم نشست و خواهم خواند و با دلیل حرف خواهم زد که روزی شرمسار نامم نشوم...

این عطشی که به جانم افتاده دارد کم کم مرا از پا می اندازد اگر راهی برای رفع آن نیابم...

مهدی جانم...

این بار رفته ام سراغ علائم ِ روزهای آمدنتان... آن ها را بارها و بارها شنیده بودم و حال که به روایت بالا رسیدم دیدم چقدر دنیایمان شبیه است به روزگار ِ آمدنتان...

عجیب تب دار شده است حال روزگارمان و از اسلام تنها نامش مانده است... نامی که عده ای با نام ِ ائمه ولی خالی از رفتار ائمه آن را به یدک می کشند...

علی وار شدن مردی از جنس عدالت می خواهد نه این مردها ...

و چقدر بهای ِ مرد شدن در این دنیای ِ پر از فریب و ریا سنگین است...

دنیایمان هنوز آنقدر مرد ندارد که بیایید مهدی جانم
و این خود ِ درد است...

آقای ستاره پوشم


دلتنگی ِ توام ِ با آگاهی...

این چیزیست که این روزها عجیب به آن مشتاقم

دلتنگی ِ توام می خواهم از جنس خودتان و آگاهی

دستان ِ خالی ام روبه آسمان است...می شود رهایم نکنید در این راه ِ پر از فتنه و آشوب؟


     اَللّهُمَ عَجـِّل لِوَلیکَ الفَرَج  



+ به این جمعه خوش بین تر از سابقم

تـو داری میای، من دلــم روشــــــنه

نظرات 3 + ارسال نظر
فریناز جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 12:11 http://delhayebarany.blogsky.com

چقدر خوب

بالاخره عملی کردی خواستتو

نوشتن و حرف زدنی که از ته دل باشه و پر از خلوص، این ثمره ها رو هم داره
که بدونی مسئولی و باید یه کاری بکنی حتی در حد خودت

به عنوان اولین عملی کردن فکری که توی سرت افتاده بود باید بگم خیلی خوب بود

اللهم عجل لولیک الفرج


اینطوری جمعه ها بیشتر از قبل جمعه می شن

فقط قدم اول بود...
امیدوارم که بتونم تا آخرش برم...

راهیه که شروع کردم ودلم می خواست خیلی چیزا رو ولی خب شروعش کردم هر جوری بود ...
امیدوارم تا تهش بتونم برم...

آمین

امیدوارم بتونم سهمی به قدر ِ کم ِ خودم داشته باشم

فریناز جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 12:11 http://delhayebarany.blogsky.com

ناگفته نماند که دیشب اومدیم و خوندیم منتها چشمام دیگه پر خواب بود اینه که امروز دقیق تر خوندم و نظرمو گفتم

بعله ما اینطوریم

ممنون که تو هر شرایطی میای و می خونی

مرسی

مژگان دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 13:03 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

سلام
نشونه های آخر الزمان!
همه اینا هست و من همیشه فکر میکنم یعنی بدتر از این هم میشه که هنوز وقت ظهور مهدی موعود(عج) نشده! البته میدونم علت ها دیگه هم داره ، مثل منتظران واقعی و ظاهری و ...

چه خوب که ازین به بعد اینجوری قراره بشنویم درددلت برای آقای ستاره پوش رو و شاید سهمی به اندازه یه نظر داشته باشیم.
ممنون

سلام
همه ی اینا هست و روز به روز هم اوضاع بدتر می شه...
صد در صد ... نمونش خوده من... به شخصه من هزاران فرسنگ فاصله دارم با ی منتظر واقعی!!

ممنون که می خونی مژگان جان

من ازت ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.