.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

گندم!!!


هوالغریب....


راستش خیلی حرف ها داشتم و دارم برای زدن..اما درین مورد به خودم قول دادم سکوت کنم...هر چند که سخته....


اما این آهنگ تسکینی بود روی تموم زخم ها و دردهام...


خواهش می کنم خوبه خوب به تک تک جمله هاش گوش بدید...



بهشت از دست آدم رفت ازون روزی که گندم خورد

ببین چی میشه اون کس که یه جو از حق مردم خورد...



همین یه بیت کافی بود تا حتی آرومم کنه بابت آپی که پاکش کردم...


بهتره سکوت کنم...



فقط خودت خدای من!!!فقط خودت یکتای بی نظیرم...مهربانم...آرام جانم....


اینجا چقدر لذت بخش است که عاشقانه و با تمام وجود فریاد بزنم که عاشقت هستم یکتای من...



سبــــــز باشید...


نظرات 18 + ارسال نظر
خوده خودم یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 18:55

....

محمدرضا یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 20:24

خدایا کاری کن من هم مدیون کسی نباشم

آمین...
همین طور من

لیلیا یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 20:29 http://yeksabadsib.blogfa.com




ای وای من...

چرا لیلیا؟

خوده خودم یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 21:22


چه باحال! من حتا وسط امتحان فاینالم تواناییه اول شدنو دارم!!!

بینم اگه من نبودم این تواناییو داشتی شوما؟

خوده خودم یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 21:22


خیلی قشنگه فاطمه جونیم!

ای جان

با من بودا!!!

محمدرضا یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 21:49

امتحان فاینال؟؟!!
همون دست چپ و راست منظورشون بود.
خواننده عاقله

گیر به خوده خودم؟؟؟

اصا هر چی!!امتحان فاینال تشخیص دست چپ و راست داشته بچم...حالا باید به روش بیاری؟؟

مهم امتحانه خب!!

خوده خودم یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 22:35


واللا

از جر زنی که بهتر تره!!!

همینو بگو خواهر!!!!

اینو با لهجه بخون...ازون لهجه ها که مخصوص منه ها

لیلیا یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 22:44 http://yeksabadsib.blogfa.com

چونکه زیرا...

انشالا که هیچکی مدیون هیچکی نباشه...

اما آخه...

انشالله...

نصفه میگی بعد آدم میپرسه میزنی تو ذوقش نمی گی؟

خوشته ها لیلیا جان...نه؟

فریناز چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 09:24 http://delhayebarany.blogsky.com

میگما
اگه بپرسم کی خونده منو می زنی اونوخ؟

خب خواستیم آهنگشو


تازشم سلااااااااااااااااااااااام
فریناز به میادین بلاگستان وارد می شود!

یعنی واقعا این صدارو نمیشناسی؟؟؟؟

دیگه محمد اصفهانی رو حتا فریناز؟
فامیلیش هم شهریه شماستا...

+فریناز خوش آمد به میادین...

اصا شیره فرینااااااااااااااااااز...

گفتی میادین یاده باشگاه افتادم

فریناز چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 09:25 http://delhayebarany.blogsky.com

خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمی بخشه...

....

اصن
برو کامنت بعدی

اوهوم...

هرگز...

چشم...میریم

فریناز چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 09:32 http://delhayebarany.blogsky.com

بهشت از دست آدم رفت از اون روزی که گندم خورد
ببین چی می شه اون کس که یه جو از حق مردم خورد

کسایی که تو این دنیا حساب مارو پیچیدن
یه روزی هر کسی باشن حساباشونو پس می دن

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست
پرستش راه تسکینه پرستیدن تجــــارت نیست
سر آزادگی مُردن ته دلدادگی می شه
یه وقتایی تمام دین همین آزادگی می شه...


کنار سُفره ی خالی یه دنیا آرزو چیدن
بفهمن آدمی یک عمر بهت گندم نشون می دن
بذار بازی کنن بازم برامون با همین نقشه
خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمی بخشه

کسایی که به هر راهی دارن روزیتو می گیرن
گمونم یادشون رفته همه یک روز می میرن
جهان بدجور کوچیکه همه درگیر این دردیم
همه یک روز می فهمن چجوری زندگی کردیــــم!

___________________________________


اصن حال کن
خوند
نوشتیم



اااا

اینجارو....

خدایی حال کردم نوشتی همرو

مرسی

لیلیا چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 12:53 http://yeksabadsib.blogfa.com

نه ...فاطمه...نه.. !!!

من هیچوقت دوس ندارم تو ذوق کسی بزنم...!

حالا که میزنی...

به روی خودتم نمیاری...

واااااااااااااالااااااااااااا

لیلیا پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 23:17

اصن به من چه...وااااااااااااااااااااالااااااااا (البت با اجازتونا)

هیچی بابا فقط برا هم دعا کنیم...

اجازه مام دست شوماس...

همین بسه

برای هم دعا کنیم..

محمد رضا جمعه 1 دی 1391 ساعت 00:53

برای شفای هم دعا کنیم...

آمین...
اصا بلند و از ته دل آمین...

محمدرضا جمعه 1 دی 1391 ساعت 13:39

فضای حوصله من که داره بارون میاد...

می تووو

لیلیا جمعه 1 دی 1391 ساعت 14:02

لیلیا جمعه 1 دی 1391 ساعت 14:09

اصن تو کجایی!؟ به من سر نمیزنی..دیگه ها..!

همین دورو برم...
نیگا
میام

لیلیا جمعه 1 دی 1391 ساعت 21:50

البت خبری هم نیستا....!
هویجوری یه چی گفتیم اصن..

الان خبری شد ازم دیگه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.