.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

آینده ی سبز و ارغوانی...

هوالغریب...



چند ساعتیست که همه چیز معلوم شده است...همه امیدوار شده ایم به آینده ای که شاید در آن همه چیز خوب شود و همگی خوشحالیم که حق به حق دار رسید...


آقای روحانی عزیز...خوشحالیم که رای من و امثال من شما را به چیزی که حق شما بود در بین دیگران رساند...


تبریک می گویم...



امیدواریم که شما دلسوز باشید و پایبند بمانید به تمام قول هایتان...


اینجا که همگی خوشحال اند و به خیابان ها ریخته اند تا در این شادی خودشان را با شما شریک بدانند...



به امید آینده ای سبز و ارغوانی...





+به حرمت اعتماد مردم خواهش می کنم پایبند بمان و مردانگی به خرج بده در این اوضاع نابسامان


Mr President ...





نظرات 11 + ارسال نظر
فریناز شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 23:30 http://delhayebarany.blogsky.com

اصا اون تیکه خارجکیت منو کُشت

اینجام بزن بکوبه
امشوشوشَ لیپُک لی لی لونَ

با این می رقصیدن ملت

کاش که پایبند بمونه...
امشب که شوقو تو چهره های مردم می دیدم فقط دلم می خواس پایدار بمونه...


انگار ملتو از قفس باز کردن

دیگه مام خارجی هستیم دیگه

نگا من چقده خارجکی ام

همون که میگه : مُ سُختُم مُ برشتُم؟

کلی تو لپ تاپم گشتم پیداش کردم آهنگرو...کلی خندیدم باهاش

اینجام ملت میرقصیدن تو خیابونا

آره واقعا...انگار از قفص رها شدن...

فریناز شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 23:32 http://delhayebarany.blogsky.com

ما که جفت رای هامون نفر اول شدن

دخترخالم اول شد روحانیم اول شد

اصن حال کن چطوری رای می دیم ما

اتفاقا رای های منم اول شدن ...

هم روحانی هم اون دختره که بهت گفتم...

به دختر خاله هم تبریک بگو از طرف من...
و کلی آرزوی موفقیت براش...

زبونم مو در آورد...بگو به من امضا بده

فریناز یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 00:08 http://delhayebarany.blogsky.com

چشم اصن برات شماره می ذارم خودت بش بگو امضا بده

آره همون من بالاخره تو رو می رقصونم حالا می بینی

قفسو می گی؟

کجاس این آقا پشت بومیه بت گیر بده:دی

اوهوم...خوبه...موافقم...
خودم ازش امضا میگیرم...

تارشم الان با گوشی دیگه دارم جواب میدم از گذاشتن شکلک معذورم...سرم واقعا درد داره.نکشیدم با لپ تاپ...

من که بهت گفتم مگه فقط خودت بتونی منو برقصونی...
من حساب کردم رو حرفتا:دی

بعله....همون قفس...

تو خودت بدتری وروجک تو گیر دادن:دی

نازنین یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 01:58

وای منم اصلا باورم نمیشد یکی دو ساعت پیش رفتیم بیرون چند تا از خیابونا بسته شده بودن و حدودا سیصدهزار نفر ریخته بودن توی خیابونا و جشن گرفته بودنُ میرقصیدن
خیلی از خوشحالی مردم خوشحال شدم
و خوشحالترم که رای مون امسال حروم نشد
امیدوارم این خوشحالی مردم دومم داشته باشه و بالاخره به آسونی که خدا بعد از سختی ها بهمون وعده شو داده به زودی برسیم

منم اصا باورم نمیشد تا این که دیگه دیدم انگاری راستی راستی همه چی جدی شده....

اینجام من که نرفتم بیرون اما بابام و داداشم میگفتن ملت ریخته بودن میرقصیدن...

خوشحالم از خوشحالی مردمممون...
و به قول تو حروم نشدن رای امسالمون...

منم امیدوارم همزاد زمستونی ...

