.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

....

هوالغریب...



ngl ld o,hn trx fh j, pvt fckl....trx j,...

onhdh lk trx j, v, n,sj nhvl....


ildk...

onhdh jkihl kchv j,...

ili vtjk...j, fl,k...


***فک کنم فقط خودم بدونم که چی نوشتم تو این آپ رمزی...


سهمتون از عاشقی بهترین باشه...


نظرات 6 + ارسال نظر
خوده خودم دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 23:15

خوده خودم سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 03:10


h,,k rnhl vlcd kf,,n...

فریناز سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 10:40

odgd ,rj f,n hdk[h wnha k;vni f,nd....

jhci al t; ;vnd trx o,nj fhi,ad??

خوده خودم سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 11:37


این اصا در مورده ما چی فک کرده فریناز؟!!!

ما فک نکردیم...
باور کنید

فریناز سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 11:57

فک کرده ما خنگیم خودش باهوشه *حتا*

هه...

شایدم برعکسش

فریناز شنبه 6 آبان 1391 ساعت 19:15

حالا یعنی مثلا متوجه نشدی ما چی نوشتیم؟

هنگ کردی مثلا؟

خود خودم کجایی بزنیم قدش؟

من باهوشم
خوب فهمیدم چی نوشتید اتفاقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.