.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

مدار صفر درجه

هوالغریب...




وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید              وقتی ابد چشم تــــو را پیش از ازل می آفرید



وقتی زمین ناز تــــو را در آسمان ها می کشید       وقتی عطش طــــعم تــــــو را با اشک هایم می چشید



                    من عـــــــاشق چشــــــمت شدم                   در عقل بود و در دلی



                                                  چیزی نمی دانم ازین دیوانگی و عاقلی




یک آن شد این عاشق شدن                 دنیا همان یـــــک لحـــــظه بود


                          آن دم که چشـــــــمانت مرا                      از عمــــــــق چشمانم ربود


وقتی که مـــــــن عاشق شدم                         شیطان به نامـــــــم سجـــــــده کرد


               آدم زمیـــــــنی تر شد و                                عــــــالم به آدم سجــــــــده کرد



                      مـــــــن بودم و چشـــــــــمان تـــــــــو                       نه آتشی و نه گلی




                                                  چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی




پ.ن: هر چند که تا به امروز عشق را به گونه ای که همه می شناسند تجربه نکرده ام اما این روزها به یاد روزهای پخش سریال فیلم مدار صفر درجه و شعر بی نظیرش که از آن زمان عشق را با آن شناختم ورد زبانم شده است...و حال می بینم که شعر دکتر افشین یدالهی عجب شاهکاریست که جمله جمله اش به آدمی می گوید که عشق چیست...


فقط یک چیز:خدایا یکی از ماهی هایت اشک هایش آب تنگش را شور کرده...اندکی نفس می خواهد و تازگی...خدایا می دانم حواست هست...اما ماهی ات بی تاب است و بی طاقت...پناه تمام بی کسی ها و دردهایش شو...

یک موی دیگرش هم سفید شدها!!!


نظرات 22 + ارسال نظر
خوده خودم جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 23:11


سلام

سلام

خوده خودم جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 23:12




انقده دوسش دارم!

البته میدونستید که!!

معلومه که میدونستم!!!

ما فیلمشم دوس داریم و داریمش حتا....

آهنگش انقدی قشنگه با شعرش

خوده خودم جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 23:14


نبینم ماهیم غصه بخوره...



مگه من مردم؟

نیگا چقد دوست دارم!!

ای جان...


با ما بودا

مام دوستون داریم
فدات

فریناز جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 23:22

فراری شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 23:52

والا اون " طعم " باید باشه! حالا باز هرجور خودتون صلاح میدونین!



میگم حق با شما بودا!!
اشکال از ما بود

خوشم میاد هیشکی آپو با دقت نخونده ها

مرسی

Anahita یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 01:09 http://daisy.blogsky.com

خعلی قشنگ بود،مرسی

مرسی بانو

غزل یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 17:48

آهنگ شعر مفهوم معنا فوق العادع است
ماهی سیاه کوچولو صمد بهرنگی رو خوندی؟

درسته...فوق العادست...

نه...فقط اسمشو شنیدم...نخوندمش

فهیمه دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 07:42

سلام بانو
خیلی قشنگه. تا حالا بهش توجه نکرده بودم.
قربون خدا که همیشه حواسش به همه چیز و همه کس هست.

سلام بانو

آره...همیشه هست...همیشه بانو

سیما دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 21:38

وبلاگم نیایا....
والاااااا
یه سوال
ماهی ها مو دارند؟

میای از این ورا گذری سیما خانوم...

دلو هر جای بخای...

بقیه آهنگم نخونیا...زشته خب

خب در جواب سوالتون باید بگم که:
این سوالو شما از کجاتون در آوردین؟
والا

بعد توقع دارن آدم حوب جواب بده

ولی در جواب باید بگم که بله...دارن...خوبشم دارن...بلندم هست اتفاقا...مثه شمام نمیدن اون آرایشگره کوتاش کنه

غریبه سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 08:19

فاطمه عزیزم می خوام روز معلم رو بهت تبریک بگم.شاید عنوان معلمی نداشته باشی. ولی برای من معلمی مدرسی و اموزگار.هرکدوم از پستایی که مینویسی برام حکم کتاب رو دارن.موفق باشی خانم عزیز.

سلام...
مرسی ولی من در حد این حرف ها نیستم...
نظر لطف شماست...
موفق باشید

غزل سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 08:32

یادم بنداز بهت بدم بخونیش معرکه است

اوهوم

نازنین سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 19:38

مدار صفر درجه و آهنگش رو دوست داشتم و دارم

امیدوارم خوب باشی بانو

ممنون...
توام همین طور بانو

فریناز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 19:54 http://delhayebarany.blogsky.com

میگما چرا یادم نمیاد آهنگش اونوقت؟

الان آهنگ می خواهیم یعنی

تااازشم آهنگ وبتم که اصن هیچ وقت واسه ما نمیخونه که
ای بابااااا

مشکل درنظر پایینیتون توضیح داده شد...

سها سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 10:44

من عاشق چشمت شدم...

....

غزل سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 10:59

پیش من که نمیایی
جواب که نمیدی
پست جدیدم که نمی زاری
برای چی زنده ای فاطمه؟؟

نمیدونم والا...

چند روزی نت نداشتم برای همین نبودم...

باران سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 12:16

چرا؟؟؟

باران سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 12:21

فریناز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 08:03

آهنگای وبلاگ تو هیچ وقت واسه من نمیخونه
مجبورم دانلودش کنم خودم گوش کنم

آهان
الان یادم اومد کدومو میگی

میگم فاطمه
چرا دیکه نمی نویسی؟
مگه قرار نبود واسه خودتو دلت بیشتر بنویسی؟

مشکل بخاطر نرم افزار دانلود منجری هستش که رو کامیت نصبه و پلوگین مرورگرت که بدون شک میگم با فایر فاکس میای...با مرور گرهای دیگه مثل اپرا یا سافاری یا گوگل کروم بیای این مشکل نیست...البته فکر کنم الان با فایر فاکس هم بیای دیگه این مشکل نباشه...
هست؟

چرا...می نویسم...

غزل پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 22:45

دخمل نمی خوای آپ کنی؟؟

چرا..همین الان

فریناز جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 12:49

هنوزم مشکل داره
نمی خونه

بانو دیگه نمی دونم میتونه از چی باشه...
با مرور گرهای دیگه هم میای نمی خونه؟

علی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 09:37 http://ali-fallah.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدین.روز مادر مبارک.

سلام...
خواهش می کنم...

فریناز دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 09:12

باهیچ مرورگری نمیخونه
فلش پلیرهامم آپدیته

راستش دیگه نمی دونم ایراد از چی میتونه باشه...فکر کردم ایراد از پلوگینت باشه...
آخه از ظواهر بر میاد که برای همه پخش میشه آهنگ...منظورم طرز نظر دانه

من با چن تا سیستم امتحان کردم پخش میشد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.