.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

چه خوشحالم...

هوالغریب...


چه خوشحالم که میبینم تو خوشبختی


                                                       با اینکه میگذره روزام به هرسختی


 چه خوشحالم که می بینم تو قلبت غصه ها مردن


                                                   با اینکه چشمای عشقت منو از خاطرت بردن


همیشه آرزوم بودی ولی حالا یه رویایی

                                                   یه جور عادت شده واسم شبای سرد تنهایی

.....




فقط همین...


زیبا بود...گذاشتمش برای دل خودم و فاطمه ام...

نظرات 1 + ارسال نظر
خوده خودم یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 13:09




faghat yokhde ba khodet o harfat fargh dash
mese harfaye man bood...

بشین بینیم بابا توام با حرفات....

اصا من گفتم واسه ما بود؟
من فقط چون به دلم نشست آهنگش گذاشتمش...همین...شعرشم نه حرف من بود نه شما...گات ایت؟

حرفای من هموناییه که همیشه میگم...افتاد نفسم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.