.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

زینب تو دوباره آمد برادر...

هوالغریب...



چهل روز گذشت بی تو...


چهل روز بی حسینم گذشت...


چل روز بی تو گذشت برادرم و من هنوز هم در حسرت همان نگاه آخرم...


همان نگاه آخری که تمام عالم را غرق در عزای تو کرد برادرم...


چهل روز گذشت و من چهل روز است که روی ِ ماهت را ندیدم...


چهل روز است که موهایم سفید شد از داغ ِ تو برادرم...


چهل روز گذشت و قصه ی من و تو دوباره رسید به همان ِ گودی... همان گودی که اوج ِ قصه ی تو بود برادرم...


چهل روز گذشت و من رفتم و دوباره آمدم برادرم... و حال قصه به اوج برای من رسیده است...


اوج قصه ی من امروز است برادر....

اوح من که دوباره آمدم... دوباره آمدم و عاشورا جلوی ِ چشمانم مجسم شد...


همه عاشورا را یک بار دیدند ولی من دو بار عاشورا دیدم برادرم...


یک بار رفتم و باز آمدم...باز آمدم...


من دوبار عاشورا دیدم برادرم...پس اگر امروز زینبت را نشناختی تعجب نکن... داغ ِ تو کمر ِ زینب تو را خم کرد...

ولی ایستاد...


ولی بگذار تنها نگاهت کنم برادر...


اصلا تمام ِ آن سفر چهل روزه به شام را بگذار برایت نگویم... بگذار آن سفر بماند برای من و خدا...


فقط بلند شو برادرم...


بلند شو برادرم تا نگاهت کنم...


ولی این بار بی تو ماندن دیگر محال است برادرم...


دوباره آمدم حسینم...


امروز که دیگر نه خبری از جنگ است و نه آن همه هیاهوی جنگ...


حال منم و قصه ی ِ تمام ِ ایستادگی ها و مقاومت های خواهرت...


حال منم برادر...


آمدم برادر...


آمدم...


حسین من...


علمدار زینب...


به استقبال خواهرتان نمی آیید؟!


زینب دوباره به کربلا آمده... زینب از سفر آمده... خسته است...



+ یک درد و دل عاشقانه بود از اربعینی که فکر می کنم اوج ِ قصه ی خاتون ِ کربلاست... 


آرام بخوانش دوست من...خودم جان دادم تا این درد و دل را نوشتم...


خاتون کربلا این روزها دلش خون است...


آرام درد و دل های خاتون کربلا را بخوان ... بخوان و اگر دلت شکست برای فرج ِ امام عصرمان دعا کن...


                            یک دعای ِ آسمانی...



+ مدتی رو خیلی کمتر خواهم بود دوستان...باید کار ِ ناتموم ِ تموم این چند سالم تموم بشه ... بر من ببخشید اگر یک ماهی نتونستم به خونه هاتون بیام... برای جمعه ها هم اگر همچنان به این کمترین ِ رخصت نوشتن دادند خواهم نوشت...


اگر هم نشد که حتما لایق نبودم ... ولی به رسم ِ قشنگ تموم این جمعه هایی که در کنارم بودید ازتون می خوام حتی شده به قدر ِ خوندن یک دعای سلامتی امام زمان که نهایت یک دقیقه وقت می گیره برای امام زمان دعا کنید دوستان...


به رسم همیشه:


در حق هم دعا کنیم...


و این که این کمترین رو هم حلال کنید...


نظرات 16 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 20:47

امیدوارم کار ناتموم این همه سالِت به بهترین شکل ممکن تموم بشه...

و...

متنت حرف نداشت!

ممنونم نگین...

ممنون از لظفت

فریناز سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 07:32 http://delhayebarany.blogsky.com

آدم درست جون می ده

بم نگفته بودی ولی الان قبل کلاسم یه چی منو کشوند نت...
درستم دراومدانگار

به شخصه تاحالا نتونسم از خاتون کربلا اونطور که باید بنویسم...
ینی لیاقتی می خواد که...


بهترین کارو کردی
اینکه ایشالله کار نیمه تمومت به بهترین شکل ممکن تموم بشه و برگردی
الان دیدم شد دعای نگین
خب همیشه منم می گم بهترین شکل ممکن

ایشالله همتون موفق بشین

در پناه امام زمان
برم که دیرم شد

اوهوم...شرمنده که نشده بود بگم...

ممنونم...
بهترین نشد اون کار ِ نیمه تموم ولی خب لااقل عذاب وجدان ِ اینو ندارم که کاش بیشتر تلاش می کردم...
چیزی بود که از دست من خارج بود...

ممنونم...

توام در پناه ِ آقای ستاره پوش باشی همیشه

نازی پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 23:18

عالی بود...مثل همیشه...

هر جا هستی آروم باشی عزیزم

ممنونم مهرناز خانوم ِ همزاد

تو هم همین طور....امیدوارم این آرامش سهم هممون باشه

فریناز جمعه 6 دی 1392 ساعت 00:17 http://delhayebarany.blogsky.com





















به نیابت از یکشنبه که نیستم

تولدت مبارک فاطمه جونم

ای جاااااااااااانم...


