.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

پنج سال گذشت!!!!

هوالغریب...




الان که فکر می کنم می بینم خیلی زود گذشت...هر چند که یه وقتایی از این پنج سال به قدر پنجاه سال بود

ولی...

شد پنج سال!!!!


یادته روز اول با چه عشقی اومدم و اینجا ساختمت؟!!

یادته اون روز به این فکر می کردم که با چه آدرسی بسازمت و عنوانتو چی بزارم؟!


یادته که شدی دریایی که تنهاست؟

یادته شدی سنگ صبور ِ من؟


شد پنج سال!!!!

به همین زودی!!!




+دلم می خواست خیلی بهتر و بیشتر برای سنگ صبور ِ 5 سالم بنویسم ولی نتونستم...

فقط خیلی ساده میگم که :


سنگ صبور ِ 5 ساله ی من! تو 5 سال ِ منو تو دل ِ خودت داری...جلوی چشمام قد کشیدی و قد کشیدم... 


پنج ساله شدنت مبارک سنگ صبور ِ کوچولوی ِ من...


این هم لینک اولین پست سنگ صبور من:  و اولین پست...



+ قسمت نظرات باز شد...

نظرات 12 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 12:42

تولد سنگ صبورت مبارک فاطمه..

ممنونم نگین جان

محمدرضا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 13:12 http://mamreza.blogsky.com

سلام.
مجددا مبارک باشه .درضمن
معمولا تولد با کیک و شیرینی اینا می باشد.
جهت استحضار می باشد...

سلام
مجددا سپاس گذارم و اینا...

ما که شیرینی دادیم با چایی حتی...

شما نخوردی مگه؟

اینم مال ِ شما:
http://www.pixeler.ir/wp-content/uploads/2011/09/093011_0756_20.jpg

کلا همچین آدم ِ مهمون نوازی بودم من


کیه که قدر بدونه؟
واااااالااااااااا

محمدرضا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 13:13 http://mamreza.blogsky.com

کلا می باشد

بعله...

کلا می باشد

فریناز دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:31

خب دیشب نظرات بسته بود دل آدم می گرف...

تازشم در این یک مورد خاص با این بالایی موافقم

شیرینی و کیک کو پس؟

خب فک نمی کردم کسی براش مهم باشه برای همین بسته بودمش...

خو یکمم با من موافق باش

شیرینی و کیک چی چی هست اصا؟

ولی بفرما اینم شیرینی و چایی که می دونم شیرینی رو با چاییش دوس داری فقط

http://images.persianblog.ir/305024_8kTcErQP.JPG
نوش جونت

اینم باز واسه خودت:
http://images.persianblog.ir/305024_8kTcErQP.JPG

بازم نوش جونت...

فقط دو تایی چایی داره:دی

فریناز دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:33

سنگ صبورت...

یادم نمی ره اون روز خوبو...
ینی اون روزایی که آدرستو حفظ بودمو....

یادش بخیر جدی

مبارک باشه
سنگ صبور کوشولوت تولدش مبارک باشه که تولد خودته یه جورایی

و چه باحال بود که پست اولت تو مایه های پست اول من بود

اصن اینطوری شدما

دمت گرم اصن

ووااااااااااااااااااااااااااااقعا یادش بخیر اون وقتا که میومدی وبم...

کلا نظراتو دوس داشتم و همیشه هم جواب میدادم...
نمی دونی وقتی واسه اولین بار اومدی و دیدم یه آدرس گذاشتی از خودت چقدر ذوق کرده بودم

واقعا باورم نمیشه اون روزا گذشتن و الان اومده...

واقعا یادش بخیر اون روزامون


ممنونم...
اوهوم...یه جورایی تولد خودمم هست...

اوهوم...اتفاقا می دونی من کی متوجه این شباهت شدم؟

وقتی امسال واسه تولد وبت لینک اولین پست وبت رو خوندم ولی بهت هیچی نگفتم تا تولد وبم بشه و لینک اولین پست خودمو بزارم...

میخواستم بدونم از نظر توام هست این شباهت که وقتی دیدم توام همین حرفو زدی کلی ذوق کردم و اینا

و حتی می تونی به ساعتی که اولین پست تو وب هامون گذاشته شده هم دقت کنی

حتما برات جالب تر میشه قضیه...


بزن قدددددددددددددش اصا

دمه شمام گرم

فریناز دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:36

خیلی بزرگتره پنج ساله های الاناس ولیا
یه عاااااالمه تو رو تو خودش جا داده

و چقدر خوشحالم که این یه ساله اخیر بیشتر نوشتی

یادمه اون روزا دو بار در ماه یا سه بار پست می ذاشتی
مگه اینکه دیگه چیییی می شد


بازم خدا رو شکر

اصن باورم نمی شد دیروز داشتم آرشیوتو می دیدم
راستش همیشه دوس داشتم زیاد بنویسی
و البته زیاد شاد و خوبا

که شهریور امسال شده 20 تا
ینی یک صعود چشمگیری که از ماهی دو تا داشتی

اصن توجه کرده بودی ماهی کوشولو؟

ایشالله همیشه سنگ صبورت خداست
توام ماهی دریای بی کرانی که بی کرانه ست....

