.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

بدرقه

هوالغریب...


ماه رمضونم تموم شد...عید اومد...نمی دونم امسال عیدی دارم یا نه...

پره حرفم ولی فقط میگم


عید همه مبارک...


ایشالله همه با دست پر این ماهو بدرقه کنن...


خدایا هوای مارو هم داشته باش به حق بزرگیت...به حق تموم خوبی هات...




بعدا اضافه شد:


یه فاطمه دارم که بودنشو با دنیا عوض نمی کنم...حتی تو این همه فاصله و تنهایی...

یه فاطمه دارم که خودشو اون جوری که هست دوست دارم...خوبی ها و بدی هاشو با هم...

...



***با اجازه از صاحبین وبی که این سبک نوشتن رو ازشون تقلید کردم...

نظرات 4 + ارسال نظر
خوده خودم یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 02:52


eidet mobarak azizam

عید توام مبارک عزیر دلم

خوده خودم یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 03:06


ravani

من این روانی بودنو دوست دارم...

حرفی داری؟

خوده خودم یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 03:11


ma ghalat konim!!

این شد...

دفه آخرتم باشه روانی بودنمو به روم میاریاافتاد؟

تازه نکنه دلت میسوزه که تو روانی نیستی؟ها؟ها؟ها؟

فریناز شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 18:27 http://delhayebarany.blogsky.com

تمام لحظه های سعادت من می دانستند...


یه وقتایی کور می شیم دیگه

سلام بانو

سلام...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.