.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

مرا به خاطرت نگه دار ...

 

هوالغریب....




نداری! خبر ز حال من نداری


                                که دل به جاده می سپاری


سحر ندارد این شب تار


                                 مرا به خاطرت نگه دار

                            ......

از من دیگر اثری در آینه نیست


                                 پیدا کن تو مرا! این فاصله چیست؟

                          ......

سرگردانم! بر سر کویت...
.....


**گاهی یک آهنگ چقدر فشنگ تموم احساسو حرفاتو می زنه...جوری که حس می کنی انگار شعر واسه تو گفته شده...


آره...این آهنگ شده تموم احساس من ...تموم نتیجه ی زندگی یک دخترک 23ساله...
زندگی همینه دیگه!!!!


تا بوده همین بوده....


میگذره حتی اگه هیچ وقت سحر نیاد تو زندگیم...تنها خوبیشم همینه!!!

...





نظرات 2 + ارسال نظر
خوده خودم پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 18:52

....

...

خوده خودم جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 15:24


امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.