.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

برای آقای ستاره پوش-37

هوالغریب...



سلام بر یگانه امام ِ زمانم


سلام مهدی جانم...



سلامی به رنگ ِ اولین...به رنگ اولین روز ِ سال... به رنگ اولین روز ِ سالی که سند خورده به نام شما... چه قشنگ!!!


سلامی به رنگ و بوی ِ نرگس های ِ تازه ای که امسال اولین سالی است که در سفره ی هفت سین عیدمان نرگس داریم...آن هم نرگس های خوش بو و تازه!!! از همان نرگس هایی که این روزها عجیب کمیاب شده اند و اگر خوش شانس باشی می توانی آن ها را در بعضی گل فروشی ها پیدا کنی!


خانه مان در اولین روز ِ بهار عجیب بوی ِ نرگس می دهد!!!  چقدر محشر!!!!


آغاز سال باشد و جمعه... از این بهتر نمی شود!!


در میان ِ تمام تبریک های سال نو که به دستم رسید یک پیام عجیب مرا کشاند تا جمعه هایم و درد و دل هایم با شما مولایم...


یک پیام که در آن نوشته بود چه سالیست امسال...سالی که شروعش با جمعه است و نیمه ی شعبانش جمعه و پایان سالش هم جمعه!!!


و در آخرش هم یک دعای ِ آسمانی برای ظهورتان مهدی جانم...


                                                                                            دلم لرزید



و این عید که بر عکس سال قبل با آرامش شروع شد... امسالم را با دلی آرام شروع کردم برعکس ِ سال قبل که دلم آرام نبود...


ولی امسال آرام و سبز به استقبال بهار رفتم... حتی سبز پوش ِ آمدن ِ بهار شدم!!



کاش که امسال سال ظهور باشد مولایم!!!


کاش که امسال بهترین ها قسمت تمام ِ این روزهای ِ تب دارمان شود مولایم!!


کاش که امسال حالمان تبدیل به همان احسن الحالی شود که در آن لحظه های تحویل سال بر زبانم جاری می شد...


مهدی جانم...


امسالم را سپرده ام به دست مادرتان...به دست صاحب نامم... سالی که از ابتدایش بوی فاطمیه می دهد...سالی که از ابتدایش با نام فاطمه برایم آغاز شد...


امسال از مادرتان عیدی خواستم مهدی جانم...


امسال منم و یگانه بانوی عالم...


همان بانویی که دلیل ِ تمام آفرینش های محشر خداست...


همان بانویی که از یک سیب ِ بهشتی آمد و حیف که دنیا تنها 18 سال بهره برد از وجود بهشتی اش...



یگانه امام ِ زمان دنیایم...


دلم خوش است به حال ِ خوب ِ این روزهایم...

دلم خوش است به شکوفه هایی که تازه دارند در دلم جوانه می زنند


دلم خوش است به آرامش ِ سبز ِ این روزهایم...


دلم به این ها خوش است


دلم خوش است که بهاری شدنم مقارن شد با نفس زدن و بهاری شدن زمین ِ خدا


دلم خوش است به تمام ِ این دلخوشی ها که برای خیلی ها کوچک است اما برای من دلیل  است که بمانم و شاهد ِ به بار نشستن ِ تمام جوانه هایی باشم که این روزها در دلمان و حتی چهره مان شاهد آنم...


من دلخوش به این دلخوشی هایم مهدی جانم...



مهدی جانم...


به حق ِ این ایام و به حق مادرتان هوای جوانه هایی که همان روز بر فراز ِ همان بلندی در دلمان زده شد را داشته باشید


می شود مولایم؟!





     اَللّهُمَ عَجـِّل لِوَلیکَ الفَرَج  



+ فقط بگو کدوم هفته کدوم روز

کجا منتظر اومدنت شم


می خوام کاری بدم دست خودم که

خودم بهونه ی اومدنت شم



نظرات 9 + ارسال نظر
فریناز جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 22:22

اللهم عجل لولیک الفرج

چقدر احتیاج داشتم... به یه نوشتن و یه دل سیر حرف زدن با امام حی و حاضرمون...

شب فهمیدم که امروز جمعه بوده...
درست سر نماز فهمیدم
و مث تو لرزیدم...

ایشالله بهترین بهترین عیدی ها نصیبت بشه عزیزم

آمین

خداروشکر که نوشتی

این جمعه ها...
امان از جمعه ها و غروبش!!!!

ممنونم عزیز دلم...
همین طور برای خودت ایشالله

یک سبد سیب شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 00:38 http://yeksabadsib.blog.ir

فریناز سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 12:28

چرا نظراتتو می بندی خب؟
آدم حس دپرسی پیدا می کنه
حس خود کم بینی حتی

دلیل خاصی نداره...
حس می کنم ممکنه کسی حرفی برای گفتن نداشته باشه برای همینم می بندمش...

دفعه ی آخرتم بود اون حس رو پیدا کردی ها

به بقال سره کوچتون بگو حس ِخود کم بینی پیدا کنه

فریناز سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 12:29

عاشق این آهنگم
هم با کلام
هم بی کلامش

خیلی دوس دارما
خیلی

منم این آهنگ رو خیلی خیلی دوست دارم...
مخصوصا شعرش رو...

می گما واقعا امیدوار شدم تو یه آهنگ رو بلد بودی ها...

+چشمای مهربون تو
منو به آتیش می کشه
نوازش دستای ِ تو
عادته ترکم نمی شه

اینم ی تیکه از آهنگه باکلامش بود گفتم بنویسم اینجا

فریناز سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 12:30

تازشم چون نظراتتو بستی بهتم نمی کم که قالبتم خیلی خوشگله + آهنگت

اصا عاشق این نگفتنتم من

اخم نکن فریناز خانوم

چیکار کنم بخندی فداتشم؟
میخوای برقصم برات؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 19:22

نه نمی خواد برقصی
فقط هی می نویسی هی نبند نظراتو
واسه تو که نیس نظرات واسه تماشاچیاس

حالا منم بلد نیستم برقصم

چشم...چون تو می گی چشم...نمی بندم دیگه نظراتمو

راس می گی ها...تاحالا این مدلی بهش نگاه نکرده بودم

فریناز سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 19:22

إ این گمنامه من بودما

اوهوم...

فهمیدیم

یک سبد سیب چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 00:28

حتی بیدهای مجنون هم شکوفه داد...

بهار همه ی درختا و گل ها رو بهاری می کنه...

مژگان چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 19:35 http://www.banoye-ordibehesht.blogsky.com/


اللهم عجل لولیک الفرج

آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.