.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

سهم من از عاشقی

هوالغریب....


کنار عکس تو نشسته ام...

و پر شده ام از حال و هوای گریه...

اما شکوه ای نیست...از تو نیست...دیگر یاد گرفته ام که عمیق باشم...عمیق که باشی عمق درد هر چقدر هم زیاد باشد باز اثر نمی کند...بی حس میشود...درد که زیاد بکشی بی حس میشوی..



***فردا دحوالارض است...روز بزرگیست...می خواهم به استقبالش بروم....


***سهم من از عاشقی نه انتظار نه دلتنگی نه خستگی

سهم من از عاشقی اندک است...اندک

سهم من از عاشقی تنها دوباره فرصتی برای دوباره بوسیدن روی ماه


این آهنگ هم تقدیم به...


التماس دعا برای فردا...


نظرات 14 + ارسال نظر
خوده خودم پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 11:55

التماس دعا

سید حمید پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:04 http://farsbux.ir/?r=205254649

"ضمن عرض سلام. میخواستم یه سایت کسب درامد از طریق مشاهده آگهی اینترنتی رو معرفی کنم که کاملا مورد تایید وزارت ستاد یاماندهی هست و پشتیبانی سایت هم بسیار فعال عمل میکنه. شما میتوانید پس از ثبتنام و مشاهده اولین اگهی به کسب درامد خود ادامه بدهید. پشتیبانی این سایت تضمین شده میباشد." از طرریق این لینک ثبتنام کنید. http://farsbux.ir/?r=205254649

فریناز پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 17:32 http://delhayebarany.blogsky.com

چطوری به استقبالش می ری؟
یادش بخیر...پارسال چی خواستمو چی شد...:|

آهنگت فاطمه
واسه کدوم فیلمه؟
خیلی جالبه

میدونی فک کنم چهارمین باره داره play میشه و قطعش نمی کنم

خیلی خوشگله

چه طوریشو دیگه می دونیم...

چون به استقبالش رفتیم...

واسه فیلم بوسیدن روی ماه واسه همایون اسعدیان...کارگردان طلاو مس...
دیدی طلا و مسو؟
نگار جواهریان هم هست توش...همین که صداشم هست تو این آهنگ...صداش قشنگه...
این فیلم هم تازه اکران سینماهاست...

دوس دارم آهنگرو...خیلی قشنگه

فریناز پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 17:34

میگما تو چطوری این آهنگا رو پیدا می کنی؟

یعنی تو کَفِشم

دیگه ما اینیم دیگه...

بازم داریم ازین آهنگاها

من اصا تو کاره این جور آهنگام...تا بیاد اولین نفری ام که دانلودشون میکنه

خوده خودم پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 22:23


آهنگه عالیه!
مرسییی
لاو یو!
:*

قابل شمارو نداره...



منم دوست دارم...
ما فارسی رو پاس می داریم
:*

نازنین جمعه 21 مهر 1391 ساعت 00:18

سهمت از عاشقی
چقدر بزرگه فاطمه

واسه فردا... التماس دعا
مخصوص

خوش بحالت نازنین...
خیلی بهت حسودیم میشه که نزدیکه امام رضایی...

محتاجم به دعاهای خوبت بانو

فریناز جمعه 21 مهر 1391 ساعت 12:21

چیطوری آواتور قشنگ؟

میبینم که بازم اول شدی

ازون جایی که با من نبود از خوده خودم عزیز تقاضا میشود هر چه سریع تر پاسخگو باشند..

با تشکر...
مدیریت وب

خوده خودم جمعه 21 مهر 1391 ساعت 14:28 http://www.tahnayiyam.blogsky.com



لباسمونم قشنگه تازه!!

ما اینیم دیگه!

توام که عاشق نارنجی...

میخوای واست بخرم؟

فریناز جمعه 21 مهر 1391 ساعت 18:10 http://delhayebarany.blogsky.com

لباست مگه چه شکلیه؟
قشنگ تره لباس من که نیست
تازه من کلاهم دارم دلت بسوووووزه

صاحب وبلاگ گل تو باغچه

لباسش نارنجیه دیگه...
ندیدی؟

منم میخام بخرم یه دونه...انقدی دوس دارم...

فریناز جمعه 21 مهر 1391 ساعت 18:11

آهان یادم رفت راستی!

خودتِ شبتاب که می گن تویی

خودتِ شبتاب بر وزن کاراگاه گجت

هه...

با خوده خودم من بودی؟

میگم بانو حالا کاری نداریما ولی خدایی وزنو درست حساب کردی؟
موندم تو کفه این که چه جوری خوده شبتاب هم وزنه کاراگاه گجته!

اصا داریم چنین چیزیو؟!!

محمدرضا سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 14:04 http://mamreza.blogsky.com

هوالغریب

آوهوم

فریناز چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 23:26

محمد رضا چطوری پیدات کرد؟

میگما پس لااقل تو به شب شو

اصن امشب چرا هیش کی نمی آپه؟

نمیدونم والا
من که آدرس ندادم

اونم نمی دونم والا

فریناز چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 23:28

وای فاطمه جات خالی فوری رسیدم دویدم رفتم کارامو کردم رفتیم بعد می گم مامان پس چرا شام نمی دن؟
مامانم اینطوری نیگام می کنه
میگم وا
خب چیه؟

میگه جشن عقده نه عروسی شکمو

من
اینطوری

من گشنمه خو

دیگه زودم اومدیم

واقعا باحالید شما خانوم

این جور وختا ی چیزی با خودت ببر مامانت خجالت نکشه از صدای شکم بچش

فریناز چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 23:29

تازه
اصنم واسشون خوشگل نرقصیدم
با دختر عمه هام کلی زشت رقصیدیم حالشو بردیم


نامردا بهمون شام ندادن خو
من گشنمه الان

بیا خودم بهت غذا بدم اصا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.