خوشحالم که اومدی...چند روزی بود نبودی

دل نوشته (سمانه) یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:16 http://www.sulky.blogsky.com

واووووووووووووو ای ولا کف بزنید دست بزنید
روحانی رأی آورده
البته من سیاه انداختم خواستم شناسنامم مهر بخوره به مهرش نیاز داشتم.
..........................
تو تاکسی بودم یه خانومه ای به دخترش می گفت باید رأی بدیم وگر نه یارانه ها قطع می شه
خیلی دلم سوخت به حال ملتمون که چقدر گرسنه اند
.................
ایشالله رأی شما، رأی ملت درست باشه
.............
خوشحالی ملت خوشحالی ماست
ایشالله مردممون همه و همیشه خوشحال باشن
ایشالله فاطمه هم همیشه خوشحال باشه

منظورت اینه که سفید انداختی دیگه؟

مام به مهرش نیاز داشتیم ولی خب رای هم دادیم...کشورمونه...باید خودمون بسازیمش...


ممنونم...امیدوارم همه خوشحال باشن سمانه...

همین طور خودت...یه شادی از ته دل

فریناز یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:35 http://delhayebarany.blogsky.com

میگم عجب آهنگای توپی داریا

قشنگ می شه باهاش بپربالا رقصید

ما بچه های ایرونیم

دیگه ما اینیم دیگه

اوهوم اتفاقا وقتی بهش گوش میدادم فک می کردم فقط دوس دارم باهاش بپر بپر کنم...یه چی تو مایه های بچه ای که روی یه تخت می پره

اوهوم...ما بچه های ایرونیم...
خوشحالم که خوشت اومده ازش

فریناز یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:37 http://delhayebarany.blogsky.com

اینم سعیدشهروز خونده؟

شکل همه صداهاشون آخه

یهووووووووووووووووووو

با این آهنگه اینطوری باید برقصی

نخیر...
میگم تو قبل از این که اسمی اینجا بنویسی موافقی قبلش با من هماهنگ کنی؟

ایشون آرش می باشند...نمیشناسی؟
زیاد ازین خواننده خوشم نمیاد...بی ادبه

من که بلد نیستم برقصم...ولی تو برقص...من آهنگ میزارم

فریناز یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:44 http://delhayebarany.blogsky.com

http://wonderful-case.blogfa.com/post/39

از دست تو دختر...

مردم از خنده....

خیلی هاش منو یاد خودت می انداخت...

استادی خودت در انجام تمام رقص های زیر

خانم معلم یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 21:47 http://khanommoallem.blogfa.com/

ایشالله که موفق باشن...
به امید ایرانی بسیار بهترررر

ایشالله...

ایرانی آباد و سبز

سیما دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 10:17

jaleb bud k ino az zabune to shenidam
omidvaram hamuni k fekr mikonid beshe

حدس می زنم چرا تعجب کردی...

ولی خب یادت نره که لباس آدما همیشه بد نیست...

در ضمن این 18 میلیون در واقع به روحانی رای ندادن...به یکی دیگه رای دادن...

سیما دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 12:50

in ke kheili az javoona chera ray dadano midunam to ro nemifahmam
dar har surat be kasi rabt nadare k ki be ki ray dade
az tahe del doa mikonam sharayet behtar beshe

واسه این که ازین جماعتی که هستن خیری ندیدم...هر چی دیدم شر بوده...قط رای دادم که ببینم این بار چی می بینم...از جماعتی که هیچ وقت قدرت تو دستش نبوده و همیشه بدش رو گفتن برامون...

با این حال من نمیگم روحانی عالیه...اونم اون ایده عالی نیست که باید باشه ...یعنی اصلا نیست..

فقط از بین اونای دیگر بهتر بود...
یه جوری انتخاب بین بد و بدتر ...

انتخاب روحانی برای من این بود دقیقا...

منم فقط می تونم امیدوار باشم که شاید اومدنش یکم اوضاع رو بهتر کنه...
همین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.