.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

سال نو یعنی....؟

هوالغریب...



سال نو یعنی تو                 وقتی از در توو میای



نذر کردم امشب                               سفره چیدم که بیای






**این هم سفره ی هفت سین امسالِ ماست که مثه هر سال من چیدمش...


اما امسال این سفره برای من با همه ی سال ها فرق داشت...با نیت سفره چیدم...


*سال نو رو به تموم دوستای خوبم تبریک می گم و سالی سرشار از حال خوب رو براتون آرزو می کنم تو این لحظه ی های آخر سال...

موقع تحویل سال یادمون نره که برای شفای تموم مریض ها و تموم اونایی که به واسطه فقر نتونستن تو این اوضاع سال نو رو جشن بگیرن دعا کنیم...و دعا کنیم که همه امسال رو با حال خوب شروع کنن مخصوصا اون هایی که اوضاع مالی خوبی ندارن...



در حق هم دعا کنیم...



سال نو فقط خرید لباس نو نیست...



+ببین امشب قلبم مثه آینه روشنه          آینه ی زلال من دیدن عید منه





نظرات 8 + ارسال نظر
خانم معلم سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 20:37

درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی
اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم

من هم برای شما بهترین ها رو آرزو مندم...

سبز باشید خانوم معلم عزیز

نازنین سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 22:17

منم سالِ نو رو بهت تبریک میگم فاطمه ی عزیز
و امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی رو پیشِ رو داشته باشی

ممنونم نازنین جون...

منم امیدوارم توام سال خیلی خیلی خوبی رو داشته باشی همزاد عزیزم

simaaaaaaaaaa سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 23:45

mashkuki vali khob eybi nadare
vase emsal ye alame barname ajib gharib daram

joghdak emsal shad bash dg hagh nadari postaye ghamgin bezari bayad emsal beterekunim

miduni k mitunim

dokhtara eydetun mobarak

عید توام مبارک سیما جون

میگم من امروز یادم رفت عکسایی که کنار هفت سین با هم انداختیمو ازت بگیرم...

زود تند سریع عکسارو رد کن بیاد

تازشم خدایی حال کردی سبزه ی عیدمون چه قشنگ بود؟

من انداخته بودمش...

ღ مهــــرناز ღ چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 22:04

سال نو مبارک فاطمه جان

یه سال سراسر خوشی و خوشحالی و دل شاد و تنِ سالم برات میخوام...

و اما
سفرت خیلی خوشگله
این یه چیزو ثابت میکنه
؟!
اینکه همه دی ماهیا هنرمندن

شاد باشی همزاد خانومی جدیدم

سال نو توام مبارک مهرناز عزیزم


اون که بعله...اصا یه وضی همه ی دی ماهیا هنر مندن
اصا هنر عنصر جدانشدنی وجودشونه

توام شاد باشی همزاد عزیزم

فریناز پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 08:00 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام ماهی کوچولو

عیدت مبارک

چه سفره ی خوشگلی
تازشم بت نمی گم سفره ما هم نارنجیه


چقد دلم تنگ شده بود... واسه اینجا... واسه وبلاگ... واسه خودت

خوشحالم که هستی
و بازم تبریک دنیا دنیا تبریک ماهی خوشگل سر سفره ی هفت سینا

به به بیین کی اینجاست

سلام به روی ماه فریناز خانوم...

خبی؟

خب قشنگی سفره بر میگرده به حرفی که مهرناز زد


دل من و سنگ صبومم واسه تو تنگ شده بود

منم بهت بی نهایت تبریک میگم و تموم خوبی ها رو برات می خوام

فریناز پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 08:39 http://delhayebarany.blogsky.com

به به

چه قالب خوشگلیه ها

اصن آدم دلش می خواد پیک نیک بیاره یه چایی دم کنه بشینه ناهارشو بخوره بازی یم بکنه سیزده به در بشه تو این بارون همینجام بخوابه و لنگر بخوره کنگر بندازه


دیگه میخواستی بمون رو ندی

اصن عید من کوشش؟ هان هان هان؟

بعله
قشنگه

میگما سیزده شما تو اصفهون امروز به در میشد؟

تازشم اون پیک نیک و چایی و اینا رو پایه ام اساسی...منم که جایی خور

تازشم اصا کی گفته عیده؟
ما رسم داریم که فقط واسه تولد عیدی بدیم...

واسه عید هم کادو میدیم...

یه همچین فاطمه ای هستم من

فریناز پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 08:41 http://delhayebarany.blogsky.com

به به
سیییییییییییییییما جون چطوری ؟

مبارکا باشه عید و اینا بت

به این دختر عموت بگو بیاد عیدی منو بده وگرنه مسجد جامع بی مسجد جامعا

خودتم یادت نره بیای عیدی منو بدیا

الان اینجا کسی با من نبود و بنده هم خیلی یواش سرمو میندازم پایین با یه لبخند ملیح...

تو این مایه ها مثلا





خو چیه؟
من فقط چن ثانیه می تونم تو این حالت ملیح بمونم...سیما میدونه بعدش عین بمب منفجر میشم از خنده

فریناز یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 20:59 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام...

خدا رحمتش کنه بانوی عشق رو...
....

سلام...

خدا رحمتش کنه

حالا چرا ناراحت؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.