.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

خدای من...

هوالغریب...


می خوام تنها از تو و برای تو بگویم معبودم...

برای تو که یگانه سنگ صبور منی...

برای تو که پناهِ تمام بی پناهی های ماهی کوچکت هستی...

برای تو که در تمام این روزهای تار و پر از سختی با بودنت نفـــــــــــــــس می شوی بر جان خسته ام...


خدای من...

نگاهم کن...

دستانم را ببین...

ببین که با لرزش تمام برای تو می نویسم...ببین که آن همه نوشتم و تنها همین چند جمله شد خلاصه اش که تمامی اش برایم دنیا دنیا حرف دارد...


دستانم خالیست...

خالی تر از همیشه...


خودت با لطف خدایی ات پرشان کن نه به قد لیاقت من...


چرا که اگر به لیاقت باشد باید خالی بماند...




**خدای من لیاقت رفتن پیدا نکردم اما لیاقتی بالاتر را قسمتم کردی...لیاقتی که سختی ها و حرف و حدیث های بیشتری را برایم داشته و دارد....خودت به جسم و جانم توان بده...توان بده که لایق مراقبت از او شوم این روزها که حال خوبی ندارد...



*خدای من در بین تمام نبودن ها برای بودنش دنیا دنیا شگر...شکر که دارمش...خدای من نگهش دار برایم...تنها خودت خوب می دانی که چقدر بودنش برایم حرمت دارد...به همین حرمت نگهش دار برایم...باشه خدای من؟!




+امروز با این آهنگ و بارون و راه پر از ترافیک دانشگاه گذشت....


گذشت...


                     گذشت...


                                                گذشت...

 

....

...


I am driftwood now
I am homeward bound
Pull me from the sea
Save what's left of me

'Cause I'm tired and worn

From the tides and storms
So forgive my wrongs





نظرات 4 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 22:37

چقدر ماهی کوچولوی خدا می لرزه امشب...
تو که تو دریای خودشی ماهی کوچولو
ببین چقد دوست داره
چقد بوی خداییشو می دی

آره...خیلی می لرزه....
غروب دختر عمومو تو خیابون دیدم وقتی دست دادیم دستمو گرف گفت مطمئنی زنده ای تو انقد سردی؟:دی
امشب بدجور سردم...

اینجوریام نیست بانو...
کاش لایق این باشم که دوسم داشته باشه

فریناز یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 22:40

یه لیاقت ِ بالاتر...
با دلت ولی رفتی...
امروز رفته بودم شهدای گمنام دانشگا... عکساش هست تو سایتمون، فک کنم دیدی
تو که با دلت رفته بودی بانو
خودم دیدم

ایشالله که خوبه خوب می شن... خیلی خیلی خوب

آره...دیدمشون تو سایت دانشگاهتون...
اسم و کارتم حتی رفت ولی خودم نه...
اما موندم تا پرستارش باشم...

ممنونم...امیدوارم زودتر خوب بشن...چون طاقت دیدن درد مامانمو ندارم...

فریناز یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 22:43

الان یعنی تو فخر اینگیلیش به ما فروختی؟
آخرش باید بیای به من زبان یاد بدیا من نمیدونم


ایشالله خدا برای هم نگهتون می داره...
خیلی بزرگتره این حرفاس
خیلی


توجه کردی کامنتای من بیشتره پستت شد؟

بعله

خو آدم باید فخر چیزیو که بلده رو بفروشه دیگه...

امیدوارم...
ممنون بابت دعای خوبت...

من اگه همه ی حرفامو میزاشتم خیلی بیشتر میشد از کامتای شوما خانومی

ممنون

Toprank.ir دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 05:07 http://www.toprank.ir

آیا مایلید بدون نیاز به آنلاین بودن و مصرف شارژ ترافیک سایت خود را چندین برایر کنید ؟

بدون صرف هیچ هزینه ای از هزاران کاربر با IP متمایز ترافیک دریافت کنید و رنک آلکسا و آمار شمارشگر خود را بهبود ببخشید

همین امروز عضو شوید و 20000 امتیاز رایگان دریافت کنید

راهکاری ساده ولی موثر ... به وبسایت ما سر بزنید و اکانت خود را بسازید :

www.Toprank.ir

بعد از ثبت نام برای دریافت امتیاز با ما تماس بگیرید
با احترام ، مدیر سایت تاپ رنک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.