.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

بهشت ماندنی است...

هوالغریب....



در پس گذر روزها آمد...

بالاخره آمد...


شب و روزی که دو سال است هر گاه که می آید عجیب دیوانه می شوم...عجیب دیوانه می شوم...


دوسال پیش درست در چنین روز و شبی در شش گوشه ی ارباب بودم و حال دو سال است که در گوشه ی اتاقم به یاد دو سال پیش و شهادت امام جعفر صادق که کربلا بودم به سوگ می نشینم...


امشب بعد از مدت ها رفتم مسجد و بعد از نماز مداح داشت از بقیع می خواند و من مات مانده بودم...آخر بقیع همیشه برای من غریب ترین واژه ی دنیا بوده و خواهد بود...


از بقیع هیچ نمی توانم بگوبم....خیلی کمتر از این حرف ها هستم...تنها می دانم که بقیع غریب ترین جای دنیاست...


و نمی دانی که چه بر سره دلت می آید وقتی تمام این ها را بدانی و در چنین روزی در کنار شش گوشه ی اربابت باشی...


در کنار آن شش گوشه ی آسمانی که آخر روزی جانت را فدای همان شش گوشه ی آسمانی می کنی که به تو این همه دیوانگی محض داد...


تو را به مرز جنون رساند و عاقل کرد و تمام این تناقضات زیبا و به شیرینی عسل را سهم لحظه های تو کرد...


تناقضاتی که تنها و تنها وقتی به آن ها می رسی که شش گوشه ی اربابت را دیده باشی...


و این تناقض یکی از شیرین ترین تناقضات دنیاست...



تنها می دانم که این روزها در دل کوچکم به قدر ِ بی نهایت پر شده است از این تناقضات شیرین...






+ امشب با تمام وجودم برای نابودی وهابیون دعا کردم...

می تونید از لینک زیر مستند بهشت ماندنی است رو که مربوط می شه به تخریب بقیع توسط وهابیون دانلود کنید...مستند خیلی جالبیه...

بهشت ماندنی است...


+ التماس دعا دوستان...

در حق هم دعا کنیم

نظرات 8 + ارسال نظر

وااا

جکی چان یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 23:11 http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
حامی بلاگ - لیموبلاگ - بلاگ سازان - ابربلاگ

4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

جدیدا خیلی این کامنت تبلیغاتیا زیاد شدنا

مژگان سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 12:35 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

سلام
چی میتونم بگم!
وقتی از تلویزیون بقیع نشون میداد یاد فریناز و حرفاش افتادم . بغض بی نهایتی که باید تو گلو خفه شه و نباره!
لعنت خدا بر همشون...

اینم واسه تو :*

سلام بانو

منم اون روز که تلوزیون نشونش می داد فقط یاد حرفای فریناز افتادم که از اونجا گفته بود تو وبش برامون...

لعنت خدا بر همشون...


ممنونم بانو
از همینا واسه تو:*


کلا شکلک بوس جواب نظرات بلاگ اسکای رو دوست ندارم...به قول مهرناز انگار می خواد بخوره آدمو

مژگان سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 12:52 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

ام یجیب مضطر اذا دعاه و یکشف السوء

بیچاره پدر و مادری که نظاره گر درد و رنج کشیدن بچشون باشن!
خدا خودش به داد دلشون برسه فاطمه

آمین...

اوهوم...خیلی خیلی اذیت میشن مژگان...

از نزدیک شاهد این سختیا هستم

اوهوم...فقط خوده خدا کمکشون کنه

مژگان سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 12:55 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

(یه چیزی : الان نظرات بالا بسته بود ، یعنی اینکه نظر نمیخواستی دیگه! پس چرا من اومدم اینجا گفتم )

الان عذاب وجدان گرفتم(فقط خواستم بدونی که برای شفای فاطمه کوچک دعا میکنم از ته دلم)

اگه صلاح ندیدی نظرمو پاک کن قوربونت برم

نه بانو...این چه حرفیه...راحت باش...

بسته بودن نظرات این پست هم علتش فقط این بود که نمی خواستم کسی ناراحت بشه ولی خب بقیه ی پستا بسته بودن نظراتشون به همین دلیلیه که خودت گفتی...یه جور دردو دلن که فقط دوست دارم بخونن بچه ها...
همین...

ولی این پست علتش این نبود و صرفا برای این که باعث ناراحتی نشم بستمش که خب بخاطر تو بازش کردم مژگان...

ممنون که برای فاطمه کوچولوی ما دعا می کنی بانو

مژگان سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 16:26 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/


اینکه گفتی بخاطر من اینجوری شدم (ذوق بود نه بوس)

خواهش می کنم مژگان جان

مهدی چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 14:59 http://mahdifm62.blogfa.com/

چرا اتفاقا میام
اما چون با موبایل میام نظر گذاشتن تو وب شما کمی سخته.

ممنون از این که میاین...

بهشت بقیع شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 19:19 http://baqi.blogfa.com

توی اینترنت دنبال بازتاب های پخش مستند می گشتم به وبلاگ شما رسیدم امیدوارم از مستند خوشتون اومده باشه و برای شما مفید بوده باشه.

گروه تحقیقاتی بهشت بقیع

سازنده مستند بهشت ماندنی است

ممنون که اومدید به وب من...
بله...بسیار مستند خوبی بود....

برای من بسیار بسیار مفید بود...

واقعا ممنونم ازتون...از زحماتی که بابتش کشیدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.