تو بطن دریاییا!
دریایی که تنهاست...

آره...

یه عاااااالمه...اغراق نیست اگه بگم یه جواریی شاید فقط پنج سال باشه ولی تموم ِ 24 سال ِ منو جا داده تو دلش...

بیستو چهار سالی که تا چند ماه دیگه میشه 25 سااااااااااااال!!!!
و هر چی به این 25 نزدیک میشیم من فقط...

بگذریم...


آره...اون وقتا کلا فقط دو تا پست بود در ماه...اون وقتا شرایط وبم فرق داشت...

آره...اتفاقا خودم چن روز پیش به آرشیو نگاه میکردم متوجه این تغییر شدم...اصا مونده بودم که من تو یک ماه 20 تا پست گذاشتم...

باورم نمیشد راستش!!!


ایشالله که همیشه خدا سنگ ضبور هممون باشه...

و این که امیدوارم همیشه ماهیه این دریا بمونم...

فریناز دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:37

اصن یکی بیاد اینجا برقصیم خب

پایه می طلبیم

اصا خودم پایت میشم...

دیدی که اصا من یه رقصنده ای ام در حد المپیک و اینا

اصا اسم رقص میاد و خودم و تو... من فقط می میرم از خنده

ارتباظشم خودت بیاب

میشه من باهاتون برقصم استاد؟!!!

فریناز دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:44

خب

کیک نمی دن بعضیا ما براشون کادو تولد میاریم

واقعا قدر این دوستتو بدونا


می خواستم پدفون بگیرم براش دیدم بچمونو سوسولی نکنم:دی

رفتم براش تبلت دهه ی شصتیا رو گرفتم
نگا

http://www.yasgroup.ir/wp-content/uploads/2013/05/yasgroup-tablet-dahe-60-2.jpg




یادت اومد؟

اون روزا

اصا تا الان که عکسو دیدم بلند گفتم:
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم

آخه با گوشی نظرتو دیده بودم ولی عکسو باز نکرده بودم با گوشی سخته آخه ولی الان که دیدم اصا ذوق کردما

یکی از عشق بچگیای من بود اینا

اصا این مال من باشه...نمیدمش به سنگ صبورم...

خو این سنگ ضبور من دهه هشتاده اصا چه می دونه این چیزا یعنی چی!!!!

میشه مال من باشه فقط گاهی بدم بهش بازی کنه؟


خوووووووووووووووبم یادم اومد اون روزا رو

ممنونم واسه این هدیه ی محشر

فریناز سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 21:34

خب چرا جواب نمی دی اصنشم؟

خب نت نیومده بودم اصا با لپ تاپ...

و خب راستشو بخوای حوصله نت و اینا رو نداشتم
ولی الان اومدم

یک سبد سیب سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 22:06 http://yeksabadsib.blog.ir

دریایی که تنهاست....
دریایی که تنهاست...
دریا...
تنهایی
و
ماهی کوشولو...

...

تولدت مبارک سنگ صبور ِ فاطمه

سنگ صبور تو خداست....
سنگ صبور تو خداست......

سلام بانو

امیدوارم که حالت بهتر شده باشه.

دریا همیشه تنهاست بانو...
همیشه...

ماهی کوشولو...
این اسم به دلم میشینه...

ممنونم

امیدوارم که همیشه سنگ صبورم باشه...

سلام بانو...

ممنونم...شکر...بهترم...گچ پام باز شده ولی خب درد دارم که مهم نیست...همین که گچ ندارم خیلی خوبه...
حالا هر چقدر درد باشه مهم نیست...

امروز که انقد درد داشت اصا یه لحظه اومدم راه برم عین چی پخش زمین شدم
کلا پام جون نداره انگار...فک کنم مرده باشه

نازنین پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 01:26

سلام همزاد خانوم
بازم تولدش مبارک

راستی هرکاری میکنم بلاگفا باز نمیشه
نمیدونم چی شده
ببخشید اگه کامنتهاتون بدون پاسخ مونده

سلام خانوم خانوما

ممنونم

فدای سرت...حتما باز بلاگفا قاطی کرده...
خوب میشه حالا
سرما خورده شاید

مژگان یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 12:10 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

سلاممممممممم
تولد پنج سال و یک هفتگی سنگ صبورت مبارک باشه فاطمه عزیز

ببخش عجله ای شد دست خالی اومدم
ایشالا تولد خودت جبران میکنم

سلاااااااااااااااام مژگان خانوم

ممنونم بانو...
کجاهایی تو؟
خوبی؟
چه خبر؟
بیشتر بیا نت خانومی

اومدنت کلی ارزش داشت بانو
ممنونم...لطف داری بهم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.