.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

بدون شرح....

هوالغریب... 

 

امروز خودم شخصا با همین جفت چشمای خودم این صحنه رو دیدم و خوندم که: 

 

ـ یعنی می خوای بهش دروغ بگی؟ 

- نه..فقط جوری میگم که خودش این برداشتو بکنه از حرفم 

-آهان...گرفتم.خوبه 

 

***واقعا عجب دنیای مسخره ای داریما...تو اون لحظه موندم که بخندم یا گریه کنم...مخصوصا وقتی طرف خیلی راحت قانع شد که دروغی در کار نیست...از تمام وجود دلم برای اون نفر سوم سوخت که قراره علاوه بر دروغ گفتن بهش فریب هم بخوره...و باز از تمام وجود آرزو کردم کاش هیچ وقت کسی باهام این کارو نکنه چون معلوم نیست چه بلایی سر احساسم بیاد...


بعدا اضافه شد:


این روزها که می گذرد، هرروز

در انتظار آمدنت هستم!

اما

با من بگو که آیا، من نیز

در روزگار آمدنت هستم؟



به یاد مرحوم قیصر امین پور که امروز سالگرد رفتنشون بود...

نظرات 16 + ارسال نظر
خوده خودم دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 16:54

فریناز دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 17:14 http://delhayebarany.blogsky.com

کاش یه وقتایی اینقد کور نباشیم...
ولی
می شیم!

آره متاسفانه...

گاهی بد کور میشیم...

هیییی

یونس دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 17:16 http://guardian.blogsky.com

خوده خودم دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 18:27


حالا فک کن طرف راس راس نگا کنه تو چشات دروغ بگه!
به نظرم اینجور خر فرض کردن بدترم هس

این دیگه بدتر!!!

ولی خب این جوری طرف هم دروغشو گفته هم طرفو فریب داده...

اصنشم شوما اگه طرفتو بشناسی چشاش بهت دروغ نمیگن...
باور کنید

فریناز سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 19:23 http://delhayebarany.blogsky.com

شمام که بعدا اضافه می کنین بانو

دیشب داشتم شعراشو از سایت شعرنو می خوندم. اون که می گه رفتار من عادی ست رو خیلی دوست می دارم. خیلی




و اما
ما آخر نفمیدیم که
شما دیدی یا خوندی!!!

دیگه گفتیم انصاف نیست ما که این همه به قیصر امین پور علاقه داریم یادمون بره روز رفتنش رو

مام نمفهمیدیم راستش...

آخه اون روز یه سریاشو میدادن میخوندم یه سریاشم شنیدم...جریان داشتیم آخه

حالا چه نکته سنج شده واسه من

فریناز سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 19:25 http://delhayebarany.blogsky.com

اگه دیدی، چطوری خوندی!
اگه خوندی، چطوری دیدی!

کاش یکی پیدا می شد ما رو از نادونی الان درمیاورد
آآآآآی
ملت فخر نت فروش
کجایید آیا

و اما
دیدی دعای با نتی:دی کردیم نت دار شدین

دیگه اون در تخصص ماست...
ما اون روز توانستیم این کار را انجام بدیم...

به قول محمود جون ما می توانیم

خودم در آوردمت دیگه

به دعای شما بود که دوباره نتم قط شد دیگه
هی ما فخر فروختیم که با گوشی میایم و این حرفا اصا مودمه کلا سوخت...
از دیشب دوباره وصل شدیم...این بار دیگه امیدوارم قط نشه که دیگه اصا حلالتون نمیکنم

نازنین یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 01:37

حال همزادم چطوره
خوبی؟

وای فاطمه من عاشق این آهنگِ خانه سبزم

سریالشو شبکه آی فیلم پخش میکنه
صبحا اگه خونه باشم حتما می بینمش

کلی باهاش خاطره دارم
با آدماش
با صدای محشر ِ خسرو شکیبایی

واقعا مرسی کلی خاطره رو برام زنده کردی
ممنون

حووووووووووب....

شما خوبی؟

اتفاقا منم عاشقم و روزی شونصد بار گوشش میدم مخصوصا حالا که آی فیلم هم پخشش می کنه...
منم می بینمش اگه باشم...
بیشتر شبا می بینمش...
حیف که آخراشه و داره تموم میشه...

قابلی نداشت همزاد دی ماهی...

محمدرضا یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 13:50 http://mamreza.blogsky.com

سلااااااااااااام.
من قبلا اومده بودم اینجا.
یادم اومد.
اینجا کجاست.
سبز آسمانی خودمه دیگه

سلام...

ایشون حالش خیلی بد شده دوستان...

برای شفاشون دست به دعا شیم...

فریناز یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 14:52

به سلامتی نتتونم که وصل شد
شوما تو همون بدون شرح موندِی آباجی؟

محمد رضا اینجا رو به نام خودش زدا بپر بیا

نازنین
ساعت چند می ذاره؟

بله...اگه باز قط نشه

خو هنو حس جدید نیومده واسه به روز شدن

ایشون شوخی کرد وگرنه از من خیلی میترسه

من به جای نازنین میشه جواب بدم؟
صبحا ساعت 9و نیم و شب ها هم ساعت 6و نیم...

البته آخراشه...

چقد من با قسمت آخرش گریه کردم...
من که از سروش سی دیا شو خریدم اصا

فریناز دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 11:52 http://delhayebarany.blogsky.com

سروش کیه اونوقت؟

ما غیرت داریما

خب نامردا یه خبر می دادین به من

این دی ماهیا از دم همینطوری ینا

شیطونه می گه یه توطئه صورت بدیم علیهشون

سروش؟

من گفتم؟

تکذیب می کنم...آقا این وصله ها به ما نمیچسبه...جو سازی نکنید

به دی ماهی ها فحش دادی بخاری جان؟
اتفاقا چن بار می خواستم بهت بگما ولی یادم میرفت

فریناز دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 11:53 http://delhayebarany.blogsky.com

آخی
چقد خشنی به من میاد

خیلی...

محمدرضا دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 13:04 http://mamreza.blogsky.com

سلام...

این همه به سلام دادن گیر میدن خودشون یادشون میره!!!

دوستان خودتون شاهد باشید که اول ایشون زبون درازی کردا...بعدا شاکی نشید

خوده خودم چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 00:35



بزن لهش کن اصا


چشم فاطمه و فریناز بیاین کمک

محمدرضا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 13:14 http://mamreza.blogsky.com

سلام.بزن لهش کن اصا

سلام

ما قرار نبود شمار له کنیم؟

اصا کی به کیه؟

خوده خودم چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 21:38


تقلید کاره میمونه میمون جزوه(!) حیوونه

هه!

فریناز پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 08:25

آآآآآآآآآآی نفسکش
چی کیو له کنه کی چیو

کیهههههههههههههه

هر کی هر کیه خانوم
مام آخرش نفهمیدیم کی به کیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.