.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

به رنگ شکیبایی

هوالغریب....



امروز روز رفتن توست...روزی که خبر فوت تو را شنیدم در مسجد بودم ...ایام اعتکاف بود ...سال 87... با اس ام اس سیما فهمیدم که تو رفته ای از این دنیا...


دلم گرفت...بغض کردم... گریه کردم...در مسجد برای شادی روحت نماز خواندم...قرآن خواندم...


آخر سال ها با صدایت زندگی کرده بودم...


تمام عشق ِ کودکی هایم دیدن فیلم خانه ی سبزت بود که تمام قسمت هایش را خوب به یاد دارم...حتی تمام دیالوگ ها...


هیچ گاه آن خش دلنشین و مخملی صدایت را یادم نمیرود که میگفتی:


-قهری؟

_آره

_حرف که میزنی؟

_آره

_اصا چه معنی داره تو این خونه کسی با کسی قهر کنه...


و خیلی حرف های دیگر که با آن صدا ذره ذره در جانم ریختی...صدایی که برایم پر از خاطره است...خاطراتی به پاکی و قشنگی تمام روزهای خوب کودکی ام...کودکی که با صدای تو عجین شده بود و تمام شعر خوانی های تو که تمام آلبوم هایش را دارم...و تمام سبزی که این صدا از همان کودکی هایم در جانم ریخت...و تمام سبز باشید هایی که شد تکه کلامم...


چقدر خوب یادم دادی که سبز بودن یعنی چه...چقدر خوب یادم دادی خانه ی سبز داشتن یعنی چه...چقدر خوب یادم دادی سبز بودن دل و بی کران بودنش یعنی چه...


کودکی ام و روزهایی که صدای تو بود و من که دخترکی بودم که شاید حرف هایت را درست و حسابی نمیفهمیدم اما صدایت انگار جادو داشت...مرا عجیب جذب می کرد آقای هامون...


یادم است وقتی فیلم هامون را دیدم بچه بودم...فیلمی که درست در سال تولدم ساخته شده بود ولی در نوجوانی هایم دیدمش...ولی هیچ چیز نفهمیدم از فیلم...ولی حال که می بینمش چقدر دوستش دارم آقای هامون...




تو همیشه برای من سبزی.... سبـــــــــــــــــــــز...





روحت تا همیشه سبز است آقای هامون...




پرواز ابدی و سبزت تا همیشه سبز باد...




+برای شادی روح سبزش فاتحه ای بخوانید...


و این باز سبز تر از همیشه می گویم که :



سبز باشید...  سبــــــــز...




آهنگ به رنگ شکیبایی با صدای شهرام شکوهی _ دانلود از لینک پایین



به رنگ شکیبایی




نظرات 6 + ارسال نظر
آدم جمعه 28 تیر 1392 ساعت 06:59 http://33years2.blogfa.com/

پر از حرف
پر از نوشته
پراز احساس
همه ناب خودم

ممنون...

سپاس از لطف شما

لیلیا جمعه 28 تیر 1392 ساعت 12:51

روحش شاد...

آقای هامون ؟!

تصویرت فیلتر ِ..

اوهوم...منظور از آقای هامون مرحوم خسرو شکیبایی بود لیلیا...

اوهوم...درستش کردم خانومی...

و باز لیلیا عجیب می شود

[ بدون نام ] جمعه 28 تیر 1392 ساعت 13:45

آره.. اول فهمیدم خسرو شکیبایی..

بعد یهو شک کردم!

خیلی دوست دارم صداشو و حرفاشو و فیلماشو..

هنوز که هنوز.. صداشو میشنوم.. بغض گلمو میگیره.. صداش خیلی عجیبه.. خیلی پر از حرف ِ..

همیشه ماندگاره در ذهنم...

فوق العاده بود..فوق العاده...

....


و لیلیا عجیب میشود! چیرا.... مگه چی شد فک کردی عجیب شدم؟!

بانو..

ممنونم که یادآوری کردی..

منم صداشو و بازی هاشو خیلی دوس دارم...

تو ذهن منم همیشه ماندگارن...
به جرئت می تونم بگم تنها بازیگریه که براش اینقدر ارزش قائل بودم...

خدا رحمتش کنه...


خب عجیب شدی دیگه...خودت می دونی یعنی چی عجیب شدنت...
خواهش می کنم...

سیما جمعه 28 تیر 1392 ساعت 14:32 http://roozegarerangi.persianblog.ir/

khoda biamorzash
vaghti shenidam bavaram nashod
tanha bazigari bud k barash namaze shabe avale ghabr khundam
man ba khaharane gharib kheili khatere dashtam

jaii k b nasrin migoft ta in moghe koja budi javabe mano bede vazeh ...dorost ...rast

yadesh bekheir

خدا رحمتش کنه...

منم تنها کسی بود که وقتی فوت کرد براش نماز خوندم...

اوهوم...خواهران غریبشم دوس داشتم خیلی...

صداش واقعا بی نظیر بود...

...

مینا جمعه 28 تیر 1392 ساعت 19:03

خدا بیامرزدش
واقعا حیف شد ....
البته حیف از نظر ما..
خدا کارشو خوب بلده

اوهوم حیف شد

ولی هیچ رفتنی بی دلیل نیست...
به قول تو خدا خوب کارشو بلده

ممنون که میای

مژگان شنبه 29 تیر 1392 ساعت 09:52

سبز سبزم ریشه دارم
در زمستان هم بهارم
...

روحش شاد
منم عاشق خانه ی سبز بودم . اون دیالوگای قشنگش
منم مثل تو وقتی خبر فوتشو شنیدم کلی گریه کردم!
هنوزم وقتی صداشو میشنوم ، تصویرشو میبینم بغض جلو چشامو میگیره!
دکلمه هاشم دارم . شنیدن صداش بهم آرامش میده!
با صدای اون بود که عاشق شعرهای سهراب شدم و هستم.

ممنونم که یادم آوردیش
روحش سبــــــز

این آهنگ هیچ وقت تکراری نمیشه...هیچ وقت...

هیچ وقت یادم نمیره منم...

روحش تا همیشه سبز ..

ممنون از اومدنت مژگان عزیز...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.