.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

خسته ی روز ِ برفی

هوالغریب....



آسمان ِ گرفته...


تک دانه های برف...


 سوز ِ استخوان سوز ِ هوا...


و آسمانی که گاهی ِ هوس ِ باریدن می کند...   دانه به دانه برف می بارد...


با متانت و نجابت...


برای همین هم برف همیشه برای من نجیب بوده است... آنقدر نجیب که آرام و بی صدا سفید می کند... حتی باران با صدایش می گوید که می بارد ولی برف نجیب تر از این حرف هاست... بی منت است...


و نگاه های دخترکی که روانه ی آسمان می شود...


دستانی که تا خود ِ خداوند می رود...


و سوزشی عجیب در سر تا سر ِ معده ای که فکر کنم دیگر هیچ چیز از آن نمانده باشد...


و گم شده ای در برف...


برف...


و دلی که عجیب قرص است به رحمت ِ خدای خالق ِ دانه های منظم انار....


همان خدایی که حواسش به چینش ِ منظم ِ دانه های انار هست چطور می شود حواسش به دخترک نباشد؟!



آسمان بعد از یک صبح تا شب گرفتگی باریدن گرفت...


بگذار دل ِ آسمان خالی شود...


بگذار ببارد و سبک شود...


ببار آسمانم...


ببار و سبک شو...


شاید من هم به برکت ِ تو خالی شدم...


جای ِ من هم ببار برف ِ نجیبم...




+ همیشه خسته از روزای ِ برفی

عشق ِ پریشون شده ی دو حرفی


گفته بودم اگه دلت گرفتست

کنج ِ دلم جا واسه ی دلت هست...


....

...



نظرات 10 + ارسال نظر
masoud سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 00:34 http://purelove67.blogsky.com/

سلام فاطمه خانم
خوبی؟ایشالا که خوب باشی
وب جالب و اموزنده ای دارید
با ورود به وبتون حال و هوام عوض شد
به منم سربزنید؛خوشحال میشم

سلام...

ممنونم...شما خوبین؟

ممنونم...

خداروشکر که باعث این تغییر شدم...

چشم..خدمت می رسم

نگین سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 12:01

احتمالا جمعه میرم برف بازی..
اونجا حتما یاد ِ تو هم هستم..
حتما..

ای جااااااان

اصا ذوق کردما

ممنونم نگین خانوم ِ گل

فریناز سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 17:45 http://delhayebarany.blogsky.com

آخی
اونجام بارید ینی؟

برف بازی نشد زیاد بکنم در حد چند دقه امروز تو حیاط موسسه ولی بازم همینشو شکر
ایشالله بازم بیاد برف بازی کنیم


دانه های منظم انار
اصن دلم لرزید
لرزیدا


حواسش هس
خدا خداست...

اوهوم...دیشب آخر شب شروع کرد به اومدن ولی نشست اصا...
فقط همون هفته پیش که اومد نشست رو زمین

ولی دیشب فقط بارید...اصا نشست...
آخه از صبش بارون زده بوده زمین خیس بود واسه همین اصا نشست...

ایشالله که بارم میاد و برف بازی می کنین

دل ِ خود ِ منم لرزید که اینو نوشتم...
کلا انار برای من میوه ی مقدسیه

اوهوم...
عجیب حواسش هست

فریناز سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 18:00 http://delhayebarany.blogsky.com

میگم نگین خب به یاد منم باش تازشم

از فریناز خانوم به نگین خانوم

فریناز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 10:23 http://delhayebarany.blogsky.com

خووووووووووووووووووند

ای جااااااااااااااااااانم

خوشگل بود؟
دوس داشتی؟

خانم معلم چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:42 http://khanommoallem.blogfa.com/http://

سلام فاطمه جان... خوبی؟
خوش به حالتون که برف دارین... برا ما هم دعا کنید.. امسالی هنوز نباریده اینجا...

به به خانوم معلم کربلایی...

خوبی شما؟

خب عوضش شمام وقتایی که ما دلمون لک می زنه واسه بارون، بارون دارین!!!

شما دریا دارین!!!!

ولی ما نداریم...

ایشالله که اونجام میاد بانو

نازی پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 11:58

فریناز پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 19:28 http://delhayebarany.blogsky.com

اوهوم قشنگ بود

برفو دوس دارم کلا
و هرچی که واسه برفه

فقط به نظرم یکی دو بار باید گوش داد چون غصه داره دل آدم می گیره

کلا چند وقته فقط بی کلام گوش می دم
واسه همینم همش بیکلام میزارم رو وبم

خداروشکر که دوس داشتی...

والا من که دچار خود آزاری شدم...
هی گوش می دم هی دلم می گیره

بی کلام...

اصا به افتخار خودت آهنگشو برداشتم و بی کلام گذاشتم که دوس داشته باشی

یک سبد سیب جمعه 20 دی 1392 ساعت 00:43 http://yeksabadsib.blog.ir

دانه دانه برف میبارد ...

با متانت و نجابت...

برف بی منت است...

اما ...
اما

خسته ی روز برفی...


همین که قرصه دلت به خالقق دانه های منظم انار ...

یعنی خیلی چیزا داری...

----

اوهوم...

خسته ام از روزای برفیه زندگیم...

وگرنه ازون برفا که زمستونا میاد که اصا عاشقشم


امیدوارم که قرص بمونه لیلا...
امیدوارم که بمونه...

خدا همیشه بنده هاش رو امتحان می کنه...واسه همینم هیچ وقت ی چیز رو محکم نمی گم...

مژگـــان سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 17:33 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

برف!!!
منم خیلی دلم میخواد ولی اینجا که خبری نیست بجاش بارون میاد تند و تند و من هر وقت بارون میگیره یاد تو میفتم فاطمه!
یه چند روزیه که معده درد اومده سراغم ، غذا نمیتونستم بخورم و خوردن همانا و ...
بعد گلاب بروتونم سوزش معده میگرفتم ، روزای بدی بود ، فعلا دارو میخورم ، یاد تو افتاده بودم که درد معده همیشه باهاته ، خیلی بد دردیه ، انشالله خدا شفا بده برای همیشه دردت خوب شه!
مواظب خودت باش

خب شما به خاطر شرجی بودن هوا برف خیلی کم میاد ولی ایشالله که بیاد براتون...

ممنونم بانو...

آخ آخ... اتفاقا دیدم تو وبت...
انقدر درد بدیه که همیشه با خودم میگم کاش هیچ وقت هیچ کس تجربه نکنه این دردو...

چون فقط معده که نیس... دردش حتی به قلب هم می رسه و کمر و اینا تمومش درد می گیره...

کلا درد بدیه...

سوزش ِ معده بخش ِ جدا نشدنیه ِ زندگیه من شده بانو

تو بیشتر مراقب خودت باش عروس خانوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.