.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

....I am

هوالغریب....



گاهی نفس نداری...

گاهی حوصله نداری...


گاهی بی قراری...

گاهی می لرزد تمام جانت...


گاهی...

...


خدایا این گیج شدن ها نشانه ی چیست؟

امروز یک ساعت تمام قرآنت بدون هیچ حرکتی روی قلبم بود...چه آرامشی می ریخت بر قلبم که این روزها چقدر تیر می کشد...گاهی آن قدر تیر می کشد که درجا می ایستم و قادر به حرکت نیستم...گاهی آن قدر درد دارم که می مانم شاید سنم خیلی بیشتر ازین حرف هاست و خودم خبر ندارم...


اما در این لحظه آرامم...



                                                     آرامِ آرام...



قرآنت یک ساعت روی قلب بی قرارم بود..آرامم کرد...


قرارم شد...


آرامِ جانم شد...


شکر...

شکر...


شکر برای تمام دردها...

شکر برای تمام مرهم ها...

شکر برای تمام بودن ها...


شکر برای منظم شدن تپش های قلب کوچکم...


شکر که بی نهایت دوستم داری و من هم بی نهایت عاشقت هستم یکتای بی نظیرم...

شکر که ماهی کوچکت می تواند غرق شود در وجودت...


غرقم کن...

غرق خودت...


امشب خودت بشارت این غرق شدن را به من دادی خدای خوبم...



شکر برای باران امروز...


شکر برای خیس شدن زیر بارانت...


خدایا روزی اینجا نوشتم که باران یعنی عشق بازی تو با بندگانت...


امروز با تمام وجود این عشق بازی را بر من چشاندی...



شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر...




*من چقدر غرقم در وجودت محبوب آسمانی ام...

...


چقـــــــــــــــــــــــــــــــــدر سرشارم از تو...





 You came to me in that hour of need +
When I was so lost, so lonely
You came to me, took my breath away
Showed me the right way, the way to lead
You filled my heart with love, showed me the light above
Now all I want is to be with you
You are my one true love, taught me to never judge
Now all I want is to be with you



نظرات 11 + ارسال نظر
فریناز شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 21:37

Thank God



Thanks God

فریناز شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 21:47

چرا کامنتام ثبت نمی شن؟

وا

شدن که

فریناز شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 21:47

إ
این که شد!

امتحان می کنیم بازم

You can even tell
God love you
You can even tell
I'm a little fish
And
Can you tell
God's Little Fish

wow

can you speak English?

yes....i am only a little fish

thanks dear

but there was a little problem in your talking that i will explain to your self....

you made me happy...

فریناز شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 21:47

یهوووووووووووووووو
بالاخره شد

اصی حال کن اونلی اینگیلیش و اینا کامنت می ذاریم

اصی مام fall in love انگلیسی حرف زدن شوما شدیم رف

فریناز شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 22:31

دیگه ببخشایید

اصی مام همینطور


چقد دلم واسه انگلیسی تنگ شده بود...

کاش
می شد
می خوندمش دوباره...

خیلی دور شدم از فضاش

خب برو سراغش بانو...

نگا چقدی خُبِس

اصی منو نیگا تشویق شو

تشویق شدی؟

نزدیک شدی به فضاش؟

نگین شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 23:08

اون چهار خط ِ اولو انگاری با من بودی ..

خصوصا خط ِ آخرش..

امیدوارم لرزش تو از جنس لرزش های خوب بوده باشه فقط...

....

محمدرضا یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:31 http://mamreza.blogsky.com

خوب مای چیلدرن عزیز لطفا کنن دیگه از این به بعد پرشن اسپیک کنن.
ناسلامتی همه یور مخاطبانتون که مث من فاینالشون seventy six kank!!والللااا با این فاینالاشون.
تازشم آی ام عه نیو استیودنت بیکاز آی ام عه وری وری intellhgent.
wow [:S027:
farinaz iz e esfahani student.
she will not ever buy
she hates gift giving،but she love getting gifts and eating other peoples food.
Interesting that God does not heal



محمدرضا یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:47 http://mamreza.blogsky.com

you are girl on the roof.
you look to migraying birds.
your friends has his finfer into the eyes

نازنین سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 02:24

بارون
چقدر دلم بارون میخواد
بارونُ خدا

خوبی فاطمه؟

خانم معلم چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 19:51 http://www.khanommoallem.bloqfa.com

در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن ها که فقط پاهایم را از من گرفت ، در حالیکه گویی ایستاده بودم! چه غصه ها موهایم را سپید کرد ، در حالیکه غصه ای کودکانه بیش نبود! دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود اگر نه ، نمی شود! به همین سادگی ... کاش فقط او را صدا می زدم.

پتیت پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 12:49 http://www.abdolhoseinkalhori.blogsky.com/

سلام
خیلی قشنگ مینویسی دوست من همون پستت که اجازه نظر ندادی بی نهایت به دلم نشست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.