.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

سبز شدن در آخرین لحظه ها...

هوالغریب...



روزهای پایانی سال...


و همان گوشه ی دنج ِ امامزاده ای که از کودکی هایم آنجا را شناختم...از همان وقت که هنوز مدرسه نمی رفتم و روز ِ دفن ِ مادر بزرگ ِ مادرم بود...و من که کودکی بازیگوش بودم و گریه های مادرم در رفتن ِ مادر بزرگش که به قول خودش از مادر برایش مهربان تر بود و هنوز که هنوز است هر بار بر مزارش می ایستد بلند می گوید: سلام مهربونم...


و خواسته ی دلی که این چند ماه به قدر ِ چند سال صبور شد...


و آن روز که همه چیز روی ِ دور ِ بهترین ها بود... بهترین حرف ها...بهترین نگاه ها...بهترین گرمای ِ وجود...بهترین دست ها... ناب ترین بوسه ها...


انگار زندگی را زده بودند روی همان دوری که به آن وفق مراد می گویند... همه چیز همان می شد که باید... چه محشر!!!


و حال همه چیز رسیده است به روز آخر...به نفس های آخر سالی که در آن حس های نابی را تجربه کردم که مرا بس است برای تمام عمر...به اوجی از احساس رسیدم که مرا عمقی از وجودش داد که مرا بس است برای تمام عمرم...


و درست در آخرین لحظه ها و روزها بهاری شدم...سبز...


زندگی درست در دقیقه نود مرا بهاری کرد...هر چه می توانست مرا تاباند...هر چه که داشت و برای امسالم بود برایم نشان داد...همه را نشانم داد...بدون یک ذره کم و زیاد...


ولی خدا مهربان تر از این حرف هاست...همیشه همانی می شود که می خواهد...


و در آخرین لحظه ها بهار را مهمان دل ِ خسته ام کرد... کوتاه بود  ولی بهاری ام کرد...


مرا پروازی داد از جنس عشق...درست مثل همان لحظه ها که ماه کامل بود و من راه می رفتم و خوشبخت ترین و بی نیاز ترین بودم... زیرا گرم بودم...گرم از احساسی ناب...گرم از احساسی که از جنس ماه است... ولی این ماه کجا و آن ماه کجا!!!


نگاهم دیگر پی ِ ماه آسمان نمی رفت...تنها متوجه کامل شدنش شدم!!!


کاش ما هم درست مثل همین ماه که شاهد بود کامل شویم...


درست مثل همان لحظه ها که بر فراز آن بلندی ایستاده بودیم و شاهد غروب خورشید و آن امامزاده ای که این بار عجیب ضامن ِ من و دلم شد... بودن در یک بلندی آن هم در آن لحظه ها و آن هم با تو برایم محال ترین اتفاقی بود که خدا خواست و رقم خورد!!!


و درست عین همان تک ماهی ِ کوچک اتاقم که تنها شاهد ِ زنده ی تمام آن لحظه های رویایی بود...


شاهد ِ زنده!!!!



خدای مهربانم

     محبوب ازلی ام


به حق ِ تمام خدایی کردن های محشرت که بعد از تمام ِ آن نشدن ها بهترین را قرین لحظه های آخر امسالمان کردی و امسالم بعد از تمام آن حال ها دارد به بهترین شکلش تمام می شود تو را قسم می دهم که بهترین  ِبهترین ها را قرین لحظه های ما کنی محبوبم...



خدای من

به حق آن شب و ساعت 11 و 24 دقیقه شبی که در میان ِ تاریکی اتاقم تو را صدا زدم و از تو بهترین ها را خواستم و درست در شب بعد بهترین حال را داشتم تو را قسم می دهم که سال جدید برایمان بهترین ها را رقم بزنی...


خدایا بزرگ شدن درد دارد... این درد را با داشتن یکدیگر برایمان آسان کن خدایم...



خدایا بهترین حال ها


بهترین سرنوشت


بهترین روزها و ثانیه ها


را قرین لحظاتمان کن...



خدای من


سنگ صبور ِ همیشگی ام


امسالمان را با بهاری ترین و ناب ترین اتفاقات رقم بزن




++ گل های پشت باممان به گل نشسته اند... به همین زیبایی ای که می بینید...



+ مث بارون و ابر ِ بهاره

مث لحظه ی خواب ِ ستاره


تورو دوست دارم


تو رو دوست دارم لبالب


نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 22:25

چقدر خوشحالم برای سبز شدنت
برای بهار شدنت
برای همه چی

چقدر خوبه وقتی میای سنگ و صبور و حرفایی رو می خونی که بوی خوب میدن... حس خوب می دن... حال خوب می دن...

چقدر خوبه که گل هاتون هم بنفشن

راستی چقدر خوبه که دم بهار بهاری به استقبالش بری

عیدت مبارک فاطمه جونم

ممنونم...

خداروشکر که سنگ صبور من اینطور بوده تو این آپ...


اوهوم...گلامون انقدی خوشگل و خوشرنگن که نگووووو
تازه تیتراژ کلاه قرمزی 93 هم همین رنگه...تیتراژ آخرش...نگاه کن رنگشو...
اصا ذوق کردم دیدم امسال این رنگی زدن تیتراژو

اوهوم...خوبه

عید توام مبارک فریناز خانومم

مژگان چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 19:43 http://www.banoye-ordibehesht.blogsky.com/

چه گلا خوشرنگی
باغبون خوبی داشتن

بزرگ شدن درد دارد ، این درد را با داشتن یکدیگر برایمان آسان کن خدای مهربون
یه آمین بزرگ برای دعای قشنگت ، بینهایت قشنگ

اوهوم...
خیلی خوشگلن گلامون

ممنونم بانو جان...

من هم برای این دعا از ته دلم آمین می گم...

خدا برای هممون راحت تر کنه این درد رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.