.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

لکنت

هوالغریب....


امروز بغض کردم...سنگین شدم...اما اشک نریختم...فقط نگاه بودم...می دانم که اشک نریختن ها به ضررم است اما چه کنم که چشمانم یاری ام نکردند...


اما خب ساعت ها روی زمین سرد پشت بام تنهایی هایم دراز کشیدم و به ماه خیره شدم...به  ماه که از اول محرم شده تمام چیزی که نگاهش می کنم...


ساعت و سرما برایم بی معنا شده شده بود و من ساعت ها روی موزاییک های سرد غرق ماه بودم و دنیا دنیا حرف که می ماند گوشه ی دلم...شاید روزی گفتمشان...گفتمشان که چه ها گذشت بین من و هلال ماهِ محرم...


بگذار بیشتر نگاهت کنم هلال کوچکم...


شب ها دیگر همیشه نگاهت می کنم...



نظرات 8 + ارسال نظر
خوده خودم یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 22:57

...

فریناز یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 23:37 http://delhayebarany.blogsky.com

یه وقتایی تو ماهو می بینی
یه وقتایی یم اون تو رو می بینه

ولی قشنگیش می دونی به چیه؟

اینکه ماه بخواد که تو ببینیش

ااااااا

چی گفت فریناز...

راس میگی ولی بانو

فریناز یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 23:38 http://delhayebarany.blogsky.com

دیگه م نمی ری روی موزاییکا بخوابیا! نمی گی سرما می خوری!!!

هی می خوام عصبانی نشم و فش ندم تو محرمی
مگه می ذارن!

هیییی خدا....

آخه نمی دونی چه حالی می داد...نبودی که...
سرد بود

حالا شما از دست من عصبانی نشو...باشه بانو؟

بگو باشه...

فریناز یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 23:40 http://delhayebarany.blogsky.com

و اما
بهتون 19 می دیم

حالا بوگو چرا

یدونه ی جا انداختی!
بگرد پیداش کن خودت به من چه

کجاش بود دقیقا؟؟

ما که نفهمیدیم

خوده خودم سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 16:09


ژاکتم داشتین دیگه؟!!!

اتفاقا ژاکتم پایین بود رو تختتم...
فقط یه لباس تنم بود...

خوده خودم سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 16:13


هی

این هی رو من باید بگم با اون کار صبحت...

هیچ وقتم یادم نمیره

خوده خودم سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 16:13


بد بد بد

حالا دیگه ما بد شدیم؟

خوده خودم سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 16:18


انقده منتظر شدیم سرمون درد گرف

برای همین هم اون کارو کردی دیگه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.