.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

عشق

هوالغریب...


عشق کور است و من هم کور شدم....مدتیست که چشمانم سویی ندارد و کور شده...آخر عاشقش شده ام...چیزی که همیشه از آن گریزان بودم...اما حال بدجور گرفتارم کرده...

کورم کرده...


اما اتفاقات این چند وقت اخیر چشمانم را نوری تازه بخشید...می خواهم چشم باز کنم...می خواهم دیگر عاشق نباشم...تنها دوست داشته باشم...ببخشم و زندگی کنم...با وجود تمام دردها و بی کسی هایم...من دست کشیدم...از همه چیز...از عشق...


همیشه انکار می کردم که عاشقم ولی حال می گویم که عاشق بودم...عشق بزرگترین خطای آدمیست...


و من بزرگترین خطای زندگی ام را مرتکب شده ام...عاشق شدم ولی حال دیگر عشق را نمی خواهم...


تنها دوست داشتن برای دل کوچکم کافیست...می خواهم به سان اقیانوسی بی کران دوستش بدارم اما عاشق نباشم...کور نباشم...


دریایی باشم برایش که هر وقت دلش خواست در وجودم شنا کند...


کور نباشم و چشمانم را به روی حقایق نبندم...کور نباشم و چشم باز کنم و جز خدا کسی را نبینم...جز خدا عاشق کسی نباشم...عشق تنها زیبنده ی وجود خداست و بس...


عشق جایش در میان آسمانیان است نه در میان زمینیان...


عشق برای ما زیاد است...


عشق حرمت دارد که ما آدمیان هنوز حرمتش را بلد نیستیم...

من هنوز باید درس پس بدهم...


اما عشق را دیگر نمی خواهم...


تنها همین...

نظرات 5 + ارسال نظر
خوده خودم جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 13:38

site01 جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 13:45 http://www.site01.asso.st

86506658497آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.asso.st

فریناز شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 13:25 http://delhayebarany.blogsky.com

مث خودت کامنت بذارم؟
منم اینجام

خدایی چی بگم بت وقتی اینطوری میای پیشم؟
هان؟

بزار...

این روزا کلن رو فرم نیستم...

هیچی نگو فریناز...هیچی...

فریناز شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 16:30

آزار داری نظراتو می بندی؟

معلومه

فریناز دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 11:44

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.