.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

زندونی

هوالغریب...


سکوته شبو گریه پر می کنه

شبایی که از خواب تو می پرم


نشد قسمتم باشیو پیش تو

به لبخند هر روزت عادت کنم


....


ازین شهر خاکستری دلخورم

ازین بغض پیچیده تو لحظه هام


تو این روزهای پر از بی کسی

تو تنها تنها تو موندی برام...



*** و سکوتی عمیق به احترام وجودت...

تنها همین....


نظرات 10 + ارسال نظر
خوده خودم جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 00:11



باز نظر شکلکی؟

پادشاه دانلود جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 00:12 http://www.dlking.ir

با سلام فهرست اپدیت روزانه پادشاه دانلود دانلود کلیپ حرکات موتورسیکلت سواران ایرانی تیزر آلبوم جدید یکی هست - مرتضی پاشایی دانلود کتاب گزیده اشعار شهریار دانلود آهنگ جدید و زیبای ماما - سینا حجازی + متن آهنگ در 2 کیفیت دانلود بازی Rigonauts - بازی جدید برای کامپیوتر دانلود موسیقی بیکلام باز نوازی شبحی در اپرا - لیندزی استرلینگ www.dlkig.ir اگر اهل خرید هم باشید در بازارهای سایت همه چیز از نرم افزارهای مختلف تا محصولات بهداشتی و آرایشی و زناشویی قابل دریافت است.

خوده خودم جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 00:19


sheklak nemikhay payinio bekhoon chan dor

ی ی ی ی ی ی ی ی

فریناز جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 11:26 http://delhayebarany.blogsky.com

این آهنگا رو گوش نکن فاطمه!

مث نمک رو زخمن

اینو الان تو باید بم بگیا نه من به تو

می دونم ولی خب چی کار میشه کرد؟

هر کدوم داریم یه جور زجر می کشیم فریناز

فریناز جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 11:35 http://delhayebarany.blogsky.com

سکوته شبو گریه پر می کنه

شبایی که از خواب تو می پرم


نمی دونی دیشب چه حالی بودمو چی شد که صبح شد
یه شبایی اندازه 100 سال طول می کشن

فاطمه دعوام نکنیا ولی باید بازم بنویسم!

آخ گفتی...

امان از بعضی شبا...از هزار شب یلدا یلدا ترن فریناز...

بنویس...بنویس...
خوش بحالت که می نویسی و رها میشی...
قدرشو بدون

طاهره یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 00:03

در زندگیت به کسی اعتــــماد کن ، که به او ایمــــان داری نه احســاس ...


آره واقعا

فریناز یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 00:14 http://delhayebarany.blogsky.com

تو خجالت نمی کشی نظراتو می بندی؟

فاطمه بشو مث قبلا هات

دیر میشه ها

دیر شده فریناز...

از فاطمه چیزی مونده؟

فهیمه جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 13:52

سلام بانو!
نمیدونم چرا نمیشد چند وقت بیام تو وبت.
کلیک میکردم باز نمیشد. خب خداروشکر که الان تونستم بیام.
خب چطوری؟ البته از نوشته هات معلومه که چطوری. چی بگم. چی میتونم بگم. فقط میتونم بگم احساستو میفهمم. حالتو منم تجربه کردم. نمیدونم چطوری آرومت کنم. وقتی من حال تورو داشتم کسی منو آروم نمیکرد. من تنها بودم. الانم تنهام. اما اون موقع بیشتر این احساسو داشتم. چون تنها نبودم. تنها شدم.
فاطمه ی عزیزم! خودت میدونی که همیشه اونی میشه که خدا خودش میخاد. یقین داشته باش اون چیزی که میخاد بهترینه برات. شاید تو هیچ وقت دلیلشو متوجه نشی اما مطمئن باش خیره تو در اونه. همه چیزو بسپر به خودش. یه جمله خوندم از آقای بهجت (ره) که گفته بود بعضی ابتلائات شرط بعضی افاضاته. به نظرم حرف جالبی اومد. اینم در نظر داشته باش.
خب بعد این همه مدت که نبودم این همه حرفیدم! تلافیش دراومد.
انشاءا... موفق باشی. دست خدا به همراهت.

سلام
آخه وبم عوض شد آدرسش...
خوبم بانو...
فقط می تونم بگم مرسی که با حضورت خوشحالم می کنی...
ممنونم بانو

فهیمه پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 21:52

سلام بانو!
دلم شور میزنه.
فاطمه ی عزیزم جواب بده.
کجایی؟

سلام بانو
همین جام....

فریناز چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 10:22

ماهی کوچولو

خوبی؟

شکر...
خوبم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.