.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

نگاه تو


هوالغریب....

چیزی نگو....حرفی نزن...تنها نگاه کن که من تمام حرف هایت را از پس نگاه هایت خواهم خواند...

من تمام تو را خوانده ام...تنها نگاهم کن  و بگذار که نگاهت کنم...بگذار گم شوم در تمام نگاه های تو...بگذار کم بیاورد چشمانم در مقابل چشمانت...بگذار گم کنم خودم را در وجودت...بگذار اشک هایم بیاید...بگذار خالی شوم و باز بشوم همانی که می خواهی...همانی که صبح تا به شب تنها تو را می خواهد....دلش تنها تو را می خواهد...همان که اگر تو باشی خوب است و اگرنباشی  هم طاقت می آورد تا تو بیای...

اصلا بیا بنشین تا برایت حرف بزنم...می دانم که دوست داری من حرف بزنم و تو تنها نگاهم کنی...و می دانی که همیشه دوست دارم نگاهم کنی و نگاهت را از من دریغ نکنی...

بیا بنشین که حرف زیاد دارم برایت...بیا به کنارم...دستت را به من بده تا به گوشه ای برویم و برایت آن قدر حرف بزنم که دیگر بگویی بس است چقدر حرف می زنی!!می دانی که اگر به حرف زدن بیفتم دیگر نمی شود کاری کرد...

راستی از چه دوست داری برایت بگویم همه ی وجودم؟

...

خوب گوش کن پس....

من...

            ...

                        ...

                                     ...

                                                    ...

نظرات 16 + ارسال نظر
خوده خودم پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 10:59


غزل پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 19:34

تمام نا تمام من با تو تمام میشوم

....

چه زیبا

فهیمه پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 23:38

سلام بانو!
چقدر عاشقانه!
چقدر عشق قشنگه. نیرو بخشه. امیدوارکننده است. شادی آوره. جای یه عشق پاک تو دل خیلی ها خالیه! همیشه عاشق باشی.

سلام...
ممنون...
درسته...عشق نیرو بخشه
امیدوارم سراغ ههممون بیاد
البته از نوع خوب و پاکش...
سبز باشی

سیما جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 01:18

وای آهنگ ارمغان تاریکیییییییییییییییییییی
بهتر شدی؟
ما اومدیم بگیم آپیم دیدیم تو هم آپی...هه

انقدی دوس دارم این آهنگو
بهترم...شکر...

چشم ...خدمت میرسم واسه آپتون

غزل پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 22:29

دخملی یه سر به هسایه وبلاگیت نمیزنی؟

در اولین فرصت

نازنین جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 23:34

سلام بانو
منم دلتنگت شدم بانو
ببخش که خاموشم

سخن گفتن در سکوت رو دوست دارم
و بهش عادت کردم
زیباتر از سخن گفتن با زبان هست


برات بهترینها رو آرزو دارم

سلام بانو
مرسی که اومدی

منم موافقم با این جور سکوت

منم برات همین آرزو رو دارم همراه با آرامش ابدی

خوده خودم یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 00:31


نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر نامه رسان من و توست

گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران من و توست

گر چه در خلوت راز دل ما کس نرسید
همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست

گو بهار دل و جان باش و خزان باش ، ارنه
ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست

این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت
گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست

نقش ما گو ننگارند به دیباچه ی عقل
هر کجا نامه ی عشق است نشان من و توست

سایه ز آتشکده ی ماست فروغ مه و مهر
وه ازین آتش روشن که به جان من و توست

ای جان

مرسی واسه شعر خوبت بانوی من
ممنونم

anti love یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 19:58 http://www.antilove60.blogsky.com/

سلام خسته نباشی

مطالب زیبایی مینویسی.

میشه لطفا لینک آهنگ قبلی وبلاگت رو بدی (فریدون آسرایی) را وبلاگ بود. نه دانلودش.

ممنونم میشم

سلام
چشم در اولین فرصت میسازمش و میارم وبتون میدم

غزل چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 22:25

مقود الاثر شدی؟؟

بله شکر خدا
ما مشغول درسیم مثه شما الاف نیسیم که یه سر تو نت باشیم

غزل جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 23:09

تو تنبلی به من چه
از آهنگ هم بسی لذت بردیم

قابلی نداشت

سلام حال شما خوبین؟
فریناز که اصلا نیستش....امیدوار خوب باشه...
به وبلاگم بیاین..عکس و مطلب گروه موسیقیمون رو که برای کورش یغمایی هست گذاشتم ببینید.... عکس گروهمون..بیاین...خودم چقدر توی این وبلاگ مسافر شهر بارانم خاطره ها داشتم....

سلام
مرسی.
چشم...خدمت میرسم...

غزل شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 22:53

بازم باید دعوتت کنم بیای

نه بابا دعوت چیه..
به خدا سرگرمه امتحانام اصا خیلی دیر به دیر میام نت...
این ترم هم تو هم مائده سرتون خلوت شده ها

ر ف ی ق یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 21:42 http://khoneyekhiyali.blogsky.com

بگو از دلتنگی شقایق ها
از زردی گلدان ها
از پرپر شدن پونه ها
از ...
سلام

سلام...
امان از دلتنگی ها

منتظر یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 23:27 http://nasimevesal90.blogfa.com/

امشب

صلوات خاصه پیامبر اثرات نیکویی برای فرستنده صلوات دارد.

پس:

اللّهم صل علی محمد و علی آل محمد

کما صلّیت علی ابراهیم و علی آل ابراهیم

و بارک علی محمد و علی آل محمد

کما بارکت علی ابراهیم و علی آل ابراهیم

فی العالمِین

انّک حمید مجید

التماس دعا

مرسی بابت این که نوشتینش
محتاجم به دعا

نازنین دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 01:35

سلام بانو
خوبی؟

دل منم برات خیلی تنگ میشه ها
تبریک میگم بهت فرارسیدن عید بزرگ مبعث رو

امیدوارم شاد باشی و سلامت
التماس دعا

سلام
مرسی
منم بهت تبریک میگم بانو جان و همین طور فرا رسیدنه ماه شعبان رو...
محتاجم به دعاهای خوبت

الهام چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 01:44

باسلام خیلی عالی بود ممنون منم خیلی تنهام ومیخوام تو این تنهایی ودر دل تاریکی شب خدایم را پیدا کنم برایم دعا کن.

سلام...
ممنون...
امان از تنهایی...
چشم...شما هم در حق همه دعا کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.