ممنونم قرررررررررربونت برم



همه ی همش واسه تو برای تبریک...

یک سبد سیب جمعه 6 دی 1392 ساعت 11:02 http://yeksabadsib.blog.ir

یک شنبه تولدت بانو

پیشاپیش تولدت مبارک فاطمه ی ارباب

ممنونم لیلا

فاطمه ی ارباب...

ممنونم ازت لیلا

تولدانه شنبه 7 دی 1392 ساعت 22:00 http://tavalodane.blogsky.com

تولدت مبارک
با بهترین آرزوها

ممنونم...

اصا ذوق کردما

فاطمه جان تولدت مبارک. همیشه موفق و شاد باشی.

ممنونم ازتون...

تولد پسر ِ شمام مبارک باشه ...

انشالله همیشه سالم و سلامت باشن

نازنین یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 01:27

تولدت مبااااااااارک
با یه عالمه آرزویِ خوب

امیدوارم امسال بهترین سالی باشه که تا بحال داشتی

ای جااااااااااان...

ممنونم همزاد خانوم گل

همین طور برای خودت
انشالله 25 سالگی ِ خوبی رو تحربه کنی

نازنین یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 01:30

امیدوارم کار نیمه تمومت هم به خوبی تموم بشه : )

بازم تولدت مبارک همزاد خانوم

ممنونم همزاد خانوووووم


بازم ممنونم ازت

فریناز جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:25 http://delhayebarany.blogsky.com

یهووووووووووووووووووو اومده جواب نظراتو داده
منم که اصن نمیدونسم


تولد تولد تولدت مبارک یهووووووووووووووووووووووووووووو

حالا دیگه پشتک وارو می ندازم اصن

فقط شوما می شینی سری درسادون ما اینجا واس خودمون تولد می گیریم




به قول این کارت پستالا که می گه
همراه با بهترین آرزوها

دیگه دلم تنگ شد واسه سنگ صبورم...این شد که اومدم

ممنونم...

درسامونم می خونیم فدادون بشم


همراه با بهترین تشکر ها:بوس

فریناز جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:26 http://delhayebarany.blogsky.com

پس سیما کجاس بگم بیاد به نیابت من یه چند تا ماچت کنه همچین آبدارا

سیما کلا بی نت یا نت بدون توست؟

سیما نیمیدونم کجاس

جمعه که عروسی بود دیگه خبر ندارم ازش

تازشم هر کی چای خودش...
ازین حرفام دوس ندارم...

سیما اگه بخواد از طرف خودش بوس می کنه که نمی کنه

سیما کوجایی؟
میای اینجا هنوز؟

شاهزاده ی شب جمعه 13 دی 1392 ساعت 11:27 http://shahzadehsu.blogfa.com

بسیار سپاسگذارم که به قصرخیالی من اومدین....
چقدر جالب که حسی رو پیدا کردین که واقعا من تلاشم همین بوده
و شما تو ورود اول فهمیدین
دوس دارم یه ذره آدما از این زمین فاصله بگیرن
رها شن
تا خدا رو با تمام وجود احساس کنن
قصرخیال برای روح آدم هاست...

وبلاگ شما حس زیبایی میده
چطور بگم
یه پاکی محضه
بدون تعارف

ممنونم...

کلا خیلی کم پیش میاد وبی نظر بزارم با این که اگه فرصتش باشه زیاد وب می خونم...


ممنونم ...
نظر لطفتونه به من و وبلاگم

مریم شنبه 14 دی 1392 ساعت 12:51 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

منحنی قد من، تابع گیسوی توست

خط مجانب بر آن، سلسله ی موی توست

من عدد صفرم و، سیصد و شصتم تویی

دایره ی زندگی، چرخش گیسوی توست

تا شده از دوریت، قامت خط های راست

خط عمودم بخوان، زاویه ام سوی توست

آینه در آینه، تا ابدیت شوی

پیش نگاهم نشین، آینه ام روی توست

آخر این جاده را، خط مورب کشید

آن که صفای دلش، هروله ی کوی توست

باز قلم جان گرفت، دفتر دل خط خطی

حادثه ی شعر من، حاصل جادوی توست......

چه شعر زیبایی...

ممنونم مریم بانو

یک سبد سیب شنبه 14 دی 1392 ساعت 20:18 http://yeksabadsib.blog.ir

جات خالی ِ فاطمه ی عزیز

ممنونم لیلا جان

خانم معلم شنبه 14 دی 1392 ساعت 20:32 http://khanommoallem.blogfa.com/

سلام فاطمه جان....
ایشالله که تو کارت موفق باشی و به خوبی تمومش کنی...
تولدتم مبارک عزیزم...

به به ...

سلام کربلایی...

شرمنده که نتونستم خودم بیام پیشتون واسه خوش آمد...

حتما میام پیشتون...

زائر ارباب حرمت داره...

ممنونم خانوم معلم عزیز

فریناز شنبه 14 دی 1392 ساعت 20:42 http://delhayebarany.blogsky.com



به به فریناز خانوم

خوشگل خانوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.