.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

اردی بهـــــــــــــــــشت آمد!!!!

هوالغریب...


یک سال شد

یک سال گذشت از نفس هایی که یک سال است سند خورده به نام تو... اولین نفس...


رفتن تا به حد مرگ و زنده شدن و نفس هایی که اولین هایش تو بودی...


امروز سالگرد ِ نفس هایی است که به من بازگرداندی


اول ِ اردیبهشتی که بهشت شد...


به زندگی گفته بودم که حق ندارد نفس را از من دریغ کند...زندگی را دریغ کند...


برگشتم...به حرمت ِ همین نفس ها...


اصلا رفته بودم که بازگردم!!!


و حال سالگرد ِ اولین نفس هاست!!!


                                                         اولین ها...




+ خنده هات سبزه ی عیدن
خنده هاتو دوس دارم

منو با خنده صدا کن

با ی ذره مهربونی
منو پــــُــر کن از جوونی

نظرات 8 + ارسال نظر
فرهاد دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 20:14 http://ulduzplus.ir/groups/ghandopand/

سلام به گروه ما هم سر بزن !

منتظرتم.

سلام...

از این جور فضاها خوشم نمیاد

فریناز دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 23:24

یک سال گذشت از اول اردیبهشت پارسال
اصلا مگه می شه آدم یادش بره
اون لحظه ها رو... صدای مامانتو... و تموم ساعتایی که...

چقدر سخت بود...
ولی خدا رو شکر به خیر گذشت

تبریک میگم سالگرد اولین هاتو

اوهوم...
چه روزی بود...از صب تا ظهر تو استرش عمل بودم و بعدش هم عمل و اون حالو ...
واقعا چه روزی بود...

ممنون که بودی اون روز کنارم

شکر...برای بودنت


ممنون فرینازم

فریناز دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 23:26

پی نوشتت آهنگه؟

خب عزیزم اطلاع رسانی کن

تو نمی دونی یکی مث من اینجاس که آهنگ شناسیش در حد نخوده

اوهوم...آهنگه...

اصا هلاک این آهنگ شناسی هاتم من

آخرشم من از تو ی آهنگ شناس می سازم...حالا ببین کی بهت گفتما

نازی سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 11:50

اردیبهشتو خیلی دوست دارم
اصن ماه خوبیه...خیلی خوب
حتی بیشتر دوستامم اردیبهشتینا
اصن دیدم نوشتی اردیبهشت خوشال شدم
فقط همینا رو میتونم بگم

راستش من با بهار و تابستون میونه ی خوبی ندارم...
ولی اردیبهشت رو دوست دارم...هم به دلیلی که از پارسال برام واقعا بهشت شد و هم این که اوج بهار ِ خداست...

ممنون که اومدی مهرناز
مراقب خودت بیشتر باش

مژگان سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 13:30 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

سلام فاطمه جونم
سالروز اردببهشتی شدنت مبارک
پس تو هم یه جورایی به اردیبهشت پیوند خوردی!
اردیبهشت ماهه منه , خیلی دوسش دارم!
امیدوارم همیشه و تموم روزها و سال های اینده سلامت و خوشبخت و پرانرژی باشی!

به به مژگان خانوم گل

ممنون...

اوهوم...از پارسال اردیبهشت برام واقعا بهشت شد و این ماهو خیلی خیلی دوسش دارم...

راستی چند اردیبهشت تولدته مژگان؟

ممنون...منم تموم این ها رو برای عروس خانوم گلمون می خوام که تو زندگی جدیدش به بهترین ها برسه

مژگان چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 21:43 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

چهار

به به به سلامتی...

آقا من دیر رسیدم واسه تولد....

ولی از صمیم قلبم بهت تبریک می گم و ایشالله که سالیان سال در کنار هم بمونین و تولدت مبارک باشه و بهمون شیرنی بدی و مام چون دیر شده دیگه لطفی نداره کادو بدیم و اینا و خلاصه مبارکا باشه...

همرو یه نفس نوشتما

مبارک باشه تولدت مژگان بانو

فریناز جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 12:12 http://delhayebarany.blogsky.com

تو ببخش

حتی تموم این زندگی رو

لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست

زندگی ضرر می کنه

مطمئن باش

زندگی رو ببخشم...

می بخشم ولی فراموش نمی کنم...
انتقام هم نمی گیرم ولی فراموش نمی کنم...

بعضی چیزا مثه دندون لق می مونن...باید کندشون برای همیشه!!!

مژگان دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 12:52 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.